DESPRE PICTURA SI FLORI !


QIWSKfJxnuTEL5ieXadvb2tQXp17gshrGjup2cEAVqfWD5aJkvecGT8G3TgWAawz
https://youtu.be/q6CBkYOEVmo

Astazi,…PICTURA si FLORILE  IN  LUME  si IN CITATE !
„Nu trebuie să îţi pui mintea cu florile. Trebuie doar să le priveşti şi să le miroşi. Floarea mea îmi înmiresma toată planeta, însă eu nu am ştiut să mă bucur de lucrul acesta.”citat clasic din Antoine de Saint-Exupery
c0fd03481358 (1).png
„Eu nu mai doresc şi nu mai caut nimic. Existenţa şi-a deschis porţile pentru mine. Nu mai pot spune că aparţin existenţei pentru că acum sunt, de fapt, părticică din ea. Când o floare înfloreşte, eu înfloresc odată cu ea. Când Soarele răsare, eu răsar odată cu el. Ego-ul, care face ca oamenii să se simtă individualităţi separate, nu mai există. Trupul meu este o părticică din natură, fiinţa mea este o parte din întreg, Eu nu mai sunt o entitate separată.”
citat celebru din Osho”Cerul saruta pamantul prin ploaie; pamantul saruta cerul prin flori.”
Citat de Rabindranath Tagore
000-055iAtJ (1)

„Floarea nu stie cat de scumpa e frumusetea ei.”
Rabindranath Tagore
„Florile sunt plapande. Si nestiutoare. Se apara si ele cum pot Se cred nemaipomenite cu spinii lor.”
Antoine de Saint-Exupery

„Nu trebuie sa te iei niciodata dupa ce spun florile.”
Trebuie doar sa le privesti si sa le
iubesti!

Asa ca … sa admiram… !:? 😛

QIWSKfJxnuTEL5ieXadvb2tQXp17gshrGjup2cEAVqfWD5aJkvecGT8G3TgWAawz

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la DESPRE PICTURA SI FLORI !

  1. anitanna zice:

    Tuturor…bun venit!😀

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Aceasta postare pusa sus in topic… a fost dublata din greseala,neatentie… .va rog scuzati-ma !

    „Daruieste-i persoanei pe care o iubesti:
    aripi pentru a zbura,
    radacini pentru a se intoarce si
    motive pentru a ramane”
    Fotografia postată de Anitanna.

    Fotografia postată de Mariana Herciu.

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

