STIATI CA ?


spring002971vipicsFiecare persoana are un rol in viata noastra.
Oamenii buni ne ofera fericire.
Oamenii rai ne ofera experiente.
Oamenii cei mai rai ne dau lectii.
Oamenii cei mai buni ne dau amintiri

th_kk-2
“Acela care nu pomeneste despre o greseala a altuia cauta fara indoiala dragostea,linistea,dar acela care o mentioneaza in discutiile cu ceilalti,aduce dezbinare ,cearta,intre prieteni”.
LDzFC5yvhZ2i6Oi4XDxenq9KsnT5U8sSAxWg4KMKbX3gF8V5ZHrkMw==
Sa aveti parte de o zi in care sa-i aveti alaturi pe “acei care nu pomenesc..” 😆 ❓ , deci pe acei plini de dragoste,pace si liniste… ❓  ❗  😛 : 

                      si sa fiti inconjurati in permanenta numai de astfel de oameni…..

Va asteapta cafeaua de la ora 5…
11057465_500577903432637_1176556008603502023_n
Cu drag! .. 😆 ❓ :!
 pentru vizite !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la STIATI CA ?

  1. anitanna zice:

    „Lucrurile pe care le-am dorit eu, nu le-am putut obţine niciodată cerându-le sau luptându-mă pentru ele. Cum poţi să lupţi pentru tandreţe? Sau pentru duioşie? Cel mult poţi să le aştepţi. Aşa că eu sunt învăţată să aştept. Cred că asta fac de când mă ştiu. Aştept…
    Pentru voi,o zi frumoasa de joi ,8 ,ciresar,2017…!


    “Suntem limitati, nu de abilitatile noastre, ci prin viziunea noastra.”
    “Iadul
    începe in ziua cand Dumnezeu ne acorda o viziune clara tuturor, a
    lucrurilor pe care le-am fi putut realiza, a tuturor darurilor pe care
    le-am irosit, a tuturor lucrurilor pe care am fi putut sa le facem dar
    nu le-am facut ”
    Gian Carlo Menotti
    Nu sunt chiar de acord ca toate acestea ar fi un IAD ,ci doar un esec,o neatentie ,o scapare de-a noastra..Iadul este cu totul altceva… e un taram sub pamant al celor morti si pacatosi… 😛 desi 😕 😛 se poate spune ca unii dintre noi se lasa cuprinsi uneori de..IAD…de aceasta stare de lucruri si cat sunt in viata 😀 ?

    Apreciază

  2. Or poѕsibly he likes bowling.? Lee continued.
    ?I heаrd someone say that once you hear thunder, that
    іmplies that God is bowling in heaven. I ᴡwger hе is really good at it.

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Bun venit !
      este o opinie si o respect !
      Eu as zice ca SF Ilie face aceste zgomote in cer…cu carul sau de foc…
      Asa scrie la scriptura….
      O zi minunata! 

      Welcome!
      Is an opinion and a respect!
      I would say that SF Elijah makes these noises in heaven … with his horseshoe …
      That’s how it says in scripture ….
      A wonderful day!
      Si o legenda ne spune ca….Sfântul Ilie Tradiții și superstiți
      Sfântul Ilie. În fiecare an, pe data de 20 iulie, se prăznuieşte Sfântul Ilie, care este o divinitate populară ce a preluat numele şi data celebrării de la Sfântul Proroc Ilie Tesviteanul. Sfântul Ilie este cinstit de creştini ca aducător de ploi, după ce, prin rugăciunea sa, a salvat de la moarte poporul din Israel, după trei ani şi jumătate de secetă, dar şi ca divinitate populară a Soarelui şi a focului, atestată prin numeroase tradiţii şi datini.

      Sfântul Ilie a trăit cu peste opt sute de ani înainte de întruparea Mântuitorului, pe vremea regelui Ahab, în regatul Israel din Samaria. Potrivit tradiţiei, Sovac a văzut, la naşterea lui Ilie, oameni îmbrăcaţi în veşminte albe care îl înveleau pe fiul său în haine de foc şi îi dădeau să mănânce o flacără. Preoţii templului din Ierusalim au interpretat vedenia considerând că Ilie a fost ales de Dumnezeu pentru slujirea profetică.
      Sf Ilie in cer ,cutreiera norii,fulgera si trasneste dracii cu biciul sau de foc pentru a-i pedepsi pentru raul pe care l-au
      pricinuit.
      Si pentru ca dracii se ascund pe pamant in arbori,sub streasina casei,in turlele bisericilor si chiar si in unele animale( eu,extind si zic ca uneori se ascund si in unii…oameni..care sunt plini de draci !? 😀 , of,of si care sunt predispusi a face numai rele semenilor cu motiv ori fara cand ar trebui sa ierte si sa iubeasca… ❤ ) ,si din acest motiv el,Sfantul Ilie,trasneste naprasnic ,pentru a nu-i scapa niciunul dintre ei !
      Asta este legenda pe care o stiu eu si care o cunosc de la buna mea si mama mea…ea se transmite din mosi stramosi… le-am spus-o si nepotilor mei…ca sa o duca mai departe !
      O zi reusita !
      Cu prietenie si respect !

      Apreciază

  3. Maria Amanda zice:

    Ahaa, sua agradável diálogo sobre isto n. aqui nisto webpage , li tudo
    o que, então neste momento me também comentando aqui .

    Apreciat de 1 persoană

  4. João Daniel zice:

    Isto é muito interessante, Você é um blogueiro muito hábil.
    Eu tenho se juntou seu alimentar e ansiosamente buscando mais
    de seu fantástico postar. Além disso, eu tenho compartilhou
    seu site em minhas redes sociais!

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Ma bucura aprecierea mai ales daca este sincera,Joao Daniel !
      O zi minunata !
      Te mai astept !

      Bem-vindo!
      Goza especialmente se sincero apreço!
      Um dia maravilhoso!
      Você espera!

      Apreciază

      • anitanna zice:


        STIATI CA…sufletul omului este dependent de iubire????
        Da???
        …poate ca ,nu ??? 😕
        Atunci va rog sa dezvoltati subiectul…eu ma opresc doar la aceasta zicere… 😕
        O zi reusita sa aveti si sa fiti iubiti(e) si doar,IUBIRE !
        Cu respect si pretuire !

        Apreciază

        • anitanna zice:

          In acest momet mi-a venit in gand un Psalm..5/2,3 a lui David:
          ” Ia aminte la glasul rugaciunii mele,Imparatul meu si Dumnezeul meu,caci catre TINE ma voi ruga,Doamne!”
          „Dimineata vei auzi glasul meu;dimineata voi sta inaintea TA si ma vei vedea.”
          Doamne iarta-ma si ajuta-ne !

          Acolo unde distanțele despart inimi…cuvintele le leagă!
          Un buchet de gânduri bune și zâmbete pentru tine draga prietena virtuala,drag prieten trecator prin cafenea la aceasta ora a diminetii…de oriunde ai fi si oriunde te-ai afla… 😛 din lumea asta larga !
          O zi de joi cu binecuvatari sa ai ,cu pace siliniste in suflet !
          http://wp.me/pMnYw-4Mc

          Apreciază

  5. Ei ! Você usa o Twitter? Eu gostaria de seguir se isso seria okey .

    Eu sou sem dúvida apreciando o seu blog e aguardo a nova posts.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Excelente ! Tem algum recomendações para aspirantes a escritores?
    Eu sou planejamento para iniciar meu próprio blog em breve mas estou um pouco perdido em tudo.
    Você propor começando com uma plataforma livre como o WordPress ou ir para
    uma opção paga? Há tantos opções lá fora que eu sou totalmente oprimido…
    Qualquer ideias ? Abençoe você !

    Apreciat de 1 persoană

  7. WOW just what I was looking for. Came here by searching for improve the audio system

    Apreciat de 1 persoană

  8. anitanna zice:
    Viata este scurta, sa ne bucuram de ea.
    Dragostea este rara, sa o pastram ca pe un lucru de pret,
    Furia este rea, sa nu o lasam sa ne cuprinda.
    Teama este distrugatoare, sa o infruntam.
    Amintirile sunt dulci, sa le savuram.

    Fericirea poate însemna să ştii că ai cui să-i zici “Bună dimineaţa”,
    “Să ai o zi frumoasă” sau “Noapte bună!”…
    Fericirea poate însemna să ştii că cineva te aşteaptă acasă şi ai unde să te grăbeşti să ajungi.
    Fericirea poate însemna să ştii că îi pasă cuiva de necazurile tale şi că te poate ajuta…
    Fericirea poate însemna să ştii că mai există şi cineva care-ţi va spune “Stai fără grijă, impreună putem face orice… stai linistit, a te voi iubi mereu !!!”.

    O zi de luni placuta

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

