CITATUL DIMINETII !


749f1-kvh1mo0wn4k4yydjk-eb_remkcng13asmspxdur-4d0ae4u-qbdgna253d253d9apel06g8xcsnqa24060

Cred ca un om poate fi izvor doar cand frumusetea si bunatatea lui curge prin alte suflete..asa cred eu ca sunteti cele care treceti si pe aici prin Cafenea aproape zilnic ,asa va simt…  <3

Cu respect si multumiri, anitanna …
flower
Mottoul zilei : „Incheie fiecare zi cu iertare si un gand bun!”

Sa fiti iubite(i) si doar…IUBIRE !JC6usFmbCiNn9X4PbZDaeTpl9UZRBK0ccBX-2GkMI8cpFRLDH1AH3A==

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la CITATUL DIMINETII !

  1. anitanna zice:

    Dar,buna dimineata,om bun si frumos care ai intrat in Cafenea!
    HRISTOS A INVIAT !
    Ma repet … :
    Cred ca un om poate fi izvor doar cand frumusetea si bunatatea lui curge prin alte suflete..asa cred eu ca sunteti cele care treceti si pe aici prin Cafenea aproape zilnic ,asa va simt… ❤
    si pentru voi ceva minunat de lecturat :

    De n-ai şti să taci atât de frumos
    încât să faci să-mbătrâneasca liniştit timpul
    şi doru-ţi sa-l simt curgând peste sufletul meu
    uitându-şi tristeţea, văpăile, anotimpul …
    … de n-ai şti să pui zăvoare cuvintelor
    când îi cresc soarelui solzi de amurg,
    de n-ai fi-nvăţat să-mi vorbeşti cu mâinile şi cu ochii
    când trupul meu foşneşte-ndelung …
    … dacă veghea nu ţi-aş simţi-o în somn
    mângăind muchiile neliniştii mele,
    pictând aşteptări cu cireşi la urechi
    iar din fântâni culegându-mi o galeată de stele –
    poate mi-aş fi putut deznoda aripile şi-aş fi zburat –
    dacă nu mi-ar fi atât de dragă inima ta de duminică
    în care, dezbrăcându-te tu, m-ai îmbrăcat …


    … De n-ai şti … — poezie de Nina Tărchilă .

    Apreciază

  2. anitanna zice:


    va doresc o dupa amiaza placuta !
    La mine se pregateste sa p[loua…
    Tuna,fulgera dar in departare… 😕

    Apreciază

  3. anitanna zice:


    Mult zgomot dar pentru nimic…
    Nu a plouat , ci doar a cazut o bura… 😀

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

