BUNA DIMINEATA !


34ike28-1

                                              DIMINEATA SENINA ! photo 7p2H_DXBdgPK-m8B2PsnHM5Rg0zTRTuCsfYbkLeK47xnsPEdNA6bEg_zpsyyhmqgim.gif
Este o noua zi…
Sa aveti pace si liniste sufleteasca… bucurii  nestiute si  multe reusite !
Cafeaua este fierbinte,aromata si va asteapta ..11698657_882643708495775_3435448232108958211_n

                                                           Bun venit in Cafenea !34ike28-1

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la BUNA DIMINEATA !

  1. anitanna zice:

    Mi-e dor

    Mi-e dor de-orasul din copilarie,
    Mi-e dor de zilele trecute
    Pe cand zburdam cu veselie,
    Mi-e dor de noptile pierdute,
    Ce imi pareau o vesnicie.

    Mi-e dor de muntele cu nor,
    Mi-e dor de freamat lin de brazi,
    De murmur tainic de izvor,
    Mi-e dor de tine azi!

    Mi-e dor de zilele copilariei,
    De fluturi si de cant de nai,
    De gustul aromat al viei,
    De chipul tau, de al tau grai,
    Mi-e dor de tine, dor…

    poezie de Sergiu Ivanov
    Adăugat de Medeea Pascu
    sursa :www.citatepedia.ro

    Apreciază

  2. Bună dimineaţa. O zi usoară.

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:

    Miercuri e femeie, zi buna, solara, in care se posteste pentru Maica Domnului.

    In filozofia populara ziua de miercuri este speciala prin rostul ce-l impune taranului, care o cinsteste prin post si inaltare spirituala. Din chestionarele Elenei Niculita-Voronca, efectuate la sfarsitul secolului al XIX-lea in satele bucovinene, aflam ca intr-o zi de miercuri s-a nascut Soarele si ca in asta zi nu e bine sa incepi panza, pentru ca tot acum s-ar fi urzit si Pamantul. Se spune ca Sfanta Miercuri e vaduva, iar daca nu vrei sa ramai vaduv de tanar, nu e bine sa mergi niciodata in petit de ziua ei. Tot din acest motiv sunt interzise petrecerile si nuntile. In schimb, este ziua cea mai buna pentru descantece si prepararea leacurilor babesti. Aflandu-se sub semnul zeului Mercur, miercuri este ziua negotului, a calatoriilor, a cunoasterii. De aceea, in povestile populare ale romanilor, Sfanta Miercuri apare ca o batrana milostiva care pazeste drumul, arata cararea drumetilor rataciti si oblojeste animalele salbatice.
    O zi binecuvantata de miercuri va doresc!

    Doamne,Maicuta Sfanta,ajuta-ne si ne iarta!
    Liniste sufleteasca si multa bucurie sa aveti in aceasta zi de Ciresar!

    Apreciază

  4. anitanna zice:

    Mi-e dor…………

     photo XLL1hslj9AZ1QiJ4YYsSVN9QfvpMA6OE7L_XCeilE0fi0XLRe-lNWQ_zps0mcnrc1l.png

    Mi-e dor…

    Mi-e dor…
    Mi-e dor de tot ce ar fi putut să fie
    Mi-e dor de viaţă, ca de bucurie.
    Mi-e dor de tine, vis neîmplinit
    Mi-e dor de clipa fără de sfârşit.

    Mi-e dor de vise care-s împlinite
    Mi-e dor de taine nedescoperite.
    Mi-e dor de tot ce e frumos pe lume
    Mi-e dor de mine şi mi-e dor de… Tine.

    Putea să fie, dar păcat, n-a fost
    Acum, când îmi doream mai mult un rost
    Unde am greşit şi ce-am cerut eu oare?!
    Lasă-mi măcar speranţă-n inima ce doare.

    Rămâne doar o amintire dragă
    E trist, dar pentru o viaţă-ntreagă…
    Iubire veşnică de tu vei dărui,
    Dragoste nemărginită vei găsi.

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

