DACA …


 

zPM9mbPvmhyLGMR0rpdIiTscezVpTJ7PiqRNbt2-rWGOfaydA1gkQw==

Daca toti am aprecia ce avem nu am pierde nimic.
Daca toti am… iubi…nimeni nu ar suferi ..Daca toti ne-am zdrobi mandria… nimeni nu ar „muri”

Daca n-am mai fi indiferenti…nimeni nu ar plange…

Sa fiti binecuvantate,…i ! O zi cu soare,senin si frumos!

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la DACA …

  1. anitanna spune:


    Nichita Stănescu – Poem

    Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
    şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
    nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
    de teamă să nu-mi striveşti sărutul?…

    Din volumul „O viziune a sentimentelor”, 1964

     photo 60653797d89524b825fce2655e3fa667_zpse6munzmy.jpg

     2FuWiZNWclcjHRa2JifY-6mNdV00saMW643mAwTiKyv5_7Yy1wq8wg==

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:


    Mihu Dragomir – Tu

    Numai cât te gândesc,
    și sângele dansează în jurul inimii,
    numai cât te aud,
    și sângele se resfiră ca o harfă.
    Poate nu știi, poate n-ai să știi,
    dar mersul tău e-un alfabet copilăresc,
    și numai cu el îmi scriu poemele,
    sub recele pojar al stelelor.
    Numai cât surâzi,
    și dezleg alchimiile,
    numai cât te gândesc,
    și-aud în lacul neliniștit al inimii
    un foșnet: se desprimăvărează.
    2usavMS53LkqgbSiSbiBMzynO1AqRUlmsoVVtldvjTs0gSMH125HIw==
     photo 1426252423_liliac_vaza_dr_1426252968-large_zpsnnq499xt.jpg
     photo 12806025_1306299379386688_8196028086207013489_n_zpsvyiidobp.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:

    Se pot lasa comentarii…https://anitanna.wordpress.com/pagina-pensionarilor/
    si aici:https://anitanna.wordpress.com/diverse-stiri-si-informatii/comment-page-82/#comment-131314…desi pagina nu este actualizata fiindca timpul nu-mi permite…
    Daca va place si doriti,fiecare dintre voi o poate face venind cu completari,noutati si informatii, stiri interesante din viata noastra…😛 photo 12321667_1059805607374727_7272980951133578945_n_zpsvvtamckh.jpgÎnchid ochii, deschid mintea şi îmi las sufletul să zboare…este sublimul singurătății mele…
    …Nu mi-am iubit singurătatea, dar ea m-a iubit atât de mult pe mine încât m-a făcut să o îndrăgesc…şi culmea, nu a reuşit niciodată să mă plictisească, este singura cu care pot discuta despre orice, mă asculta, mă susține, mă îndruma, am făcut multe împreună, poate mai mult decât am reuşit să fac vreodată cu cineva…

    Apreciat de 2 persoane

  4. Ileana spune:

    Weekend placut draga mea! Ganduri bune suflet frumos!❤ O zi faina tuturor vizitatorilor tai, pupici tuturor!❤

    Apreciat de 2 persoane

  5. anitanna spune:

     photo 11056888_883492038399835_7813850351895469336_n.jpgMB_zps2jg7joxi.jpgSi aimer C’est émouvoir, De la sincérité des mots, De la beauté de ton visage Ou de la tendresse d’un de tes gestes, Alors oui, Je sais ce que c’est aimer. Si aimer, C’est pleurer, Loin de ton regard, Loin de tes bras Ou loin de toi, Alors oui, Je sais ce que sais aimer. Si aimer C’est frissonner, Au contact de ta peau, Au contact de tes mains, Au contact de ton corps, Alors oui, Je sais ce que sais aimer……..

    Apreciază

  6. anitanna spune:
    Atunci când vezi ridurile unei femei, știi ce vezi?
    Nu vezi anii ei, nici bătrânețea.


    Vezi zâmbetele oferite din inimă, chiar dacă în spatele lor s-au ascuns mii de temeri, de dureri, de neîmpliniri și de vise irosite.
    Îi vezi cărările făcute pe obraji de lacrimile ei arzătoare de dor, de iubire, de neputință, de teamă și mult prea rar de fericire.
    Îi vezi miile de clipe de îngrijorare și de așteptare.
    Vezi râsete fericite datorate bucuriei altora.
    Grimase triste din clipele în care nu a fost înțeleasă, acceptată, prețuită, dorită, iubită…
    Tristețea adâncă din momentele în care a fost nedreptățită.
    Îi vezi renunțările la vise și resemnarea.
    Îi vezi iubirea sub toate formele simțite de sufletul ei…
    Ridurile nu arată bătrânețea… ci frumusețea și sensibilitatea sufletului…IRINA BINDER – Insomnii: Riduri

    Apreciază

  7. anitanna spune:

    Zambiti florilor si ierbii, imprieteniti-va cu vecinii, cu cainii, pisicile, oamenii, copacii, cu orice creatura a naturii.Swami Shivananda)
    Viata voastra va deveni atunci perfecta si bogata in infinite satisfactii,
    O zi binecuvantata!

    https://anitanna.wordpress.com/2016/08/11/eu-cred/comment-page-8/#comment-167037

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

