FOR YOY !


BUNA ZIUA ,SOARE SI OAMENI FRUMOSI !

dZ9wbPXHvvOH0IzrzFFUZcjZFZ-2n4TfazLTgHIWvinVQ5_JqTjwUCcFEaDHcZL8 (1)


                           O dimineata frumoasa si ma bucur ca  treceti si pe aici…
              „Sa razi, sa crezi, sa vezi lumina din viata ta. Adevarata fericire nu costa nimic.
              Atunci cand costa ceva nu e adevarata.”
                                                                Hrisostom Filipescu

Poate ca de multe ori…ne intrebam multi ce-i viata si  ca ea s-ar asemana cu o scara… 😕        Da,se poate asemana viata cu o scara..nu avem numai susisuri…in viata sunt si coborasuri,de fapt este ca mersul melcului deseori,ori a unui rac… nu generalizez,nu la toata lumea este asa,sunt unii care numai urca,dar si cand coboara o fac brusc si iremediabil…

Asa ca mai bine sa ne fie scara.. .viata… sa urcam incet,dar sigur si de-om si cobora sa avem puterea sa ne si ridicam,iara…

O zi minunata cu multe ridicari,pasi spre inaltul..scarii… va doresc 

Doamne ajuta-ne !
.
                   Am nevoie de lucrurile mici dar sa fie facute din suflet si dragoste!

Pentru ca in loc sa iertam…parasim.
Pentru ca in loc sa iubim…uram.
Pentru ca desi avem viata…n-o traim.
Pentru ca privim…dar nu vedem.
Pentru ca avem sentimente..dar nu le exprimam.
                        Octavian Paler

                                                                 O zi minunata!

dZ9wbPXHvvOH0IzrzFFUZcjZFZ-2n4TfazLTgHIWvinVQ5_JqTjwUCcFEaDHcZL8 (1)

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la FOR YOY !

  1. anitanna zice:

    BUNA ZIUA ,SOARE SI OAMENI FRUMOSI !

    Tu esti somnul…..

    Ana Blandiana

    Întotdeauna toţi m-au iubit,
    Cei ce mă urau m-au iubit cel mai tare.
    Am trecut printre oameni
    Mereu acoperită de dragoste,
    Cum trec prin iarnă
    Acoperită mereu de ninsoare.
    Legea talionului e fără milă.
    Iubirea cere iubire
    Cum sângele cere sânge,
    Când ninge
    Şi lascive, ameninţătoare,
    Funii lungi de argint
    Scămoşat mă încing,
    Ninsoarea îmi cere şi mie să ning.
    Dar eu trec prin zăpadă dormind,
    Tu eşti semnul din care
    Nu vreau să mai ies,
    Rar câte-o privire mai mare
    Distrată, uitucă visez,
    Neaua moale îngheaţă pe mine,
    Mă strânge,
    Mi-e cald în somn şi bine
    Şi ştiu că o să mor,
    Aş fi iertată
    Dacă m-aş trezi din tine,
    Dar nu-mi doresc decât,
    De sub pleoapele închise izvorât,
    Fâlfâitul acesta uşor.
    Trec dincolo cuprinsă de zăpadă,
    Spre inima celui din urmă labirint,
    Unde m-aşteaptă-o dreaptă judecată
    Care-o să mă găsească vinovată
    Poate
    Şi-o să mă pedepsească pentru toate
    Iubirile pe care le-am netrăit dormind.

    Apreciază

Bun venit ! Se poate comenta !

