CITATELE SERII !


ObECcEBMhER6ZDAh5ELfAEjVnijCgNR7qk7d3LhL0etJuyYndEoYMA==

k_ajM17nEHWIRbuD8Js8YGWslJ_i-UjmLoGr-pSWEJrquU-1BW1E4576_7p9iLYX

Daca cineva vrea sa intre in viata mea, sa intre…usa e deschisa.

Daca vrea cineva sa iasa din viata mea, sa iasa…usa e deschisa.

Un lucru va rog: nu stati in usa…deranjati!

9x6MGLIBcrL9s0Xx1ctBSAdy7iVDbAwB-PzHyTyyTZBZKZdJOuU0tw==

ObECcEBMhER6ZDAh5ELfAEjVnijCgNR7qk7d3LhL0etJuyYndEoYMA==

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la CITATELE SERII !

  1. anitanna zice:


    Viata este o simfonie cantata cu toate notele gamei: cu cele de sus, dar si cu cele de jos. Altfel nu ar avea farmec”


    Dragostea nu are nici o vârstă, nici o limită și nici moarte”
    John Galsworthy
    Love has no age,no limit;and no death.
    ……………………………….

    Cu timpul, chiar şi durerea îşi leapădă amarul; numai timpul vindecă tristeţea – timpul care vede cum trec toate, cum o emoţie ia locul alteia; timpul aşterne linişte peste toate…

    John Galsworthy în Forsyte Saga

    Apreciază

  2. anitanna zice:
      

      O SEARA PERFECTA VA DORESC,DRAGI TRECATORI PE ACEST BLOG !

    Viata este o simfonie cantata cu toate notele gamei: cu cele de sus, dar si cu cele de jos. Altfel nu ar avea farmec”


    Dragostea nu are nici o vârstă, nici o limită și nici moarte”
    John Galsworthy
    Love has no age,no limit;and no death.
    ……………………………….

    Cu timpul, chiar şi durerea îşi leapădă amarul; numai timpul vindecă tristeţea – timpul care vede cum trec toate, cum o emoţie ia locul alteia; timpul aşterne linişte peste toate…

    John Galsworthy în Forsyte Saga

    Apreciază

  3. anitanna zice:

    Americană! Super! Poți să fii mândră și să le spui tuturor că semeni foarte mult cu cei dintr-o țară așa frumoasă. Poate că te-ai simți ca acasă acolo până la urmă. Foarte posibil ai strămoși din această țară, cu secole în urmă. Oricum, e un rezultat grozav, Ana!

    Nu uita, DISTRIBUIE ca să vadă și prietenii tăi cei mai buni!
    http://ro.quizzstar.com/apps/r/ana/594786bf2d7465005797452e/596bae0c86327900222e41eb
    gata…mi-am facut si eu testul… ce nu am voie??
    Pff…cred ca au gresit..am origini grecesti…

    Apreciază

  4. Mary zice:

    Ana, frumoasa pagina!
    – Lasa ceva frumos din tine …o amintire frumoasa”…mi se pare atat de firesc acest indemn ca eu ma mir cand vad contrariul. Nu este vorba de a-ti face o imagine buna sau de a impresiona, pur si simplu mi se pare de bun-simt, uman si frumos sa lasi urme frumoase pe unde treci. Sunt curioasa Ana, ce origini am eu? Ma tem ca nu reusesc sa aflu.
    Pupici de noapte buna.

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      De la link- ul pe care lam pus nu se poate???e doar pentru cei care au Facebook,oare???…
      Eu,am crezut ca- mi apare acea imagine facuta de ei de asta l- am adus aici,dar nu e asa!?

      Apreciază

  5. anitanna zice:

    Frumos scris….daca ai facebook poti afla dar sa stii ca pentru fiecare imagine data,aleasa,acest site iti da o alta origine,nationalitate!Am probat eu,deci,dezamagire…e o un fel de pierdere de timp,amuzament!Macar sa faca un program pentru cei care incearca de mai multe ori…sa dea acelasi raspuns pentru credibilitate!?.📚🌼😉😕👅

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

