O SAPTAMANA MINUNATA !


 


Bun venit!
Sa stiti ca fericirea o puteti darui celui de-alaturi…
Prin zambet,o invitatie la o cafea,

o floare…o vorba calda si buna…o mangaiere…
„M-am culcat și am visat că viața era fericire. M-am trezit și am văzut că viața este datorie. Mi-am făcut datoria și-a venit fericirea.”— — Rabindranath Tagore
Sa aveti o zi frumoasa si o saptamana implinita !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O SAPTAMANA MINUNATA !

  1. anitanna zice:


    În fiecare dimineaţă, când mă scol, trebuie să iau o decizie – fie de a fi fericit, fie de a fi foarte fericit. Prin urmare, iau hotărârea ca în ziua respectivă să fiu foarte fericit şi mă ghidez după această atitudine pe tot parcursul zilei, indeferent de ce se întâmplă”
    Brian Tracy
    ……..dar cel mai frumos este sa ascult trilurile pasarelelor ce-mi vin la fereastra….dimineata cand noaptea se ingana cu zorile…
    Nu v-ati trezit,dragilor ,inca mai dormiti si vistati????

    Nu a-ti simtit mirosul cafelei?? Sa stiti ca va asteapta cuminte in Cafenea,alaturi de cele mai frumoase si minunate ganduri, insotite cu o muzica dulce si suava,o imagine incantatoare,imbietoare….. : ?: :),ei hai ca nu e kitschi 😀 😕 😛 … pentru o zi la fel de reusita!? Toate astea,se pot realiza, usor.. 😀 : ..cu un pic de vointa ,dar mai ales imaginatie, ❓ si doar cateva idei… 😥 ❓

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Bucuriile sunt ca macii trecuti..
    Atingi floarea-petalele se scutura.”
    Charlotte Bronte
     photo tk6u3U6XaT-1iVFc6hLC5Iff7q7viXqBuIrxxROY3EGD6adifP1ytA.jpg
    Fara iluzie ,nu exista nimic;E straniu sa afli taina realitatii in irealitate.
    Emil Cioran

    Este inutil sa spui ca fiintele omenesti ar trebui sa se multumeasca doar cu liniste;
    ele au nevoie de actiune si daca nu o pot gasi,o creeaza.
    Charlotte Bronte
    ….iar eu as adauga cum ca in asemenea situatii..trebuie sa inalti ochii spre cer si sa te rogi Bunului Dumnezeu , numai de acolo iti va veni ajutorul…!
    Sa fiti binecuvantate,(i) !

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

