BUNA DIMINEATA !


8873754Viața este ca un ecou , toate vin înapoi : binele, răul, minciuna, adevărul…Da lumii tot ce ai mai bun si binele se va intoarce la tine ! Cei ce se cred saraci cer, cei ce se stiu bogati , daruiesc . Nu conteaza ca este un simplu salut sau un gand mai profund, ca este un zambet sau o mana de ajutor , ca este intr-o zi de sarbatoare sau  una obisnuita. Daruieste ceea ce ai , dar, mai ales, ceea ce esti .  Nu te intrista cand darul tau nu este inteles si nici bine primit, importanta  ramane mereu multumirea cu care ai daruit tu. Dintr-o multumire se naste o bucurie , din mai multe multumiri se naste un suflet frumos si fericit . Iti doresc sa  ai o zi placuta, cu impliniri , cu bucurii si cu multa multumire si dragoste!..Sa fiti binecuvantati(e) !

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BUNA DIMINEATA !

  1. anitanna spune:
    Cred că viaţa ne este alcătuită după chipul şi asemănarea noastră, că noi o hotărâm: fiecare gând capătă o formă, fiecare vorbă are un ecou şi fiecare faptă – o consecinţă clară. Dar, după câteva întâmplări misterioase şi decisive din viaţa mea, am ajuns la concluzia că uneori suntem obligaţi, în libertatea noastră de zei autosuficienţi ai Pământului,(DE DUMNEZEU ) să ne urmăm capitolele de destin scris. E un paradox, dar câteodată există o forţă supranaturală, care se pune de-a latul în calea pe care vrei să o urmezi şi orice ai face, nu poţi înainta.
    Când eu am uns vis, un ţel, o poveste de trăit până la capătul glorios, nu mă las răpusă de nimic şi continui către împlinirea mea fie şi în genunchi, cu orgoliul terfelit. Totuşi, am identificat cel puţin două felii în existenţa mea, în care soarta m-a pălmuit vădit şi m-a îndreptat ireversibil către un alt drum. Şi eu am luptat, nebună, să ajung unde mi-am propus eu, dar am fost învinsă… iar apoi am constatat că a fost cea mai binevenită şi frumoasă înfrângere, căci, de fapt, am fost salvată. ( … ) 
    Vroiam să fug de fericire… fiindcă fericirea se ascundea în necunoscut şi prejudecăţi. (…) Ne ridicăm piatră cu piatră viaţa, ca pe un Turn Babel, căci vrem de toate şi alunecăm către fascinaţii fatale. Nu ştim încotro ne îndreptăm, nu ştim să ne recunoaştem menirea şi uneori fugim de fericire, fiindcă – de lene, de prostie, de neputinţă, de neşansă, de teamă, de mizerie şi defecte multe – nu-i recunoaştem chipul. Noroc că soarta e uneori mai încăpăţânată decât noi!
    Liliana Popa

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ileana spune:

    Buna dimineata ! O zi cu bucurii !❤

    Apreciat de 2 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

