BUNA DIMINEATA !,,Trebuie, întâi, să te apreciezi pe tine, să vezi câte defecte ai și să ți le cântărești cu miligramul. Să vezi că nu ești perfect, să vezi ceea ce ar trebui să suporte ceilalți de la tine. Și în felul acesta ajungi mult mai concesiv față de ceilalți. Judecata aceasta justă față de tine însuți este cel mai important lucru!” ILEANA VULPESCU





Binecuvantati pe cei care va fac rau si care se poarta urat cu voi,va sicaneaza la fiecare pas…
Cei pe care ii binecuvantati nu vor sti niciodata de unde apare soarele sus pe cer pentru ei !
Rugati-va pentru ei !

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la BUNA DIMINEATA !,,Trebuie, întâi, să te apreciezi pe tine, să vezi câte defecte ai și să ți le cântărești cu miligramul. Să vezi că nu ești perfect, să vezi ceea ce ar trebui să suporte ceilalți de la tine. Și în felul acesta ajungi mult mai concesiv față de ceilalți. Judecata aceasta justă față de tine însuți este cel mai important lucru!” ILEANA VULPESCU

  1. anitanna zice:

    Dar cele mai dragi citate ale mele,fiicei si chiar ale sotului sunt…cele ale minunatei si distinsei doamne,Ileana Vulpescu…pline de inteligenta si adevar,de viata !

    *Trăim viaţa ca şi când am fi o specie eternă. Nu ne gândim niciodată că mâine poate fi prea târziu, că putem muri până mâine şi că tot ceea ce e al nostru azi, mâine poate fi cenuşă.”

    **,,În lumea asta ai să găsești totdeauna pe altul mai sărac și mai necăjit decât tine. Să-i dai totdeauna:să nu spui :și eu sunt sărac și eu sunt necăjit.
    Dau din ce am și din ce știu.
    ,,Viitorul este imprevizibil, așa că totul se poate.”

    ,, Am fost obişnuită cu singurătatea şi întotdeauna am găsit cu ce să o mobilez.”

    ,, Memoria uită ce-a învățat, uită mult, dar nu ce a trăit!”

    ,,Când ni se întunecă sufletul, trebuie să-i aprindem o lumină.”

    *,,- Ce artă aţi învăţat din convieţuirea cu un mare scriitor?
    – Arta de a tăcea oportun, pentru ca o dispută să se păstreze la obiect, în limite civilizate şi mai ales logice. Arta de a convieţui cu o persoană al cărei temperament este total diferit de al tău, aş zice arta convieţuirii paşnice şi a cântăririi propriilor defecte. „

    „S-ar fi putut, dar nu te-am uitat. Eu nu uit nimic. Cîteodată mi-e frică să nu mor de-atâta memorie. Nu uit nimic şi pe nimeni. Iar cine-a-nsemnat ceva în viaţa mea, un ceas măcar… nu mai are nici o şansă să-l uit.” (Arta Conversaţiei)

    ,,Trebuie, întâi, să te apreciezi pe tine, să vezi câte defecte ai și să ți le cântărești cu miligramul. Să vezi că nu ești perfect, să vezi ceea ce ar trebui să suporte ceilalți de la tine. Și în felul acesta ajungi mult mai concesiv față de ceilalți. Judecata aceasta justă față de tine însuți este cel mai important lucru!”

    ,,Am de făcut ordine. Vreau să rastorn toate sertarele din mine cu fundu-n sus. Și vreau să beneficiez de privilegiul femeii singure. Vreau să nu fac ce n-am chef.”
    …………………………..
    Pentru voi pentru fiecare cu multa dragoste!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.