BUN VENIT !


qL9hQRQKkvQFi7QYk3LJtB55K-ReqRvVJ1gZ0weqH8sZMgLS7Ulfbg==...Ori ,buna dimineata,prieten virtual !

O noua zi alte posibilitati….

txa5EdmlFNs1ZTSDcETHbZ4WSRKjaRK6WTfkd2E4AT1KB_Halx32Lw==

https://anitanna.wordpress.com/pagina-sufletului/#comment-180901
UyvDk1no5tsMt0SgHXpIFdJI1Me4bB0OC_2ERqSFsynigBzGWc4GjQ==…Nu stiu in viata ce urmeaza,dar imi doresc sa am alaturi omenia, sanatatea si bucuria ,iar eu ,tie care citesti acum,in acest moment,asta iti doresc !
   Toate cele bune si frumoase sa le primesti intr-o zi de joi a lui Ciresar !
           E cer acoperit,vant si doar 17 grade… asa debuteaza fiecare dimineata de cateva zile incoace , dar peste zi cerul se lumineaza,soarele straluceste si vantul se mai domoleste…  😀  Asa ca ,sa avem rabdare si speranta in ceva mult mai bine si frumos !
Doamne ajuta-ne !
 photo RLubfZtXZzVxWiVpdG75lTRtNNw2nu6xYXrsLtcOP17n5VsDjgo5zg.gifo noua saptamana_zpsupyxlcge.gifVa las cafeaua si gandurile din ea…
                            Binecuvantari de SUS !
                                              Sa fiti iubiti(e) si doar IUBIRE !qL9hQRQKkvQFi7QYk3LJtB55K-ReqRvVJ1gZ0weqH8sZMgLS7Ulfbg==

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la BUN VENIT !

  1. anitanna zice:


    https://anitanna.wordpress.com/am-nevoie-de-tine/
    Este o certitudine faptul ca punem accent mai mult pe ambalaj decat pe continut. Suntem atat de atrasi de ceea ce se reflecta in ochii nostrii incat nu mai dam importanta a ceea ce nu iese in evidenta. Lucrurile frumoase intotdeauna apar la sfarsit. Prieteniile cele mai frumoase, oamenii cei mai frumosi , sunt cei care apar in viata ta in momentele cele mai urate , in clipele cele mai grele. Daca …inca nu ai invatat aceasta lectie, atunci asteapta sa treci printr-un moment greu, ca sa observi care sunt oamenii cu adevarat frumosi. Asteapta sa vezi cum odata desfacute aceste ambalaje nu contin nimic, sunt goale pe dinauntru. Frumusetea sufletului, bunatatea, iubirea, nu se ascund niciodata in pachete stralucitoare, luxuriante. Ele ajung in pachetele mici in viata noastra, dar foarte rari sunt aceia care ajung sa le desfaca. Eu mi-am invatat lectia numai dupa ce in incapatanarea mea mi-am petrecut ani intregi alegand sa desfac cele mai nepotrivite pachete. Astazi, desfac umil una cate una, fundele celor mai urate si mai mici pachete in cautarea febrila a sentimentelor care imi aduc fericirea. Am invatat sa caut lucrurile frumoase , oamenii frumosi, iubirea adevarata in cele mai urate pachete, fiindca in ele am descoperit adevaratele valori umane.

    Un prieten este un însoțitor, un tovarăș, un sprijin. Este o formă de adresare. Prietenia ne sporește fericirea pentru că înmulțește bucuria la doi și amarăciune o împarte la doi.”

    Va doresc sa aveti izbanda in tot ce v-ati propus, prieteni dragi!
    BIBI M


    lol!Sleep

    Apreciază

  2. Doamne ajută! O zi faină îţi doresc şi ţie.

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

