DUMINICA BINECUVANTATA SA AI !


164197_247700978702690_8621921_n

Buna dimineata!

Acolo unde distantele despart inimi…cuvintele le leaga!

a54eb-75120473_7io7nwdx Astazi in calendar sarbatorim pe SF VALENTIN …

La multi ani celor care poarta acest sfant nume … !UiIeeJNQifkIg1QL6iAr5uvwfTOMj5s-t7irbf32OiEANiYjPXdweQ==

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în RASPUNDE !, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la DUMINICA BINECUVANTATA SA AI !

  1. anitanna zice:


    O duminica senina…😀

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Dimineața la prima postare mi-a venit în minte ceva despre îndoială. .. a fost primul gând când am inceput sa scriu. .și am constatat că în predica preotului primul cuvânt rostit de acesta a fost.. îndoiala in credință…și a repetat acest cuvânt de câteva ori …
    Ce vreau sa spun cu asta? Mai nimic!..? Nu știu pe ce pagina an facut- o dar pentru ca intarziam la slujba am lasat totul rezumandu- mă doar la citatul scris acolo…
    „Dintre toate lucrurile sigure, cel mai sigur este îndoiala. ”
    Bertolt Brecht

    Apreciază

    • anitanna zice:

      Dacă eşti

      Pe o mare de smarald
      Pe un munte de bazalt
      Ori pe căile cereşti
      Ce contează, dacă eşti!
      Că eşti rază ori suspin
      Ori izvor, ori strop de vin,
      Din neant de mă priveşti
      Ce contează, dacă eşti!

      poezie de Mihail Mataringa (23 ianuarie 2005)

      Apreciază

Comentariile sunt închise.