RUGACIUNE !


 


Rugăciunea unui soţ pentru soţia lui.
“Dumnezeul meu, Tu mi-ai dat o soţie ca tovarăşă nedespărţită a vieţii mele şi să-mi fie părtaşă soartei în timpul călătoriei mele pe pământ. Fă, Preabunule, să cunosc că încredinţându-mi această fiinţă, din mâinile Tale mi-ai încredinţat-o, să-i fac fericirea şi să lucrăm împreună virtutea; că floarea frumuseţii, blândeţii şi a bunătăţii fiind însuşirile firii sale, totdeauna este supusă, prin însăşi firea sa, la felurite slăbiciuni şi neputinţe. Ajută-mi să nu fiu asupritor şi nedrept cu ea. Să nu pretind lucruri mai presus de puterile ei şi împotriva dreptului cuvânt. Căci dacă nu cerem de la strălucitorul trandafir să înflorească afară din timpul său şi de la frageda viorea, să să aibă tăria şi trăinicia copacilor, cum voi cere de la soţia mea lucruri mai presus de puterile ei?”

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la RUGACIUNE !

  1. anitanna zice:


    WELCOME !
    Priveste cerul..vei primi credinta …
    Priveste rasaritul…vei primi liniste… si fericire….
    Priveste apusul…vei primi impacare…
    Sa nu uiti ca….

    O zi cu binecuvantari !

    Apreciază

  2. anitanna zice:


    ..Si astazi ,va intreb,ce sa punem in cafea??
    Vreti un pic de sanatate??
    Un pic de dragoste?
    Ori putina putere????
    Pace , liniste sufleteasca ,doriti ?
    Atunci sa le aveti pe toate alaturi de ce mai vreti si simtiti ca va trebuie si voaua !
    O zi binecuvantata !



    O zi de marti cu triumf !

    Apreciază

    • anitanna zice:

      XArfimLUQQFKuknkcWhU6H-Hm_ZVKQ0nsTtlHdkQvzdTuqyZFZf5FA==

      O ZI DE MIERCURI PLACUTA SI CU LINISTE SUFLETEASCA !!
      „Suntem ceea ce facem în mod repetat; prin urmare, excelența nu este un act singular, ci un obicei.”
      — Aristotel

      Pe acest blog nu se face publicitate…este un spatiu oferit de WP pentru ganduri,poze,citate si muzica… pentru frumosul si decenta din viata mea si a noastra !
      Cei care simt asa ii rog sa se apropie,sa intre ..sa comenteze… 😕
      Va rog decenta !

      BINECUVANTARI DRAGI TUTUROR !
      Asa arata fereastra,adica una din ferestrele casei mele..Va place???




      Apreciază

Bun venit ! Comentati aici !

