CANTECUL ZILEI…


EuX5Jff7DoWYUAlGGCx7gzP798tHQ0U1x44fdKuJpaHNFaAmWBlqaQ==

227425_434342763288847_1871074288_n

Nu uita sa-ti faci mereu timp pentru tine si pentru ceilalti, caci exista oameni care te iubesc, pe care ii iubesti, care au nevoie de tine si de care ai si tu nevoie …
O zi de miercuri cu dor si multe bucurii …🌹🌞☕🍀
O saptamana minunata in continuare sa aveti !

Va doresc o dupa amiaza placuta!LC20s3ItInz1DHohh9ize1lersNll70QerdWjwRNLnZWADm48_RKdA==

Concediu placut !

EuX5Jff7DoWYUAlGGCx7gzP798tHQ0U1x44fdKuJpaHNFaAmWBlqaQ==

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la CANTECUL ZILEI…

  1. anitanna zice:


    Va invit ,aici … https://anitanna.wordpress.com/2015/08/22/este-o-noua-zi/

    Nu-ti trai viata cu ura in suflet. Vei ajunge sa te ranesti mai mult pe tine, decat pe oamenii pe care ii urasti. Iertarea nu inseamna “Ceea ce mi-ai facut este in regula”, ci iertarea inseamna ” Nu o sa te las sa-mi strici fericirea, pentru totdeauna”. Iertarea este raspunsul… Renunta la ranchiuna, gaseste-ti pacea si elibereaza-te. Si, nu uita, iertarea nu e numai pentru alte persoane, ea este si pentru tine. Atunci cand e nevoie, iarta-te si pe tine, mergi mai departe si incearca sa te descurci mai bine, data viitoare.

    O zi frumoasa !

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Din poetii nostri… ❤
    Numai una – George Coşbuc


    Pe umeri pletele-i curg râu
    Mlădie, ca un spic de grâu,
    Cu şorţul negru prins în brâu,
    O pierd din ochi de dragă.
    Şi când o văd, îngălbenesc;
    Şi când n-o văd, mă-mbolnăvesc,
    Iar când merg alţii de-o peţesc,
    Vin popi de mă dezleagă.
    La vorbă-n drum, trei ceasuri trec
    Ea pleacă, eu mă fac că plec,
    Dar stau acolo şi-o petrec
    Cu ochii cât e zarea.
    Aşa cum e săracă ea,
    Aş vrea s-o ştiu nevasta mea,
    Dar oameni răi din lume rea
    Îmi tot închid cărarea.

    Şi câte vorbe-mi aud eu!
    Toţi fraţii mă vorbesc de rău,
    Şi tata-i supărat mereu,
    Iar mama, la icoane,
    Mătănii bate, ţine post;
    Mă blestemă: De n-ai fi fost!
    Eşti un netot! Ţi-e capul prost
    Şi-ţi faci de cap, Ioane!

    Îmi fac de cap? Dar las să-mi fac!
    Cu traiul eu am să mă-mpac
    Şi eu am să trăiesc sărac,
    Muncind bătut de rele!
    La fraţi eu nu cer ajutor,
    Că n-am ajuns la mila lor
    Şi fac ce vreau! Şi n-am să mor
    De grija sorţii mele!

    Mă-ngroapă fraţii mei de viu!
    Legat de dânsa, eu să ştiu
    Că am urâtei drag să-i fiu?
    Să pot ce nu se poate?
    Dar cu pământul ce să faci?
    Şi ce folos de boi şi vaci?
    Nevasta dacă nu ţi-o placi,
    Le dai în trăsnet toate!

    Ori este om, de sila cui
    Să-mi placă tot ce-i place lui!
    Aşa om nici vlădica nu-i
    Şi nu-i nici împăratul!
    Să-mi cânte lumea câte vrea,
    Mi-e dragă una şi-i a mea:
    Decât să mă dezbar de ea,
    Mai bine-aprind tot satul!
    De ce ,NUMAI UNA !?
    este poezia pe care o recitam si o cantam cand eram in clasele 6-7.. pe scena….
    pe aunci nu erau telefoane mobile,nici nu se fotografia… 😕 😛
    Asa ca … sa admiram,sa ascultam… !:? 😛

    Sa aveti o seara cat mai placuta !

    Apreciază

  3. anitanna zice:
    pAph7h0FZe_3zAuFxhWi8XCoPQVUuzI0jYTFh6hyKJ8zRZIpxgczIrqiw66wDx3X.gif


    MARGARETA PASLARU
    VEI PLECA !?

    Margareta Pâslaru este o cântăreață, compozitoare și textieră română de muzică ușoară-pop, muzică populară, actriță de teatru și film, realizatoare TV și Radio. A scris cartea „Eu și Timpul”. Wikipedia
    Născută: 9 iulie 1943 (vârsta 74), București
    Soț: Gheorghe Sencovici (căs. 1968–2006)
    Filme: Veronica, Veronica se întoarce
    Albume: În grădina bucuriilor, Bucuria De A Cânta, MAI MULTE
    pAph7h0FZe_3zAuFxhWi8XCoPQVUuzI0jYTFh6hyKJ8zRZIpxgczIrqiw66wDx3X.gif

    Apreciază

  4. anitanna zice:

    O clipa de sinceritate……


    <em<O Clipa De Sinceritate Lyrics

    Corina Chiriac

    O clipa de sinceritate
    In loc de bun ramas
    Sa dam un pic de frumusete,
    Acestui ultim ceas

    Nu ne-am schimbat,
    E doar o parere,
    Nu lua drept bun,
    un cuvant sau un gand neinsemnat;
    Nu ne-am schimbat,
    E doar o intamplare
    Oricum am fi si orice am vorbi
    Nu suntem doi straini
    Iubirea mea…

    Refren
    O clipa de sinceritate
    Ar fi un gest sublim
    S-avem curaj sa recunostem
    Ca inca ne iubim
    O clipa de sinceritate
    Ne-ar aminti de noi,
    De anii nostri buni,
    Ne-ar aminti
    in acest ultim ceas
    O clipa de sinceritate
    In loc de bun ramas

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

