URMAREA…


aTP92O91OCxSg-0u9dsAsUKzBTlwaAnkaeJHe9Wzv-kfFfTZax6VwlDXCVCiN-dQ
UNUI VIS….Buna dimineata!
Am avut un vis spre dimineata…

😀 dupa care m-am trezit zambind… 😕 😛

Asta e,ori asa e viata,dragilor care cititi in aceste momente acest blog …!
Un amestec minunat de anotimpuri a căror ani infloresc si apoi își iau zborul sub adierea blânda a timpului…
Mai avem cateva zile,le numaram pe degete deja,si se duce si acest anotimp din viata noastra,se scurg zilele una dupa alta… si acusi ne spunem:e intai septembrie,am pasit in toamna vietii,adica intr-o alta toamna…pe care v-o doresc si mi-o doresc la fel de linistita,calma,primitoare ,ocrotitoare si frumoasa… 😕
Ce onoare … asa ca , 😕 ,recunostinta ,si multumire fata de CEL DE SUS…ca sunt aici si in acest moment si in aceste vremuri !

Sa aveti o zi buna langa o cafea HzNfY-78KuW8_1FKwf1EbzBWov77n5VjUe5TuUBiwthiVZsaxouTgw==la fel de buna si aromata si langa cei dragi!
Doamne ajuta-ne !
aTP92O91OCxSg-0u9dsAsUKzBTlwaAnkaeJHe9Wzv-kfFfTZax6VwlDXCVCiN-dQ

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la URMAREA…

  1. anitanna zice:


    Bun venit in cafenea !
    Buna dimineata!
    Am avut un vis spre dimineata…
    http://wp.me/sMnYw-urmarea

    Aici regasiti postarea completa….

    😀 ma uitam pe blog(nici visul nu-mi este linistit ,nelegat de blog 😀 😕 😛 ?),si am vazut un avatar ? cu un text ilizibil…care a pus o imagine a unui copac ce se reflecta pe cerul de un albastru ca in vise,ori de pe panza unui pictor 😕 …si uitandu-ma mai atenta la ea,adica la imagine,..era copacul,coroana copacului de sub fereastra casei mele…a celui din gradinita mea de sub fereastra..ce frumos,am exclamat,dar se pare ca respectiva/ul…m-a gasit si aici…a gasit Cafeneaua si m-am trezit zambind… 😕 😛
    Frumos vis nu-i asa???
    Asta e,ori asa viata,dragilor care cititi in aceste momente acest vis…!
    Un amestec minunat de anotimpuri a căror ani infloresc si apoi își iau zborul sub adierea blânda a timpului…
    Mai avem cateva zile,le numaram pe degete deja,si se duce si acest anotimp din viata noastra,se scurg zilele una dupa alta… si acusi ne spunem:e intai septembrie,am pasit in toamna vietii,adica intr-o alta toamna…pe care v-o doresc si mi-o doresc la fel de linistita,calma,primitoare ,ocrotitoare si frumoasa… 😕
    Ce onoare si ingaduitoare … asa ca , 😕 cu recunostinta ,cu multumire fata de CEL DE SUS…ca sunt aici si in acest moment si in aceste vremuri !

    Sa aveti o zi buna langa o cafea la fel de buna si aromata si langa cei dragi!
    Doamne ajuta-ne !
    Aici am pus si visul… citesc doar cei ce trec prin Cafenea,doar ei!
    Va multumesc!


    Apreciază

    • anitanna zice:

      Dupa acest vis..la o zi am primit un telefon…:
      Prietenul nostru drag,X,nu mai este..a plecat sus la ceruri ni s-a spus de la celalalt capat al firului..plangand printre sughituri !
      O durere,o mare pierdere!
      Ata de repede si neprevazut ?!

      Dumnezeu sa-l ierte!

      Apreciază

  2. anitanna zice:

    Mary,asta e foarte adevărat! Oricât l-am am plânge ,nu-l mai aducem înapoi bsi când mă gândesc ce visuri avea!?Totul a rămas da stadiul de …proiecte….a plecat subit. Dar eu cred că el a știut,a simțit și de asta de grăbea….așa ni s- a părut

    Apreciază

Bun venit ! Se poate comenta !

