CE DACA ?



                         Ce daca trece timpul si e toamna??? Fall_Transparent_Leaves_Decor_Picture
                                        O zi frumoasa de miercuri cu liniste si armonie in suflete si
                                                                     in familiile voastre dragi!
Fall_Transparent_Leaves_Decor_Picture
ewkZrhorFd1NEtXDlBmMslgi0pfUE3Z_QVlROwvezSCkD3rdCKZK6qZT8pOLe6xT

zgy3AeSG8VpVGEB-1rWQ5wDTPrjpkSg78I3jF7kbo82mGyb7Hi67RIniqCjfDvF6

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Raspunde, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la CE DACA ?

  1. anitanna zice:

    Intaiul vant de toamna
    de Alexandru Macedonski

    Nascut la 14 martie 1854 la Bucuresti ; decedat la 24 noiembrie 1920 la Bucuresti

    Ieri a suflat intaiul vant de toamna,
    Si-a doborat palitele foi,
    Ieri a suflat, iar recea lui suflare
    A strabatut si-n noi.

    Cadeau mereu cu freamat de jale,
    Si desteptau din ramuri cazand
    A presimtirei vraja fioroasa
    Ce-am adormit cantand.

    Iubita mea sa ne-asezam sub ramuri
    Si sa privim la cer amandoi,
    Iar Dumnezeu ne va face-o coroana
    De vestejite foi.

    Literatorul, 9 martie 1880

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    Mihai Eminescu

    Şi dacă…

    Şi dacă ramuri bat în geam
    Şi se cutremur plopii,
    E ca în minte să te am
    Şi-ncet să te apropii.

    Şi dacă stele bat în lac
    Adâncu-i luminându-l,
    E ca durerea mea s-o-mpac
    Înseninându-mi gândul.

    Şi dacă norii deşi se duc
    De iese-n luciu luna,
    E ca aminte să-mi aduc
    De tine-ntotdeauna.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ileana zice:

    hai ca am reusit si cu tableta sa scriu. buna draga mea,stiu,esti cu treaba de toamna,spor la treaba! pupici si o seara linistita!
    o seara frumoasa tuturor de aici! pupici!

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

