LA MULTI ANI !


jztjy0 1LA MULTI ANI celor dragi care poarta numele Sfantului de astazi,GHEORGHE !

Mereu imi spun ca aceasta minunata melodie este una din cele mai frumoase cantece de dragoste … continuarea jos…
HRISTOS A INVIAT !
LA MULTI ANI !70xvpcy2ca800l2hhgllj9swj_gc0akgxlrtwbgfacdtlaygics7z-n5rxfpnppd

 

O zi binecuvantata!nmeu7o

La mulți ani, purtătorilor de biruință zilnică! La multi ani” Domnului meu „si cumnatului meu , ! Sa fiti sanatosi si fericiti alaturi de noi ,de  toti cei dragi !

O zi frumoasa si plina de bucurii !9b798-ptoym61v3fhvuzia7q1rh51stjgys4vk30alcjagnc1_xa_0qh7z4w253d253d2b252812529

Imbratisari dragi! ❤la-multi-ani-fata-mea-ioana-la-multi-ani-buna-mea_48de29e23664d3

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la LA MULTI ANI !

  1. anitanna zice:

    Mereu imi spun ca aceasta minunata melodie este una din cele mai frumoase cantece de dragoste ,stare prin care trecem fiecare dintre noi in viata ce o traim, cu versuri de o sensibilitate deosebita si universal valabile,o melodie care iti mangaie sufletul si inima ,iar eu sunt o impatimita a cantecelor interpretatate cu atata minunatie si sensibilitate de acest mare si inegalat artist galatean,Alexandru Jula pe care l-am descoperit in anii tinererii mele si sunt ceva de atunci.. !
    “Acolo unde mai multe suflete frumoase își dau mâna răsar flori de liliac.”

    O melodie plina de sensibilitate o voce minunata….
    Dureros si pacat de tineretul de astazi..care trece cu nepasare peste anumite etape dintr-o relatie de prietenie,dragoste si iubire , se aventureaza cu nerabdare in directa actiune…in trairile ei nepermise , si nu au cum sa o inteleaga pentru ca ei trec la concretete,fara fiorul asteptarii. Trebuie mai multa educatie acolo unde se poate face! photo 527671_469865173084712_1118650628_n.jpg
    Are multe melodii in repertoriul sau…cand liliacul va inflori din nou…

     photo spring003677vipics.jpg

    Apreciază

Bun venit ! Se poate comenta !

