DIN NOU IMPREUNA !


lj9e96XPaSNmyxvJXzIIDJbp0HXBzLmYUCkVQiuvm4BNL86vrsu49eFmAUcjBY--

                                                         Buna ziua prieteni dragi!drMEIknf7XqbfF-Naj_44XpJFImsrcnSTIHa0dksYuG3KOgk0f2xjltpo2qjKTBT

                               Bun gasit dragi prieteni virtuali !W5U15sGbo8EO6MWXTk_1fACU-cDg-pHgJ0W2675V-xdiPk8etR-Ez6JRNpSUMf7q

Va doresc o zi de vineri cu pace si liniste sufleteasca cu multa sanatate si dragoste~!lj9e96XPaSNmyxvJXzIIDJbp0HXBzLmYUCkVQiuvm4BNL86vrsu49eFmAUcjBY--

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Raspunde, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la DIN NOU IMPREUNA !

  1. LUNCANU MARGARETA zice:

    MULTUMESC, A APARUT ANITA MEA,VA PUP.

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:


    Dragii mei,care ma urmariti,ma cititi… sa stiti ca acest spatiu virtual alocat de WP nu este un capriciu-nu vreau sa uimesc,nu am cu ce;
    nu vreau sa demonstrez nimic;
    …dar nici sa va conving de ceva anume… de ce as face-o!?
    Poate ca vreau sa ma distrez vor gandi unii(ele),desi nici asta nu e adevarat !?
    Ce vreau de faprt?
    Eu,sunt o pensionara,deci trecuta de anii tineretilor voastre si care ca fiecare om ajuns la aceasta perioada a vietii isi doreste un pic de liniste si o batranete cat mai tihnita!
    Veti exclama:asta-i nebuna cu ce face!?
    Va spun eu,ca nu,sunt in toate facultatile mintale,doar ca imi place sa gandesc si sa traiesc tihnit si mai ales frumos asa cum am facut-o o viata de om !
    Asa am trait o viata 💝💓!
    Asa ca nu vreau sa stiu nimic, asa cum poate ca nu mai vreau nimic..unica dorinta fiindu-mi aceea de a aduna si posta aici ce mi se pare ca ne-ar interesa in ganduri,imagini si muzica,ce ne-ar face placere fiecareia(fiecaruia) ,un fel de dovezi de respect,simpatie si frumos stranse intr-un buchet imens de flori a caror petale sunteti voi cele dragi care sunteti de cativa ani buni aici,Adi,Bibi,Beta,Fely,Mary, Marianele,Kmy, Ileana,si trecatorii fie ei si ocazionali asa cum am vazut mai daunazi pe cineva atribuindu-si numele 😕 😛 pe care le si ii apreciez enorm si-mi bucura sufletul cu tot ce posteaza si aduc aici , citirea si privirea lor…..
    Va multumesc dragi oameni minunati,suflete frumoase ,incantatoare !


    :tongue: :heart: 😛 😀 🙂 😆 :cherry:
    Sa aveti pace,lumina si dragoste in suflete si multa sanatate si ma rog pentru fiecare!
    Fiti iubite(i) si iubire !🍀🌹💝💖
    Doamne ajuta !

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:
    Cu totii cautam prieteni pentru ca , de fapt, cautam caldura sentimentului de afectiune . Nestiuti si nevazuti, prietenii nostri ne striga pe nume si asa nu ne mai simtim instrainati , ei ne spun ca va fi bine si nu ne mai temem sa inaintam, ei ne spun ca le pasa si astfel si cele mai profunde dureri isi gasesc vindecarea . Prietenii nu sunt doar ceva care sa umple un gol in viata noastra , ei sunt cei care ne reamintesc mereu cat de demni suntem de incredere si de iubire . De aceea trebuie sa le spunem, macar din cand in cand, cat de mult ii apreciem…

    va invit sa mergem mai departe… asa ca va rog.accesati:http://wp.me/pMnYw-4EG

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ileana zice:

    Buna draga mea! Multumesc frumos, esti o scumpa!
    O seara binecuvantata, pupici!

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Buna dimineata,bun venit frumoasa draga!
      Timpul petrecut aici cu voi ,nu este unul pierdut asa cum imi sugereaza ai mei si alte binevoitoare,deseori👅 ci e unul care- mi aduce bucuria,linistea,frumosul si dragostea de tot si avtoate in suflet,deci nici nu vreau mai mult!
      Sa fii sanatoasa,iubita si tu ai un blog minunat!
      Zi de duminica binecuvantata !

      Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

