PENTRU TINE !


invierea-domnului-1

PENTRU SUFLET !

ce897-_al8xl263kjck1f8xy8grsxayx-auf5fjxp0oq1xcot39j0grvgcra3d3d
Buna dimineata,oameni buni si frumosi la suflet!
Bun venit si pe aceasta pagina a linistii si a credintei….❤  photo 2_zpsxypvrcdz.png
Astazi ,in calendarul ortodox,:
Sf Ier.Ioan cel Milostiv,Patriarhul Alexandriei;
+ Sf Martiri si Mart.nasaudeni Atanasie Todoran din Bichigiu,Vasile din Mocod,Grigorie din Zagra si Vasile din Telciu;
Sf.Cuv.Nil Pustnicul.
Pentru cei dragi plecati sus la ceruri..ne rugam si le aducem un pios omagiu.

Psalmul 53


1. Dumnezeule, întru numele Tău mântuieşte-mă şi întru puterea Ta mă judecă.
2. Dumnezeule, auzi rugăciunea mea, ia aminte cuvintele gurii mele!
3. Că străinii s-au ridicat împotriva mea şi cei tari au căutat sufletul meu şi n-au pus pe Dumnezeu înaintea lor.
4. Dar iată, Dumnezeu ajută mie şi Domnul este sprijinul sufletului meu.
5. Întoarce-va cele rele vrăjmaşilor mei; cu adevărul Tău îi vei pierde pe ei.
6. De bunăvoie voi jertfi ţie; lăuda-voi numele Tău, Doamne, că este bun,
7. Că din tot necazul m-ai izbăvit şi spre vrăjmaşii mei a privit ochiul meu.
 photo 1cM8GRaOF8akU6quc6DhwDhh9h_K50K2rdG5ThU6Js8xAMwQYyWrQg_zpssgsb5thz.png 
Celor care-si sarbatoresc ziua aniversara…sanatate multa si La multi ani!
Ziua sa va fie cu binecuvantari ceresti!

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la PENTRU TINE !

  1. anitanna zice:

    Cel mai mare dar pentru tine este sa ai o inima cinstita si curata care sa stii ca bate doar pentru tine !

    ..asa ca pretuieste ce ai!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.