IN FIECARE DIMINEATA…


f08416a624a1b9f0253bce9c4012b97c“În fiecare dimineaţă, când mă scol, trebuie să iau o decizie – fie de a fi fericit, fie de a fi foarte fericit. Prin urmare, iau hotărârea ca în ziua respectivă să fiu foarte fericit şi mă ghidez după această atitudine pe tot parcursul zilei, indeferent de ce se întâmplă” Brian Tracy …….

.dar cel mai frumos si placut pentru mine,reconfortant este sa ascult trilurile pasarelelor ce-mi vin la fereastra….dimineata cand noaptea se ingana cu zorile… .si sa-mi savurez cafeaua diminetii…
Sa aveti o zi de mrti cu reusite si triumf!

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la IN FIECARE DIMINEATA…

  1. anitanna zice:

    http://wp.me/pMnYw-4FV
    Pastreaza-ti visele vii. Intelege ca pentru a realiza ceva trebuia sa
    ai credinta si incredere in tine, viziune, munca, determinare, si
    daruire. Aminteste-ti ca toate lucrurile sunt posibile pentru cei care
    cred. ” Gail Devers

    “Oamenii vor vedea doar ceea ce sunt pregatiti sa vada”.
    Ralph Waldo Emerson
    “Suntem limitati, nu de abilitatile noastre, ci prin viziunea noastra.”“Iadul
    începe in ziua cand Dumnezeu ne acorda o viziune clara tuturor, a
    lucrurilor pe care le-am fi putut realiza, a tuturor darurilor pe care
    le-am irosit, a tuturor lucrurilor pe care am fi putut sa le facem dar
    nu le-am facut ”
    Gian Carlo Menotti

    Apreciază

  2. Un trecator ocazional zice:

    Zi frumoasa,la fel ca locul acesta minunat!

    Apreciază

  3. Un trecator ocazional zice:

    Atata frumusete,bun gust si distinctie rar gasesti…

    Apreciază

Bun venit ! Comentati aici !

