LA MULTI ANI,BLOG !


 



Bun venit,dragilor !
Astazi,3 august 2017… zi de aniversare a blogului,a Cafenelei noastre dragi, zi speciala pentru mine si poate ca si pentru voi cele care imi sunteti aproape ,ori numai treceti din cand in cand pe aici … !? <3!
Deci,astazi este aniversare,zi speciala pe blog!
Va dati seama ca sunt 7 ani de la infiintarea blogului ,de la aparitia lui
in WORDPESS !
Mii de multumiri WP !f57f0-00gd054liqd2b-2bcopy

 

3 august 2010…parca ieri a fost si cat timp a trecut…cei 7 ani de acasa,desigur !
Nu-mi vie sa cred cand si cum au trecut si nu as fi crezut ca am sa apuc,sa ajung la aceasta aniverasre de 7 ani !?
Sa ne amintim :… 😕 😛 😀
Primul comentariu a fost a lui WP pe 19 .01.2010,iar al doilea al Doinei cu:
„M-ai lasat masca „,ora 20:47 ;
Dupa cateva luni de uitare,de lipsa de timp mi-am amintit ca mi-am creat un cont si am revenit gasind acest coment…la care am raspuns si eu:
-Da,scumpa mea,dar e o panarama ! 😀 😕 ora:18:31 … abia pe 3.08.2010 ..
Da,asta era pe 3 .08.2010 si de atunci am inceput activitatea zilnica fara oprire… 😕
E frumos sa-mi aduc aminte,chiar si de cele care m-au ajutat in comletarea lui ca aspect ,dar asa mi-am dorit eu sa arate:cu galerii de poze, la care am cam renuntat,modelul luandu-l si altele.. 😕 :P; imagini pe care le ador si care imi dau o stare de liniste,de bine de asta si abuzez de ele mereu,la fiecare postare !? 😀 sa nu mi-o luati in nume de rau !
… teme,si alte adaugiri necesare bunei functionari !
In mod special multumesc,dragii de Anana,o doamna cumscade din Braila,vecina de-a mea care zilnic si de cateva ori pe zi cand ma impotmoleam ma scoatea din necaz !? si care are si ea un blog tot din aceeasi perioada…

Aduc multumiri si Vivianei… ❤ precum tuturor celor care mi-au acordat o mana de ajutor,dar am invatat rapid,m-am bagat in toate,si am reusit sa fac ce mi-a placut si cum mi-a placut…aratand dupa acesti ani doar asa…. !? Asta si gratie voua ,doamnelor minunate de aici !
Probabil ca alte bloguri, cu aceste prilejuri ,va acorda ceva cadouri…eu va dau si va asigur doar de respectul,multumirea si imbratisarile mele sincere,virtuale,pentru tot ce-ati facut si faceti pentru mine,pentru blog,adica…CAFENEA…de ani si ani,unele chiar de la inceputuri..ex.Beta,Anana,fely,Viviana, Vyky,Ileana,Emi,Frezii ..dar care pe parcurs s-au indepartat din varii motive.. 😕
Acest blog a crescut in dimensiuni..s-a marit deci,nu am avut pe cineva special care sa ma indrume,un It-ist, pentru ca este asa cum a fost initial conceput…o oaza de liniste de pace,de bucurie si frumusete a gandurilor si trairilor noastre, nu un joc de-a socializarea… si nici unul comercial, un mod de a castiga bani… ,doar o dorinta de a ne bucura de frumosul si linistea din sufletele si viata noastra…

Este un loc unde langa o cafea,o melodie…citim un gand frumos,ori un citat,o poezie s-au privim la o imagine… care aduc linistea si pacea,frumustea si increderea in no cum am scris mai sus ..nu o meserie… 😕 😛
Va multumesc ca mi-ati fost aproape si imi sunteti inca..va multumesc pentru toate comentariile,imaginile,muzica aleasa,gandurile speciale si informatiile aduse aici…, va multumesc,ADI,BIBI,KMY,BETA,MARY,ALIOSA,BERNARD,GARGARITA,S.V.,G.M,CORINA,

TRECATOR OCAZIONAL,LUCIAN, GEORGICA si altora… pentru ca v-ati facut timp pentru noi…pentru mine si pentru blog…si pentru lumea care trece mereu pe aici ,zi si noapte…si care va priveste si citeste !
VA MULTUMESC SI RESPECT TOTUL !
Sa stiti ca blogul este mai mult cunoscut peste hotare-nu ma laud-dar am mesaje cu miile ce nu le pot da spre aprobare si aducerea pe blog pentru siguranta lui… 😕
Va iubesc,va imbratisez,La multi71i6uu (1)ani,noua !…iar Dumnezeu sa va daruiasca :

O binecuvantare cu fiecare pas…
O bucurie la fiecare zi…
Doamne ajuta!
LA MULTI ANI TUTUROR !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la LA MULTI ANI,BLOG !

  1. LUNCANU MARGARETA zice:

    LA MULTI ANI ! Multumim pentru tot ce faceti pentru noi. Multa sanatate si viata lunga acestui minunat blog, aceleasi urari si pt dv.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ileana zice:

    La multi inainte draga mea! ❤❤❤

    Apreciat de 2 persoane

  3. Adi zice:

    La multi ani blogulet dragut si iubit! ❤ La multi ani, draga noastra Anita, gazda minunata si iubita cu sufletul cat tot universul, ce ai dat viata acestui loc care pentru noi a devenit a doua casa, cea a sufletelor noastre, in care au crescut, s-au jucat , au ras, au plans , au iubit si ….s-au imbratisat . Sa ne traiesti, Anita, si sa tii Cafeneaua deschisa ca si pana acum, pentru ca este cel mai important lucru sa stii ca cineva te asteapta cu usa deschisa! La multi ani noua,… celor a carui sufletul a respirat aerul inmiresmat si trandafirat al Cafenelei! ❤ Te iubim, blogulet! Te iubim, Anita! Te iubesc, lumea mea draga! ❤ ❤ ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Buna dimineata,dragilor..Ady,Ileana si Margareta…! ❤
      Da,asa e…cine sa aiba timp de aiurelile mele?!
      Si de ce ar face asta ???
      Oricm,iti multumesc draga,Adi pentru mesajul minunat ,de suflet lasat si tie draga Ileana …si tie Margareta L ..care nu stiu cine esti dar ne urmaresti… dupa cate scrii.
      Va multumesc pentru gest… conteaza !
      Mi-ati facut seara placuta si parca mai vesela…
      Ieri am fost f ocupata cu diverse,cu canicula…,cu musafirii ,cu starea mea nu prea certa??? 😛 😀 si nu am trecut pe aici,nu am avut nici cum si nici cand 😀 dupa ora 15,desigur ! si pana acum dimineata ! 😛

      O zi reusita sa aveti…va imbratisez cu drag pe toate si va astept cand timpul,dispozitia va va permite… ❤
      Sa va fie ziua cu binecuvantari,vacanta placuta acolo unde va aflati si bucuriile nestiute sa va bata la poarta sufletului mereu…
      Pupici dragi,tuturor !

      Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna zice:


    Am reluat lucrul la goblenuri… 😀 poate ca voi reusi sa ma despart de acest blog in final,lupt,ma straduiesc sa pot ramane cat mai departe de acest spatiu virtual… 😕 😛 :D,ori sa-mi petrec mai putin timp de 2 ore zilnic pe el 😕 😛 ; in masura in care voi reusi va disparea totul ,dar fiindca am mai incercat si nu am avut sorti de izbanda… 😀 😛 va mai dura ceva ,ceva timp… pana voi spune si eu,STOP,pana aici a fost,nu merita !
    Si totusi,ce fac aici… pentru mine a contat si inca mai conteaza !
    O zi buna!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Beta zice:

    LA MULTI ANI ! blogului Anita ❤ La cat mai multi ani si stai lin ca nu te lasi tu de blogerit, nu-ti sta in fire sa nu ai ceva de facut ori aici nu te obosesti asa cum te obosesti cu alte activitati, sanatate multa sa ai sa muncesti aici pentru minunatele doamne care te viziteaza si te pretuiesc. Nimic nu este mai minunat si mai placut decat sa intalnesti oameni ca tine care daruiesc din tot sufletul frumosul ce-l iubeste si celorlalti, care se bucura ca un copil pentru oricat de mica realizare pe blog. Nu am venit cu mana goala am adus dulciuri, limonade si inghetate sa ne racorim cat sarbatorim desi am ajuns cu intarziere. Multumesc tuturor dragelor prietene care au sustinut prin activitatea lor acest blog si care au infrumusetat sederea noastra aici in casuta ta ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:


      Multumesc,draga mea,oare asa sa fie ???
      Eu cred ca voi putea renunta… ca vine vremea si totusi…vorba cantecului de sus… 😕 😛
      nu se stie niciodata !
      O zi minunata si tie..sanatate si multe reusite !
      Lasa ca nici blogul tau nu-i de lepadat… 😀

      Pupici cu sclipici!
      Zi cu binecuvantari….tuturor!

      Apreciat de 1 persoană

    • Adi zice:

      Salutare, dragele mele! Ce bunatati bune ne-ai adus, draga Beta! Multumiiiiim si te iubim! ❤ Eu infulec , nu ma pot abtine…hi hi …Cum sa nu traiasca blogusorul nostru, care ne da atatea bunatati si bucurii? Abia are 7 anisori , mai are pana la pensie ..hi hi … Pupici dragi la fiecare! O seara racoroasa si frumoasa! ❤

      Apreciat de 1 persoană

  6. anitanna zice:

    😀😘☺😁

    Apreciază

Comentariile sunt închise.