IN A 25-A ZI DIN AN !


La noi acasa a venit iarna, cand ninge,ploua,e soare,e ger si caldura primavaratica uneori…

….dar e durere, sunt lacrimi amare si chemari zadarnice in gand… !

Cine ar fi crezut ca va veni clipa ,acea clipa dragul meu, cand unele lucruri le voi lasa ca sa mai intarzie,cand nicio treaba nu va mai fi terminata,nicio plata nu va mai fi facuta, iar casa,casa va ramane ,uneori nearanjata..

Dar,ma gandesc cu groaza la clipa care o sa vina cand nimeni nu va mai fi acolo ca sa aiba grija de toate si de toti cei dragi!

Fiindca o sa vina si asta!
Dumnezeu este dragoste !

Iarna-i grădinar, cand vrea

Pune albe flori la geamuri

Fără frunze şi cotoare,

Fără chiar să aibă soare,

Numai cum le ştie ea.

Mie-mi plac, că sunt de gheaţă,

Dar cand sufli, pier din faţă.

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în RASPUNDE !. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la IN A 25-A ZI DIN AN !

  1. anitanna zice:


    La noi acasa a venit iarna,ninge,ploua,e soare,e ger si caldura primavaratica..

    ….dar e durere, lacrimi amare si chemari zadarnice in gand…


    Iarna-i grădinar, cand vrea
    Pune albe flori la geamuri,
    Fără frunze şi cotoare,
    Fără chiar să aibă soare,
    Numai cum le ştie ea.
    Mie-mi plac, că sunt de gheaţă,
    Dar cand sufli, pier din faţă.



    Chiar daca,folosesc editorul clasic,sus topicul nu apare asa..nu mai permite acest mod de designer…
    Ar trebui sa ne lase sa facem cum si dupa cum ne dorim fiecare sa arata o pagina de blog…!
    zi buna,tuturor !

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Mi-e dor de tine…
    …si a fost si ziua a 24-a din an…ieri,duminica !
    Astazi, este a 25-a zi din ianuarie si a 60-a zi de doliu !
    este o zi de luni de inceput de noua saptamana a 4-a din an,in cafenea este de culoare albastra ca si cafeaua ca si ambianta…
    E multa speranta ,astazi….
    Multumesc pentru vizite,sustinere,intelegere!
    Invitatia la cafea,la ganduri,muzica,poezie si imagini ,ramane la fel de valabila ca si ieri dar ca si acum 11 ani.. ori ca si acum, ca azi…!
    Pentru voi ,ori si pentru voi cu drag,pretuire si respect !

    „Prieten drag, pentru ca sanatatea este cel mai mare dar,
    multumirea cea mai mare avere,
    credinta cea mai buna relatie,
    iti doresc multa sanatate in trup, mult senin in priviri, multumire in inima, iubire si credinta in suflet.
    – – – –
    MI-E DOR !
    de Tudor Arghezi

    Mi-e dor de tine, zvelta mea femeie,
    De gura ta de orhidee,
    De sînul tău cu bumbi de dude,
    De buzele-ţi cărnoase, dulci şi ude,
    Mi-e dor de tot ce se ascunde,
    De şoldurile tale tari, rotunde,
    De genunchii tăi mi-e dor,
    Să-mi strîngă capul înlăuntrul lor.
    Dă-mi pe limbă să le bea
    Balele tale calde, mult iubita mea,
    Femeia mea, durerea mea şi viaţa mea.

    Tu nu ştii, că la rău şi bine,
    Inima, gîndul meu, lipite sînt de tine,
    Ca iedera te înfăşoară
    Sufletul meu, cu frunza lui uşoară.
    Tulpina ta se-nalţă pîn’ la stele
    Strînsă de vrejul gîndurilor mele.
    Tu nu ştii că eşti totul pentru mine,
    Lumina mea şi zările senine,
    Văzduhul nalt şi apa ce o sorb,
    Sufletul meu fără de tine-i orb,
    Mîna tînjeşte, mintea se-nconvoaie
    Ca spicul de săcară fără ploaie.
    Pămîntul meu te cere, cerul meu,
    În care-aud şoptind pe Dumnezeu.
    Grădina mea cu poame delicate,
    Fântâna mea cu ape ridicate
    Ţîşnind în sus în soare
    Şi-aducătoare de răcoare.

    Vino, femeia mea, să te mîngîi
    De-a lungul pînă la călcîi
    Cu buzele, cu ochii, cu visarea.
    Mă uit la tine, te frămînţi ca marea,
    Din spume de dantele, din talaze,
    Cu peruzele, cu zmaralde şi topaze.
    Strecoară-te subt luntrea mea şi lină
    Du-mi-o-n adînc şi în lumină.

    Te cînt ca un copil bătrîn,
    Lasă-mă să mi te-adorm pe sîn,
    Lasă-te-ntreagă să îţi leagăn moale
    În luntre farmecele tale
    Şi frumuseţile tăcute.
    Bijuteria mea cu pietre neştiute
    Decît de robul tău care te cîntă,
    Vino încet şi mă-nveşmîntă
    Cu sufletul, cu carnea ta,
    Pe care nu o pot uita.
    Tu eşti iubita mea,
    Stăpîna mea,
    Durerea mea şi bucuria mea.
    Noi sîntem unul amîndoi
    Ca un altoi lîngă un alt altoi
    Şi-n lumea toată suntem numai noi,
    Ca două cărţi legate într-o carte,
    De-a pururi, zi cu zi, pînă la moarte.
    Să nu mai ştiu de nimeni, de nimic,
    Puiule mic,
    Nufărul meu deschis
    Plin de parfume rare şi de vis.
    Vino grădino,
    Vino senino.
    Vino încet ca zborul tiptil de rîndunea
    Iubita mea, femeia mea
    sursa:Google

    Sper sa va placa postarea aceasta !
    ………………………………………………….

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:


    ;Să-ţi sugrumi cuvintele când ele vor să fie spuse…e unul din cele mai grele lucruri.
    Să taci când ai avea atâtea de spus e unul din cele mai dificile lucruri.
    Să-ţi înăbuşi sentimentele e unul din cele mai mari dureri.
    Să nu oferi prea mult e unul din cele mai contrariate lucruri, să nu-ţi asculţi inima e durere, să faci ce spune raţiunea poate fi bine dar nu perfect.
    Dar ce este perfect în lume? Cine este?
    Să iubeşti din tot sufletul uneori înseamnă cea mai mare durere.
    Să încerci să faci mereu lucrurile ca la carte e o greşeală, să uităm că suntem oameni.

    Sper sa va placa postarea aceasta !
    ………………………………………………….

    Să încercăm să-i mulţumim pe toţi e cea mai mare greşeală
    Să uiţi de tine pentru alţii e cel puţin greşit.
    Să ne mulţumim cu puţin de teamă că nu o să primim mai mult e una din cele mai mari greşeli.
    Pentru că merităm cât oferim.
    Să nu uităm asta.

    SA TACI UNEORI E DIFICIL !
    O ZI REUSITA VA DORESC !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ileana zice:

    Bună dimineața draga mea 🤗!
    Am scris la tine un al doilea comentariu și nu merge. Mulțumesc frumos de cafeluță!
    O zi Binecuvântată!🙏❤️🤗 Te îmbrățișez cu drag 🤗❤️

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.