CAUTARI…


Trennbalken

Căutări

Nu pot să cred

că vin de nicăieri,

că azi există fără ieri,

că cercul nu-i întreg… 

 

Să cred nu pot

că-i rece veşnicia,

că e finită nostalgia

şi-i ruga fără rod.

autumn009542vipics.jpg

 

Mă chem din mine ne-ncetat,

şi taina nu-nţeleg-o :

cât de adânc m-am exilat

ascunsă-n alter ego ?

Aurora Stef .Iasi (din volumul „Candele in timp”, 2011)

……………………………….

Exista patru lucruri in viata care nu se mai pot recupera: o vorba dupa ce ai spus-o…… o sansa dupa ce ai pierdut-o……timpul dupa ce a trecut…….iubirea pt cel ce nu lupta……

Insa iubirea mai are o speranta………daca reincepi lupta !!!.

 O zi de marti cu triumf !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la CAUTARI…

  1. anitanna zice:

     photo kibitaki01_zpse8a30178.gif

    Magda Isanos – In diminetile clare

    Uneori, în diminetile clare,
    ma uit drept în soare râzând
    si nu pot crede c-am sa mor în curând;
    viata mea suna înalt, fara-ntristare.

    Cred în ea, cred în numele ei
    si-n colorile-anotimpului meu,
    zvelta ca mestecenii, mereu,
    sa freamat as vrea în soarele-acesta dintâi.

    Poate nu va fi seara, poate nu va cadea
    în putred octombrie fruntea-mi aprinsa;
    în gluma pun mâinile mele pe piept si zic
    viata e stinsa de mult, viata e stinsa…

    Însa mai plin decât gradinile-n vara,
    sângele meu suna atunci ridicând
    o dulce-aurora-n obrajii de ceara:
    o, nu-i adevarat c-am sa mor în curând…

    36Mc2Hx3qKgQowKAhaehu1fV-i5jGWW7AJ_h5KyO

    Apreciază

  2. anitanna zice:
    O zi de vara stralucitoare !
    Invitatie la o cafea si cateva ganduri…hk4fvxd1uyub1o17tebw.png
    E doar viata mea,
    scriu 
    …despre mine si simtirile mele… 😀 ??? lasa si tu  scris ce vrei,nu te sfii,nu-ti fie teama de ridicol… Sleep pig fiecare e asa cum l-a facut Bunul Dumnezeu,unic. neasemuit cu altul… :flower:cine te iubeste te accepta oricum…
    te-ai gandit ca… :” Timpul care iti face placere sa-l pierzi, nu e timp pierdut. La varsta noastra, e imperativ sa ne facem timp pentru activitati placute.”lol!

    Apreciază

  3. anitanna zice:

     Frumusetea, trezeste sufletul la viata …” 
    Buna dimineata ! Toata saptamana sa-ti fie buna si frumoasa !

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

