CAND CORCODUSUL A INFLORIT!


Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în RASPUNDE !. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la CAND CORCODUSUL A INFLORIT!

  1. anitanna zice:



    „In viata la fel ca si pe panza unui artist,o singura culoare da sens artei si existentei;este culoarea dragostei”
    Marc Chagall

    O zi minunata !


    „De fapt, ce sunt eu?
    Primăvara, mugur plăpând de salcie care se frânge în floare, vara, mac ce însângerează lanurile de aur, toamna, frunză galbenă şi uşoară purtată de vânt, iarna, fulg delicat de nea ce se va topi prin mizerii. Fiecare anotimp îmi aminteşte că sunt o umbră pe pământ.”
    citat din Elena Stan

    „Iubirea este atunci când sufletul începe să cânte şi florile vieţii tale înfloresc singure.”
    definiţie celebră de Rabindranath Tagore


    Am adunat în suflet
    Tăcerile de dor
    Cu flori
    Şi am încercat să le împart…!
    Dar… Nu mi-a rămas nimic
    O petală dintr-o floare
    Am oprit şi eu…
    poezie de Lucian Drând Luce din O petală de iubire

    Va doresc o zi de sambata binecuvantata



    Apreciază

  2. anitanna zice:




    Buna ziua,dragilor !

     photo T0GalCAc6VN4L_Kc78Sth1JGT3Bot2mD-9fVWEbTXtn9rK5oDeGAGA_zpsojfkputf.gif

    Dacă te-ai născut în 2, 11, 20 sau 29 eşti
     photo 2OkJcqUM7kyf39qKAo3_Y-Jl2de1AnqO5l-Izhl36G8Ge58NK6McNQ_zpszinjx4np.gifBUJOR 
     


    Caracteristici:
    Pui pasiune în tot ceea ce faci şi găseşti soluţii chiar şi la cele mai complicate situaţii.
    Perseverenţa te caracterizează şi ai un simţ al responsabilităţii exemplar.
    Ai nevoie să împarţi cu cineva bucuriile şi tristeţile vieţii.

    Ce îţi rezervă soarta:
    Te poţi considera o învingătoare, pentru că vei reuşi să îndeplineşti ceea ce ţi doreşti.
    Îţi vei asigura un trai confortabil şi te vei bucura mult timp de el.

    Secrete ca să fii împlinită:
    Învaţă să acorzi o a doua şansă persoanelor importante din viaţa ta. Nu le subaprecia calităţile, chiar dacă acestea sunt mai puţin vizibile.
    Încearcă să devii mai puţin posesivă şi ai încredere în forţele tale.





    Apreciază

Comentariile sunt închise.