LA MULTI ANI,ADI !


buchet-de11-floarea-soarelui_4fb3e75631237La multi ani sanatosi,fericiti si cu realizari deosebite pe plan profesional.https://youtu.be/-6fOkvhfHyE
Prietenul
Este…acea bucatica de suflet,care iti lipseste la un moment dat.
La multi ani,Adi !Pentru tine,LA MULTI ANI !

Astazi,la ceas aniversar,iti doresc:
Fericire care sa te urmeze oriunde te-ai afla.
Sanatatea sa nu-ti lipseasca si sa te insoteasca  si ea mereu.

Seninatate cu fiecare rasarit de soare.
Succes in toate cate le faci.
Prieteni apropiati si grijulii.
Iubire care sa nu se sfarseasca niciodata.
Amintiri placute in fiecare zi.
Zile luminoase pentru care sa fii multumita.
Momente de relaxare in care sa poti visa la un viitor luminos…
Cei dragi sa-ti fie aproape,sa te inteleaga,respecte si sa te iubeasca o viata!

Fii iubita!
La multi ani !

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la LA MULTI ANI,ADI !

  1. Beta spune:


    DE ZIUA TA
    Un suflet bun sa ai si-un gand frumos
    In fapta si in grai pentru Christos
    Cu dragoste si-avant
    Spre tot ce-i drept si sfant
    Asa-ti dorim asa, de ziua Ta
    In dragoste sa poti sa-i fericesti pe toti
    Asa-ti dorim asa, de ziua Ta

    Sa fii un vas ales de Dumnezeu
    Sa ai un bun cules din orice greu
    In jurul tau sa poti sa-i fericesti pe toti
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta
    In jurul tau sa poti sa-i fericesti pe toti
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta

    Mereu mai plina de-avant mai credincioasa
    Mai drepta, mai buna , mai sfanta ca si Christos
    Sa poti cu drag vedea in ceruri fata Sa
    Asa-ti dorim asa de ziua ta
    Sa poti cu drag vedea in ceruri fata Sa
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta

    Sa fi in tot ce esti umila si blanda
    Sa nu fi nimanui datoare nicicand
    Sa mergi mereu curata pe drumu-adevarat
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta
    Sa mergi mereu curata pe drumu-adevarat
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta

    Mereu mai plina de-avant, mai credincioasa
    Mai drepta, mai buna, mai sfanat ca si Christos
    Sa poti cu drag vedea in ceruri fata Sa
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta
    Sa poti cu drag vedea in ceruri fata Sa
    Asa-ti dorim asa, de ziua ta ! (poezie crestina)

    Apreciat de 3 persoane

  2. Adi spune:

    🙂 Foarte frumos! Nu mai am cuvinte decat sa va spun ca va iubesc mult! Multumesc din tot sufletul meu, dragele mele ! Va imbratisez tare! ❤

    CÂND M-AM NĂSCUT…
    „Eu m-am născut cu soarele în piept…
    Azi nu mai am cuvinte şi nici ploi,
    Doar păsări călătoare şi luna ce-o aştept
    Să-nmugurească flori omătului din sloi.
    Eu m-am născut cu soarele-n priviri…
    Văzând tăceri adânci – nu observând decorul,
    Loc nu mai am în mine. În raze-mi cresc simţiri
    Ce ard în orizontul care-şi dansează norul.
    Eu m-am născut cu soarele în grai…
    Cântându-mă-n tăcerea-i fierbinte şi divină.
    Îngân pios ecou-i cu murmur verde-n plai,
    M-aud că sunt. În cântec… şi florile suspină.
    Eu m-am născut cu soarele în palme…
    Oh, câte frunze-am mângâiat în plânsul lor!
    Să le opresc, nu am putut! Câteva basme
    Nu mi-au ajuns pentr-un surâs şi dor.
    Eu m-am născut cu soarele în gând…
    În patima iubirii, l-am semănat în cer.
    Aşa a fost să fie: să fiu un nor cântând,
    Dansând luna şi stele, ploi, vise cu mister.
    Eu m-am născut cu soarele-n cărare…
    În urmele-mi furişe toţi paşii-n jar mocnesc,
    Cu dorul pentru viaţă, iubire şi candoare,
    Le am, văd, simt iar ele mă-nfloresc.
    Eu m-am născut… cu soarele aproape.
    Când m-am aflat un dar, a mea copilărie
    Cu bucurie, joc, am murmurat în noapte…
    Întregul univers mi l-am păstrat sub ie.
    Eu m-am născut în soare şi-l cinstesc
    Văzând ca el minunea lumii, toată,
    În infinit de gânduri îmbrăţişez, iubesc
    Chiar şi pe tine, cel… care-ai greşit odată.”

    Apreciat de 3 persoane

  3. anitanna spune:
    Buna dimineata , o zi cu senin si soare cu bine si frumos!
    Sa nu uitam niciodata ca nu suntem singuri..
    Dumnezeu este langa noi mereu!
    Desi nu-l putem vedea…EL este acolo pentru fiecare,mereu…
    Fiecare zi este un dar de la EL !
     Asculata vantul-el te anunta!
    Asculta tacerea-ea iti vorbeste…
    Asculta inima;ea stie !
    O zi de inceput de weekend cu vise si sperante minunate!….deschideti fereastra spre lumina..spre nemarginire,dor si iubire!

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

