O DIMINEATA …ALTFEL !?


 photo 13592709_1747614565527725_6873315027276283324_n_zpsvqvxpyiv.jpg
   HRISTOS A INVIAT !

Afara este cer senin,soare si temperatra tot urca in termometru 😀 de la cele 2 grade de dimineata s-auu facut 4 si ceva…e semn bun;pasarelele sunt si ele mai gurese,isi fac simtita prezenta cu trilurile lor incantatoare… doar ramurile si frunzulitele corcodusului sunt un picut rasucite,dar cu siguranta ca-si vor reveni … dar fructe autohtone nu vom avea in acest an,nu vom mai manca 😕 😛 … cumparam tot de la cei de-afara !?
Oare de ce,asa ????
Am omis o remarca: verdele nu mai este atat de crud cum scriam inainte de aceasta nenorocire alba…ci arata cam ca..toamna spre caderea lor,galbui….. mare pacat!?

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O DIMINEATA …ALTFEL !?

  1. anitanna zice:

    Buna dimineata,tuturor !af768-0ca753718e73a8ljpg
    HRISTOS A INVIAT !
    Avem motive de bucurie si de zambete si incredere… astazi este altfel decat ieri…

    Soare,cer senin si triluri de pasarele pe care nu le-am auzit 3-4 zile…,parca-i alta viata !? ❤ tot sa te bucuri ca traiesti!
    Sa recurgem la cel mai bun medicament pentru noi,fiecare….OPTIMISMUL !
    Si chiar si la cea mai buna haina pe care o avem…INCREDEREA !
    Fiindca machiajul l-am folosit deja inca de la primele ore ale diminetii … ZAMBETUL !
    Aveti nevoie si de o bijuterie???
    Atunci luati cu incredere ori impartasiti-va cu ea..cu,MODESTIA ,desigur !
    Avandu-le pe toate as zice ca ziua va fi minunata.. ! Cu siguranta ca nu ne va fi usor sa le dobandim pe fiecare in parte,dar cine stie…cu rabdare,asteptari si incredere se poate… 😕 😀
    Pot eu,dar voi,mai tinere(i) si frumoase(i) !?
    Sunt doar „cateva ganduri dintr-o mie”…draga mea vizitatoare pentru care iti multumesc ca-ti faci timp ,treci si poate te miri de ce fac !?
    Dar asta stiu sa fac,doar atat… cui ii place il rog sa revina cui nu…asta e !
    Placere cu sila nu se poate…
    Iar mie imi place sa-mi astern gandurile simple,trairile pe hartie..aici… pentru mine doar…sa ma descarc ca sa incapa altele,alte ganduri,dragoste si iubire,binele si frumosul pe care-l iau din viata,de la cei din jur ca sa-l pot da celor dragi care-mi stau aproape… fiica,fiu,nepoti..
    Altceva nu le pot darui,decat un zambet,o mana intinsa,o imbratisare si ceva…dulce si bun facut de mainile mele deja imbatranite si la care uneori se uita nepotii si lacrimeaza…stiu ei de ce !?
    Dar pana vine vremea eu zic, cu grija CELUI DE SUS,ca mai e…..

    Sa fiti binecuvantati(e) de CEL DE SUS cu toate cate va doriti !!

    Apreciază

Bun venit ! Comentati aici !

