IMI PASA !


MTk_xbbdgGdrQNCpkVejIDqWryNpEPRLLdHeZwUU2Dgv7vAlMQitphToOa4STUR2

MSK-tgSTniCV68lRNkBVPGv266-IDa8GHc4rIeWzlPkDsvkfGpoFFxL78P_qFLUI

85aeb-viewer252b2528172529

Va intreb !? :
Ce sa punem astazi in cafea? 
Eu,de pilda as vrea sa pun … 😕 😀 putin soare !
…putina dragoste ….
…putin noroc …  🙂
…un picut  de voie buna…
…si un pic de sanatate…
si toate alaturi de un dram de speranta… !?
Sa fiti iubite(i) si iubire !
Sa aveti din toate astea si asociate ,amestecate si cu ale voastre…ganduri si dorinte.. !?
Asa ca astept…voi ce ati pune in nelipsita cafea a diminetiiimages (98) ????

…si asta pentru ca imi pasa,dragilor !wygltUSizKEORrTQqC2Nk91YzNlgi9mb4BBHPHk63zrIknrh7icumV2EAc2dlHzK227425_434342763288847_1871074288_n
O saptamana colorata si minunata acolo unde va vor indrepta pasii pe fiecare !

Binecuvantari dragi la toata familia voastra !

MTk_xbbdgGdrQNCpkVejIDqWryNpEPRLLdHeZwUU2Dgv7vAlMQitphToOa4STUR2

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la IMI PASA !

  1. Ileana zice:

    Buna seara draga mea, buna seara tuturor ce treceti pe aici!
    Draga mea, eu ti-am lasat mesaj pe facebook si in comentarii, in caz ca poti sa ne vedem imi scrii. O seara frumoasa tuturor, pupici! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    Buna seara,Ileana!…Si eu am lasat mesaj la tine pe blog sa ne vedem,dar cand si cum…ca se apropie plecarea ta…iti las nr de telefon pe chat ,Facebook si stabilim,da,ori vorbim acolo!…Eu stau in Mazepa 2 aproape de Faleza si parc Viva!….seara buna !

    Apreciază

  3. anitanna zice:

    Calatorul Descult
    Îmi place Pagina · 26 Iulie ·

    Nu e timp de stat

    Nu e timp de stat bate viaţa-n uşă
    în cutii poştale scrisori din cenuşă
    dezastre perene, oameni fără drum
    ne bat pe la uşă dimineţi în fum

    te feresc de mine ca de un război
    am să vin la tine însingurat de ploi
    am să bat la uşă şi eu obosit
    am să-ţi spun, Iubito! ceru-a îmbătrânit

    nu e timp de stat, hai şi fă-ţi valiza
    nu te încrunta, iubirea e viza
    închide şi apa, stinge şi lumina
    nu uita iubito, să îţi iei şi vina

    vino fără preget timpul este scurt
    vom fugi în ţara făcută din lut
    unde nu există aur, şi nu sunt averi
    ia-ţi o amintire să înveţi să speri

    nu e timp de stat toate se scufundă
    şi ne cere cinic viaţa o dobândă
    vom plăti cu vise, vom plăti cu sânge
    hai în ţara unde îngerul nu plânge.

    Apreciază

  4. Rona Skovira zice:

    If you really want you can look the other way and not talk about it. The best thing you can do is become relevant with yourself and faithful with your own morals. Generally this will lead to a mistaken and unproductive life.

    Apreciază

Bun venit ! Comentati aici !

