BUNA DIMINEATA,LUME DRAGA !


E2GOqMOom-oDRQ2tsXSkYEWLS0gUMShUwYLV-I0O69MNHL8YZ4Tm0Q== (1)

SOOJ5wT0zRc5m4MzHGWR_ZZYmlvtWXh6ZM3ymFrUDNlrwSNzMQcueoQu0u-Aii8i

98424283_o

E2GOqMOom-oDRQ2tsXSkYEWLS0gUMShUwYLV-I0O69MNHL8YZ4Tm0Q== (1)

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la BUNA DIMINEATA,LUME DRAGA !

  1. anitanna zice:

    BUNA DIMINEATA ,OAMENI BUNI !

    Sa aveti o zi de duminica binecuvantata fiecare acolo unde sunteti la acest ceas al diminetii …
    Tu,care citesti ,acum ,aceste randuri… sa ai o zi asa cum iti doresti si nu uita sa te rogi si sa crezi!
    Fara EL..nimic nu e posibil in viata !

    Noi ne rugăm Maicii Domnului şi credem că rugăciunile noastre sunt duse de îngeri la Maica Domnului, dar ea nu este în mijlocul nostru, între noi, cum este Domnul nostru Iisus Hristos, pentru că Maica Domnului nu are fire dumnezeiască, ci are numai fire omenească, iar firea omenească este mărginită. Noi ştim lucrul acesta. Aşa învaţă şi Biserica, dar noi vorbim cu Maica Domnului ca şi când ar fi de faţă, pentru că o avem de faţă în conştiinţa noastră, adică avem gândul că suntem în legătură cu Maica Domnului. Dar Maica Domnului e într-un singur loc şi e circumscrisă, nu este cu lărgime de pretutindeni, însă Biserica noastră o consideră de faţă atunci când noi vorbim. Când zicem „Cuvine-se cu adevărat să te fericim pe tine”, considerăm că e cumva aproape şi e, de fapt, aproape de simţirea noastră, de iubirea noastră, însă totuşi nu este între noi şi în noi, cum este Domnul nostru Iisus Hristos care este şi Dumnezeu adevărat şi Om adevărat şi cu dumnezeirea Sa este pretutindeni, deci şi în viaţa noastră.
     <br Arhimandrit Teofil Părăian

    Har Dumnezeiesc cere nouă de la Stăpânul Cel Ceresc, Fiul şi Dumnezeul Tău, şi tinde nouă mână de ajutor, şi cu rugăciunile Tale potoleşte întristările noastre, acoperă-ne cu acoperământul aripilor Tale, depărtează de la noi pe tot vrăjmaşul şi potrivnicul, împacă viaşa noastră, ca să nu pierim rău, ci ne primeşte în corturile cele veşnice, Ocrotitoarea noastră, ca bucurându-ne să strigăm: Aliluia!

    O, Maică Prealăudată, Cerească Imparateasă şi Stăpână, Fecioară de Dumnezeu Născătoare, Ceea Ce ai născut pe Cuvântul mai Sfânt decât toţi Sfinţii! Primind prinosul nostru de acum, potoleşte întristările noastre şi ne izbăveşte de toate necazurile, nevoile, tristeţele şi ne scapă de osânda cea veşnică şi chinul care va să fie, şi ne învredniceşte a ne sălăşlui în veşnicile corturi ale Raiului pe noi, robii tăi care strigăm: Aliluia!
    Binecuvantari dragi din partea noastra!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    Ma rog!
    Doamne ajuta-ne si ne iarta!
    Dumnezeu sa te ierte..COCO !

    V-ati intrebat vreo data,de unde vin sufletele-copil,daca au fost pe Pamant sau intr-un univers necunoascut?
    Ei,bine,vechile credinte hinduse spun ca sufletele-copil si-au ales drept gazde,la inceputuri,animalele si pasarile.
    Se spune ca numai o zecime dintre ele,suflete,isi aleg drept gazde oameni;
    De asemenea,exista credinta ca sufletele nu mor niciodata,ca nu imbatranesc odata cu noi si ca nu se risipesc in neant.
    Dupa o serie lunga de incarnari,ele ajung intr-un univers superior catre care nu poate accede niciun organism material.
    Poate ca este nevoie,uneori,de milioane de reincarnari pentru a ajunge in acest paradis!


    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:


    Psalmul 12
    1. Până când, Doamne, mă vei uita până în sfârşit? Până când vei întoarce fata Ta de la mine?
    2. Până când voi grămădi gânduri în sufletul meu, durere în inima mea ziua şi noaptea?
    3. Până când se va înălţa vrăjmaşul meu împotriva mea?
    4. Caută, auzi-mă, Doamne, Dumnezeul meu, luminează ochii mei, ca nu cumva să adorm întru moarte,
    5. Ca nu cumva să zică vrăjmaşul meu: „Întăritu-m-am asupra lui”. Cei ce mă necăjesc se vor bucura de mă voi clătina.
    6. Iar eu spre mila Ta am nădăjduit; bucura-se-va inima mea de mântuirea Ta; cânta-voi Domnului, Celui ce mi-a făcut bine şi voi cânta numele Domnului Celui Preaînalt.


    Apreciat de 1 persoană

  4. Ileana zice:

    Buna ziua draga mea. Am intels ca esti plecata la plimbare! Distractie placuta, cu racoare la pachet! Pupici!

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Sunt acasa!🏡
      Dimineata am fost la biserica!⛪🏰
      Ieri am participoat la o inmormantare 😅si vineri mi- am plimbat nepotii de la Gl la T…cu trenul!?🚄🚝 fiindca cel mic nu fusese niciodata cu el!?…O zi reusita!
      😂

      Apreciat de 2 persoane

Bun venit ! Se poate comenta !

