… IN LOC DE BUNA DIMINEATA !?


f15e1-598569_343123759156435_1626896992_n

 photo 120281129.gif
O cafea,un gand. un cantec…pentru astazi!

https://youtu.be/pq6lsZoWcFE

Sa fiti iubite si binecuvantate ! … asadar nelipsita cafea a diminetilor de Brumar va asteapta -n prag,fierbinte,aromata si plina cu gandurile pe care le cunoasteti, poate ca le-ati si simtit de atatia ani…😀 intrand in Cafenea,si sa stiti ca doar aici aflati simtirea,rostirea,tacerea si multumirea de a-mi fi alaturi atunci cand si voi credeti ca este necesar ,cand simtiti si cand AVETI TIMP sa faceti asta !😕
Din parte-mi va daruiesc astazi la ceas matinal…un strop de bucurie,de sanatate, de noroc si fericire… pentru ca le meritati!
O zi frumoasa si reusita… de vineri si de inceput de alt weekend… !
Sa fiti iubite,i!0e9b7-rx7oqtd1wtrjtsowfse_jmenafic4fxq4ekf5rtkabbmuxkgwrnl4q253d253d

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la … IN LOC DE BUNA DIMINEATA !?

  1. anitanna zice:


    http://www.zelist.ro/bloguri/anitanna.wordpress.com/posturi.html
    Iata ce am gasit si nu as fi crezut vreodata asa ceva… Ce-i aici???Ce-i asta??? oare al catelea este in ordinea celor mai…???oricum, imi pasa! Recunosc!
    Nu am spus asta si nu am urmarit asa ceva ,dar daca e…atunci sa fie!
    O zi minunata ,bun venit pe blog si va multumesc pentru tot ce faceti ❤ ..Adi,Bibi,Mary,Kmy,Beta,si celelalte doamne dragi cu suflet tanar si minunat!
    Sa fiti binecuvantate!
    Cafeaua va asteapta … si daca urmati poteca inzapezita(nu maintrebati care… 😀 e pe fundal ???!! 😛 )… in capatul ei veti da de Cafenea…va asteapta cu tot ce va place si v-a obisnuit de atatia ani…
    Va imbratisez!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.