NU STIAM …


 

BUNA DIMINEATA !
Da….

Nu știam că sufletul este un puzzle. Am aflat asta când mi-a fost lovit și s-a împrăștiat în mii de bucăți în jurul meu. L-am refăcut de fiecare dată cu răbdare, cu migală dar de fiecare dată am avut devoie de mai mult timp. Acum îmi e din ce în ce mai greu, am multe piese lipsă sau distruse. Imi este greu să îmi mai amintesc corect modelul. Îmi este greu să mă obișnuiesc cu golurile.11698657_882643708495775_3435448232108958211_n

 O zi senina si stralucitoare va doresc!
Aici ,s-a innourat si bate vant nebun !
Cafeaua va asteapta!c21eb-984055_845746755440283_1802429355_n Ziua aceasta sa va fie reusita cu spor si bucurii nestiute…
     anitanna
Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NU STIAM …

  1. anitanna zice:

     photo c8cc953aa4de36c4306f150d132784d7-1_zps99a07968.gifCele scrise sus..apartin,NAIVULUI…
    sa aveti o zi buna!

    Apreciază

  2. anitanna zice:


     photo c8cc953aa4de36c4306f150d132784d7-1_zps99a07968.gif
    Poezia Lalele de Ion Pillat
     photo 00fK0523HEA.jpg
    De pe podele urca valuri moi
    De umbra si pe masa se intind.
    Oglinda-si limpezeste iazul mort
    Intr-un izvor cu seara cristalin.  photo 518964-bigthumbnail.jpg

    Lumina zboara vie peste geam.
    Amurgul din afara le-a uitat
    Lalelele ce galbene mai ard
    In sfesnicul subtirelui pahar.  photo yellowflower000098vipics.jpg

    Potirul nou al florilor e pumn
    Inchis usor pe cate-un licurici,
    Potirul lor de portelan acum
    Isi strange-n umbre focul licarit. photo 00fL0523HEA.jpg

    Lalele stinse din odaie fug,
    Oglinda-n apa mortilor le ia,
    Naluca lor, in vis, ramane fum.
    Asa doresc si sufletu-mi sa stea. photo csh4o7qbrcqhzrei87j9.png

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

