Arhiva zilnică: 23 aprilie 2019

IN STEPTAREA …LUMINII ! Miracolul Sfant al Invierii Domnului sa iti aduca bucurie si speranta, puterea de a crede in bine. Dumnezeu sa iti dea iubirea si binecuvantarea lui !           Lumina Sfanta sa-ti lumineze casa si sufletul!                    Un Paste fericit pentru tine si cei dragi tie ! Mai avem doar 5 zile pana la miracolul,INVIERII ! Pregatiti-va !


                            Sa nu uitam ca Dumnezeu s-a jerfit pentru pacatele noastre, asa ca si noi trebuie sa-L chemam in inimile noastre cu bucurie !! Invierea Domnului Iisus … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

STIRILE DIMINETII !Lucrurile cu adevărat importante în viață, nu se cumpăra, nu se măsoară, nu se spun….se rad, se plâng , se tremură….viața e făcută din clipe…iar noi din emoții..! A.R.


La multi ani ! La mulți ani, purtătorilor de biruință zilnică ! La multi ani” Domnului meu ” si cumnatului meu , GIGI ! Sa fiti sanatosi si fericiti alaturi de noi , de toti cei dragi voua ! Petrecera … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

CALENDARUL ZILEI DE 23.04.2019 :.”Când vrei să vezi foarte clar un lucru, nu-l lumina prea tare, nu-i lua de pe față toate umbrele.” Lucian Blaga


Buna dimineata,suflete minunate ! Astazi,in calendar: Sfanta si Marea Marti DENIE Sf.Mc.Valerie Ascultam si citim astazi. PSALMUL 50 Psalmul 50 1. Miluieşte-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta 2. Şi după mulţimea îndurărilor Tale, şterge fărădelegea mea. 3. Mai vârtos mă … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 3 comentarii