CE ?


13882254_527278340798347_4752521921222904485_n_zpsk9petm9lBuna dimineta,om bun si frumos la suflet !
Bun venit in cafeneaua mea!
Sa iti fie ziua de marti zambet si bucurie !
qSVj41uZEMcxN0tkILcYWQWrOmQHVLC8nPFGeDbKjbHQmBWcTnahXQ==Ce să pun deoparte când nu vei mai fi lângă mine?…ochii tăi ce plâng fericire?…gura ta ce strigă dragoste?…mâinile tale ce îmbracă sufletul meu în mângâiere?
Nu pot alege dintre ele, toate îmi fac inima să zâmbească!…le voi pune pe toate, voi aştepta ziua în care îmi va fi dor.
Atunci, voi deschide cutia cu amintiri şi-ţi voi creiona chipul din lacrimi, il voi privi şi voi şti că eşti…tu ! Voi pune în ochi iubire să nu mai lăcrimeze niciodată.
Pe buzele tale voi aşeza dulceaţa sărutului.
Mâinilor tale le voi face degete lungi care să-mi atingă întreagă fiinţa!
…Vei fi lumină şi intuneric, speranţă şi dor vei fi mereu viu în colţul tău de rai!
Ce să pun deoparte când nu vei mai fi lângă mine?…
Gândul că dragostea adevărată niciodată nu moare!”
LILIANA ANDREI

n41EswRjNoBCQH_0iiVPYnbpApLQTjQaiei2GuTuSm3HM-w5BZF_kw==

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la CE ?

  1. anitanna zice:
    HRISTOS A INVIAT !

    (casuta mea de la tara..in visurile mele,desigur… 😕 😛 🙂 😀 ❤ ,v-ar placea ??? )
    div>Mergand pe aceeasi linie cu anii precedenti… 😕
    V-am scris cum ca postarile mele deseori sunt o imbinare,reasezare a celor vechi ,facute in anii trecuti…
    Iata de pilda ce scriam anul trecut legat de topicul de sus pus pe pagina care urmeaza…URARI !
    Sunt alte urari desigur ,dar si imaginile sunt diferite.. 😀 ca sa nu para sabloane… 😕 😛
    Asa ca nu e nevoie sa ma duc sa caut pe undeva,ceva anume,fiindca aici,in cele 149 de mii de postari am tot ce-mi doresc si le combin ,le rasucesc,reasez cum imi doreste mintea si sufletul…eu nu umblu dupa likeuri de asta nici nu e promovat acest spatiu… nu ma incalzesc cu nimic;iar lumea este asa cum o stim fiecare,impatimita,rautacioasa,invidioasa spun asta dupa toate mesajele necivilizate lasate in spam…de ce???Cu ce va deranjez pe unii???
    Loc sub soare avem fiecare…oameni buni!
    Tot ce fac e din suflet ,o fac cu drag, cu pasiune, si cand am timp la dispozitie pentru ca am mai scris ,eu goblenez mult… ma linisteste si pasioneaza;nu pot sta in fata tv-ului prea mult..asa ca ascult ceva,o poezie,stiri, ce ma pasioneaza si intereseaza ori ascult muzica si lucrez… 😕 !!
    O zi minunata sa aveti !
    ADEVARAT A INVIAT !
    MAI plin de zambete.
    MAI plin de lucruri frumoase.
    MAI plin de sanatate.
    MAI plin de sperante.
    MAI plin de bucurii.
    Un MAI minunat !

    „Oamenii…oricat de diferiti ar fi, au in general aceleasi nevoi : de iubire, de afectiune, de intelegere, de compasiune, de iertare!”

    HRISTOS A INVIAT !

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:
    BUN VENIT DRAGA ANASTASIA !
    Aici pe acest spatiu virtual sunt 7 ani de bloguit… 😕
    https://anitanna.wordpress.com/hitul-blogului/comment-page-31/#comment-178581
    Am spiritul inca tanar,asa il simt chiar daca trupul arata altfel …
    e discrepanta intre unul si altul se vede,o stiu,da, dar numai eu o stiu cum e .. si uite ca am si spus-o…
    Chiar de nu e asa eu asta simt… ❤
    O zi reusita !
    Imagini din zile de vara plecate de mult de langa noi ,dar care curand o sa revina… peste o luna ,doar 😀 … ce bine si minunat era si iarasi va fi !? …dar,va invit „ photo fpvB-5gBoK2qwP4aQHIEip5H6uWlUamOWGOf5r2gKbnv3ogLEiuxAQ_zpszziuufxo.jpg
     : alaturi de nelipsita cafea a zilei plina de gandurile pe care mereu vi le pun in ea…ganduri nevazute,dar pe care cu siguranta le simtiti in timp ce,virtual,sorbiti din aroma-i placuta,savuroasa….deci,  
    pentru voi, ❤ ganduri dragi din suflet……va rog nu lasati sa se raceasca cafeaua ! … 😀

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

