ROMANTA EI…



                                                Romanţa ei

                                          Je suis la femme, on me connaît.
                                                                             (Jules Laforgue)
Când vei vedea-ntre geamuri, la ferestră,
O cupă de cristal,
Şi-n cupa de cristal, o floare-albastră –
Simbolul unui rendez-vous banal –
Oricine-ai fi, să intri fără teamă,
Căci gura mea te-aşteaptă
Şi trupul meu te cheamă!…
Necunoscut, sau prieten vechi,
Nu-mi pasă!…
Oricine-ai fi, tu poţi intra oricând la mine-n casă,
Căci casa mea e casa tuturora,
E madrepolul magic de mărgean
Spre care navele-şi îndreaptă prora,
Să-şi caute-adăpost în plin ocean…
Şi-aşa cum sunt –
Femeie sau fecioară,
Plebeie anonimă sau regină –
Eu te primesc cu-aceeaşi simpatie
Şi-oricine-ai fi,
Al meu eşti pe vecie!

Bine-ai venit, preludiu de ghitară!…
Bine-ai venit, final de mandolină!…

poezie de Ion Minulescu
…………………………….                                                                   ION MINULESCU

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la ROMANTA EI…

  1. anitanna zice:



    Am ales!!!..

    Aleg iubirea, aleg încrederea, aleg respectul.
    Am ales. Aleg să uit persoanele care mi-au făcut rău, aleg să uit unde am greșit dar să înțeleg ce am greșit, aleg să zâmbesc mai mult și să-mi văd de drum, să nu plec urechea la critici fără rost, să-mi iubesc defectele, să-mi apreciez caracterul și cei care vor să mă schimbe n-au ce căuta în viața mea.
    Am ales să merg pe drumul meu și voi lua cu mine doar amintirile plăcute. Am ales să mulțumesc vieții pentru că, deși am pierdut, mi-a dăruit ceva mai frumos și de fiecare dată m-a surprins.
    Am ales să nu plec capul în fața celor care nu mă cunosc, să nu mă las pusă la zid, să n-am așteptări, să ofer șanse noi și să iubesc din nou pentru că am o nevoie absurdă de a iubi. Am o nevoie de dragoste, de îmbrățișări, de zile petrecute frumos, de înțelegere, de fericire…

    Apreciază

  2. anitanna zice:
    Va astept la o cafea cu aroma de ………

    …… PRIMAVARA!
    Sa fiti iubiti si binecuvantati ,dragi vizitatori si vizitatoare!
    Care este cel mai frumos lucru intr-o dimineata de primavara?!
    Un vecin,o vecina,ma intreaba,cum fac ca sunt intotdeauna atat de multumita,ca rar ma vede suparata!?
    I-am rasuns ca dimineata cand ma trezesc,prima grija pe care o am este
    aceea de a privi cerul.Asa imi aduc aminte de Dumnezeu,de mila si
    bunatate.
    Apoi imi indrept privirea spre pamant, si-mi amintesc de moarte si
    Judecata de Apoi.In cele din urma,privesc in jurul meu si ca de asta am
    iesit afara din casa..sa vad lumea care la fel ca si mine se trezeste de
    dimineata la viata…. fiecare,facem asta??
    Imi aduc,asa aminte de cei care sunt fericiti,veseli,tristi,amarati,care sufera de boli sau neputinte… :?:
    de cei care au o viata mai grea ca a mea si pe care i-as putea
    ajuta.In felul acesta ma bucur de tot ce am si pentru tot ce pot face…
    Pentru ca:Bunatatea izvorata din dragoste aduce totdeauna liniste si
    multumire,atat in sufletul celui care primeste cu recunostinta,cat si in
    sufletul celui care daruieste cu drag.
    ….. cine este bun mai bun sa se faca si cine a biruit ispita sa se roage pentru cel care e inca in ispite
    asta a spus-o parintele PAISIE OLARU.
    Povestioara este din vol. Cele mai frumoase PILDE ORTODOXE SI PoVESTIRI CU TALC de Leon Magdan.
    Sa fiti iubiti ,e si binecuvantati,e!
    Ce spun astrele despre ,RAC????

    Aveti incredere in fortele proprii si dati dovada de spirit de aventura. Va sfatuim sa nu riscati prea mult.
    Este o zi favorabila calatoriilor in interes de familie, din care va puteti puteti intoarce cu mari satisfactii financiare.
    Seara, petreceti momente placute alaturi de partenerul de viata. S-ar putea sa primit vizita unor rude.
    http://www.eastrolog.ro
    Hai sa radem!

    Zi de scoala.
    Profesoara:
    Matache,la ce lucreaza taica-tau?
    M:La guvern!
    P:Treci in prima banca. Ionescu,la ce lucreaza taica-tau?
    I:La Senat!
    P:Treci in prima banca.Bula, la ce lucreaza taica-tau?
    B:La politie!
    P:Treci in prima banca.Da’ unde lucreaza la politie?
    B: Nu stiu, ca azi l-au arestat!

    sunt repostari din anii din urma..2012???

    Apreciază

  3. anitanna zice:
                                                         

    BUN VENIT IN CAFENEA !

    (de Alice Nastase Buciuta)

      Ma uit in oglinzile mele si in ochii celorlalti si nu gasesc
      decat infirmari. Nu cunosc pe nimeni, absolut pe nimeni care, dintr-un
      motiv sau altul, sa nu se teama pentru ziua de maine. Si ma intreb daca
      tine de felul ciudat si rasucit al fiintei umane de pretutindeni, daca
      are legatura cu vremurile nesigure pe care am avut ghinionul sa le
      strabatem sau daca e doar stigmatul nostru mioritic pe care il purtam de
      cand Carpatii, si Dunarea, si marea adapostesc suflete romanesti, care
      nu seamana cu niciunele de pe pamant. Ma intreb fara sa gasesc raspuns.

    postare din 2010 de pe forum Cafeneaua…
    …. Alice Nastase Buciuta

     

    Apreciază

  4. anitanna zice:
                                                         

      BUN VENIT IN CAFENEA !

      Incerc sa ma obisnuiesc cu gandul ca nici eu si nimeni altcineva
      nu poate cunoaste fericirea clipa de clipa. Exista, probabil, miracole
      pe care nu am mai sti sa le cantarim la adevarata lor valoare daca ne-ar
      fi oferite fara zgarcenie.

       Fusesem avertizata dintotdeauna ca fericirea si curentul
      electric sunt folositoare casei si sufletului omului daca ne sunt date
      in forma discontinua, asa ca ma invatasem sa le astept si sa le capat
      alternativ: o zi luminata, o bataie de inima fericita, apoi intuneric si
      inca o clipa de cadere in gol, ca o mica moarte. Si apoi revenirea,
      inaltarea… Am constatat, insa, ca regula nemiloasa e valabila nu doar
      pentru marile impliniri sufletesti, ci si pentru cele mai marunte,
      acelea care obisnuiesc sa para mai usor de obtinut.
      …. Alice Nastase Buciuta

     

    Apreciază

  5. anitanna zice:
                                                         

      BUN VENIT IN CAFENEA !

      As fi putut sa jur ca, daca nu fericire, macar liniste putem
      obtine pe termen nelimitat. Credeam ca, dincolo de un prag, de o
      victorie, de o implinire, izbutim sa alungam nelinistea pentru
      totdeauna. Ca, dupa un anumit nivel de acumulari materiale, nu ne mai
      temem pentru ziua de maine. Ca, dupa ce am muncit si am invatat pana sa
      ajungem la intelesurile rafinate ale profesiei noastre nu ne mai speriem
      de niciun obstacol al necunoasterii. Si ca, dupa ce ne-am gasit
      perechea, dupa ce ne-am intemeiat familia, dupa ce ne-am cladit caminul,
      nu ne mai e frica niciodata de singuratate.

    …. Alice Nastase Buciuta

     

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

