HELLO MAI !



O zi de vineri frumoasa si senina… da de unde??
Cer acoperit, 18 grade la aceasta ora si cafeaua care se bea mai tarziu astazi…fmtaGGh9LYnwGuF3jSPP7sUBX1lCe8U4-HOgf8JrQ1W_JwRSa0B19g==.gif
Soarele inca nu si-a facut aparitia sta pitit dupa nori… 9bci1i (2)sper sa-si arate fata si sa trimita razele-i stralucitoare si spre muritorii de rand… 😕
Vreau ,imi doresc ca in luna MAI totul sa fie…
MAI bine
MAI frumos
MAI placut…
pentru ca pentru mine si familia mea aceasta luna este una deosebita…
De ce?? 😀
 


                   

Pai…asa ne-o dorim din toata inima… ❤
” Nu murim cand murim,ci murim cand nu iubim… ❤
Daca ai pe cineva care te iubeste,esti cel mai bogat om de pe pamant”
                                               H Filipsecu.
                                 ….iata ca …”bogatia mea,a noastra ” a trecut de 50 de ani….
La multi ani si voua… !13882254_527278340798347_4752521921222904485_n_zpsk9petm9l

SIVAPIJreAXh-L3RHGxIx5fGwF5wMruC0R74eqzQ6Xjffg62pqdyebLlP7V-aT5Q

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la HELLO MAI !

  1. anitanna zice:

     Image
    Zambind printre lacrimi … am simtit ca durerea e mai mica …
    Daruind … am simtit ca singuratatea e mai putin dureroasa …
    Iubind … am simtit ca nefericirea nu tine pentru totdeauna …
    Iertand … am simtit ca ranile inimii pot fi vindecate …
    Razand am simtit ca fiecare clipa e pretioasa … dar nu atat de pretioasa incat sa nu pot rupe o secunda ca sa trec sa vad ce mai faci, cum mai esti …
    Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi … cand mana se raneste, ochii plang iar cand ochii plang mana le sterge lacrima …..Buna ziua si la multi ani, Irina,weekend frumos !!

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Iata ca..asa cum imi scria cineva intr-un mesaj,aici,in Cafenea se strange tot binele si frumosul,placutul care ar trebui sa-l intalnim afara… 😕
    Nu sterge nici o zi din viata ta…….zilele frumoase ti-au daruit fericirea,cele urate ti-au dat experienta,iar cele foarte rele te-au invatat sa traiesti!

     Image
    ТЕБЕ
    Citind romanul, “Invitaţie la vals”, am zâmbit la anumite fraze, făcând asocieri între mine şi evenimentele din viaţa mea, crescând astfel curiozitatea de a citi cât mai repede finalul. O poveste de dragoste a doi tineri care, după ce s-au chinuit să se iubească unul pe celălalt, au ajuns să le fie frică de propria iubire. Ce face frica şi incertitudinea din sentimente? Află sorbind din paginile cărţii.
    Daca nu l-ati citit va indemn sa o faceti…
    „Nu exista durere mai nimicitoare pentru sufletul unei femei decat aceea de a se fi daruit intreaga, trup si suflet, unui barbat nedemn de iubirea ei.”
    (St. Zweig)SIVAPIJreAXh-L3RHGxIx5fGwF5wMruC0R74eqzQ6Xjffg62pqdyebLlP7V-aT5Q

    Apreciază

    • Mary zice:

      Am citit un mic rezumat de pe net. Nici nu stiu cum am ajuns la el. Cred ca „Invitatie la vals” mi-a facut cu ochiul. Finalul a fost tragic, dar probabil iubirea lor a fost frumoasa atata timp cat a fost iubire.

      Apreciat de 1 persoană

      • anitanna zice:

        Draga mea,Mary,bine ai revenit,ai aparut printre noi…

        Imi lipsesti si imi lipsesc comentariile tale si nu stiu ce se petrece cu tine…
        Romanul este bun,dar pentru tineri,iar eu l-am citit cand cartea era interzisa, in colectia de 15 lei…parca 😕
        😛 dar recitindu-l dupa ani si ani,am inteles totul altfel…
        Merita sa fie recitit ,oricum 😀
        In el sunt cateva ziceri-citate chiar ramase celebre…
        Este o carte despre iubire si cu iubire care surprinde dar cu un final neasteptat
        „Bărbatul, datorită eului său aşa-zis „superior”, se dă dragostei cu prudenţă, păstrând rezerve pentru sine, de aceea îşi păstrează măcar parţial echilibrul. Pe când noi, femeile, când iubim, ne dăm integral, mistuindu-ne în aşa fel, încât nu ne rămâne decât umbra celor ce am fost.”
        ― Mihail Drumeş, Invitaţia la vals

        “Marile dureri nu dor la început. Sînt mari pentru că deschid o rană care nu se mai vindecă.”
        ― Mihail Drumeş, Invitaţia la vals

        “Banii se pot cheltui, chiar pierde. Averea minţii rămâne însă neatinsă: nu s-a născut până acum hoţul care s-o fure.”
        ― Mihail Drumeş, Invitaţia la vals

        “Aveam nevoie de aer, de libertate, de zgomot, de muzică, de orice, pentru că îmi era groază să rămîn numai cu mine.”
        ― Mihail Drumeş, Invitaţia la vals

        “Nu sorbi prea însetat din fericire, căci fericirea e insaţiabilă ca apa sărată a naufragiatului: cu cât bei, cu atât îţi creşte setea. O fericire egală e plictisitoare sau mai bine zis nu e fericire.”
        ― Mihail Drumeş, Invitaţia la vals
        Sunt cateva spicuite din multitudinea lor..altii,altele poate ca au preferat alte citate din roman… 😕 😛 e plin netul si eu tot de acolo le0-am luat… 😀
        O zi buna,o seara minunata si te mai astept!

        Apreciază

        • Mary zice:

          Sunt bine, Anita.

          John Denver-Durango Mountain Caballero
          Faine citatele. Am vazut ca in ultmul timp ai postat mai multe. Si mie imi plac dar nu prea le tin minte si ca sa ma fac de ras nici la coregrafii ( pentru ca radeam de femeile acelea) nu sunt prea buna N-am invaat niciodata o coregrafie cap-coada( nici nu mi-am pus in cap), in schimb pot sa improvizez aproape orice dans, pe ritm, in orice moment. Pot sa tin pasul si cu o coregrafie usoara, in timp real de la prima repetitie, insa nu sunt buna s-o fac dupa aceea singura.

          Apreciat de 1 persoană

        • Mary zice:

          Anita, si voi mi-ati lipsit. V-am citit, recitit si asa mi-a mai trecut dorul. O sa fiu cu voi mai mult in Cafenea si mai receptiva dupa luna mai.

          Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:

     Image

    „Oriunde mergeti pe drum, oriunde stati, ziceti catre Sfanta Treime, cu glas sau in gand: „Nadejdea mea este Tatal, scaparea mea este Fiul, acoperamantul meu este Duhul Sfant.
    Treime Sfanta, slava Tie !“,

    si apoi:
    „Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte, miluieste-ne pe noi“,
    iar la urma:
    „Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh“.
    Amin.

    Pr Ilie Cleopa Image

    Apreciază

  4. anitanna zice:


    PETRECEREA
    Acest roman este dedicat tot celor..9 copii…pentru curajul si gratia cu care au crescut.
    Pentru intelepciunea,rasul si dragostea
    pe care mi-o impartasesc cu atata darnicie.
    Cu multumirile mele pentru tot ceea ce m-ati invatat
    despre ce conteaza in viata si pentru momentele
    speciale pe care le-am petrecut pentru totdeauna.
    Din toata imima si cu toata dragostea,
    Mama / d.s.
    …………………………………………………………………..
    Cine poate gasi o femeie cinstita?Ea este mai de pret decat margaritarele.
    Inima barbatului se increde in ea….
    Ea ii face bine,si nu rau,in toate zilele vietii sale.
    ….si lucreaza cu mainile harnice.
    … de departe isi aduce painea.
    Ea se scoala cand este inca noapte si da hrana casei sale……….din ,Pildele sau proverbele lui Solomon,traducere Dtru.Comilescu,fragm.

    HITUL CAFENELEI !

    Apreciază

Comentariile sunt închise.