EXISTA !…


EuX5Jff7DoWYUAlGGCx7gzP798tHQ0U1x44fdKuJpaHNFaAmWBlqaQ==

                                               Bun gasit,prieteni dragi !

    Buna dimineata,tuturor !

 Cafeaua va asteapta si gandurile din ea….

zE7QyeA93kN9Cv34-xWduCD4RM7HSndcSQglXwH5AMUk3KL7uoCBsQ== (1)
Ganduri dragi si bune la inceput de noua zi..e vineri…incepe weekendul,e soare,cald ,e vara… 😕
Sa nu uiti ca vei avea pace in suflet,daca asta iti doresti,numai atunci cand vei fi multumit(a) de cele ce se intampla in viata…cand vei multumi cu recunostinta pentru toate…BUNULUI DUMNEZEU !

IPXZ1PoSmlue8bKlpnrUBFk0u4nD16heCg8P7GdpQTjFuNT_EWoY-Vewhq88t7sr
                                    O zi senina si afara si in suflet !
xVkvSfzZL-e2Yz9EgZZInqZF54a783mc3vTZFSoLBYL6iH37oDOxJRIJWguuMx18.gif

                                                       Sa fiti iubire !

EuX5Jff7DoWYUAlGGCx7gzP798tHQ0U1x44fdKuJpaHNFaAmWBlqaQ==

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Raspunde, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la EXISTA !…

  1. anitanna zice:


    Daca inima noastra mai poarta inca parfumul credintei si al sperantei sa stiti ca acestea ne vor incalzi sufletul pentru intreaga viata…
    Fiti iubire !
    Fiti buni !
    Aveti grija de voi!

    Apreciază

  2. anitanna zice:


    O zi frumoasa,dragi domnite minunate !
    Bun venit la cafeaua zilei,in Cafenea si lasati treburile mai moale,nu e vremea,e prea cald… eu stau linistita,pitita la racoare,doar dimineata la primele ore ies din casa… peste zi nu ma vede soarele,e prea puternic,deci periculos !?
    Sa auzim cu sufletul…
    Sa aringem cu gandul…
    Sa simtim cu inima… ❤

    Las si alte ganduri bune si frumoase…le gasiti daca sorbiti cafeluta diminetii… 😕 😀 ❤
    Afara e cald,la cele 24 de grade… dar, in linisrtea diminetii…canturi de pasarele..daca nu as privi pe fereastra ,as putea sa-mi inchipui ca sunt intr-o margine de padure !? Deh.am eu ce am cu padurea…cu verdele crud,cu linistea si „pasarelele” cred ca mi se trage de la varsta?! 😛 😀
    Zi minunata ca voi!
    Va multumesc!
    Thank you, welcome!
      Appreciations too great do not deserve!

    Apreciază

  3. anitanna zice:

    Si nu plec de aici…pana nu va las ceva pentru suflet…ar fi mare pacat!
    Sa aveti o zi de vineri minunata,e vara,e luna lui Cuptor,e vremea vacantei ,iar pentru cei care nu au inca vacanta,concediu…
    WEEKEND PLACUT …incepe peste cateva ore,soare si lumina,dragoste in suflete !… ❤
    Eu,asta va doresc !
    FITI IUBIRE !
    BINECUVANTAREA MESEI …

    Jean-Baptiste Simeon Chardin.


    El a fost reprezentantul de varf al picurii realiste franceze din secolul XVIII.
    Tablourile lui reprezinta,evenimentele vietii simple a micii burghezii si obiectele cotidiene intr-o atmosfera interna.In tablourile sale care emana o liniste simpla , pe langa naturile moarte,gasim prezente gospodine hartnice si mame ocupate cu educatia copiilor.
    Frumusetea surprinzatoare a tablourilor consta in tehnica minutioasa cu care a reprezentat realitatea.,in luminile calde, si in armonia sobra.
    Unul din cele mai gratioase tablouri ,a primit titlul de”Binecuvantarea mesei”
    Clipele interne ale caminului si zilele simple de lucru constituie o tema indragita de pictor.In tabloul lui Chardin,mama pune masa de pranz,in timp ce cei doi copii cer binecuvantarea mesei,iar camera simplu mobilata nu socheaza
    n tabloul “Fata din bucatarie” gasim si elemente de natura moarta alaturi de reprezentarea figurativa.
    Se pare ca a fost unul din cei mai simpatici pictori al secolului

    Apreciază

    • anitanna zice:

      Valori cu care ne mandrim…
      Astăzi vi-l prezentăm pe Nicolae Grigorescu, primul dintre fondatorii picturii române moderne, urmat de Ion Andreescu şi Ştefan Luchian, devenit un simbol pentru tinerele generaţii de artişti care, în primele decenii ale secolului al XX-lea, căutau să identifice şi să aducă la lumină valorile profund definitorii ale spiritualităţii româneşti.

      Citește continuarea pe http://eualegromania.ro/2015/12/05/ni

      Apreciază

  4. anitanna zice:

    Tot pentru inima si suflet…. 😛 ❤

    „La zece ani am intrat şi eu la un iconar. Da’ era un om sucit, Dumnezeu să-l ierte, şi rar auzeai o vorbă cumsecade din gura lui. Mă punea să mătur, să-i legăn copilul, şi când vroiam să mă uit şi eu cum zugrăveşte, mă lua la goană. Numai câteodată, când îi frecam colorile, se mai îmbuna şi mă lăsa pe lângă el — atunci eram în culmea fericirii; îmi vorbea blând, îmi arăta cum se fac sfinţii, îi sorbeam vorbele şi mă uitam la el ca la un dumnezeu. După doi ani m-am întors acasă, ş-am început să fac singur iconiţe. Era vară. Duminica mă duceam la obor. Îmi aşterneam hăinuţa jos, îmi întindeam marfa pe ea şi-mi aşteptam muşterii, ca orice negustor. Treceau femei sărace, oameni de la ţară, mă întrebau cine le-a zugrăvit, le spuneam că eu… şi cumpărau, bieţii oameni, ziceau că-s icoane cu noroc, de la copil nevinovat. Doamne, cu ce bucurie am venit eu acasă după cea dintâi afacere a mea! Făcusem vreo zece sorcoveţi, şi când i-am pus mamei în mână, s-a uitat la bani, apoi la mine, şi m-a întrebat îngrijată de unde-s — că eu lucrasem pe ascuns icoanele. Când i-am spus, m-a sărutat, a dat să zică ceva, şi s-a întors repede cu faţa spre fereastră, că-i venea să plângă. Aceea a fost, poate, cea mai fericită zi din viaţa mea.” Nicolae Grigorescu

    Muzica: Ciprian Porumbescu – „Balada”

    Apreciază

  5. anitanna zice:

    F A R A !? …“Oamenii de bună credinţă se caută şi-şi dau mâna, întinzând peste pământ o punte ca un curcubeu pe cer.”
    Cella Serghi în Această dulce povară, tinereţea

    Constat cu tristete ca tot mai putini oameni mai cred in iubire.
    Tot mai putini oameni apreciaza gesturile romantice, tot mai putini le gasesc placute, necesare.
    In cautarea iubirii aproape niciodata drumul cel mai scurt si cel mai
    usor nu va fi cel bun. Dar pentru ca alegem mereu calea cea mai simpla,
    ne dam batuti la prima dezamagire si ridicam in jurul nostru ziduri
    inalte de autoaparare….

    Sa aveti un IULIE binecuvantat si minunat!

    A zbura înseamnă a domina spaţiul, a cânta înseamnă a cuceri sufletul.
    Bărbatul este un templu, femeia este sanctuarul.
    În faţa templului ne descoperim, în faţa sanctuarului îngenunchem.
    Bărbatul este plasat acolo unde se sfârşeşte pământul, femeia acolo unde începe cerul.

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

