…SI LA FEREASTRA UNDE DOARME O PISICA …..


..ea014c57ea2112c2d4f632ebafc638a0si la fereastra unde doarme o pisica… miau …astazi in miercurea fara cuvinte !

262630_459557500767373_1055934992_nDa,simplu si amuant si fara cuvinte ca doar astazi este miercuri… doar imagini si muzica!tumblr_ly0obkyimv1r1nydzo1_500-1

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la …SI LA FEREASTRA UNDE DOARME O PISICA …..

  1. anitanna zice:


    …griji??? nici pomeneala !? Ce haioasa e!? 😛
    imagine preluata depe Google

    Apreciază

  2. anitanna zice:


    imagini ,Google si tot acolo se duc…multumim,ce ne-am face fara ele???
    E haioasa si asta… dar e miercurea fara cuvinte:priveste si taci! 😀 😕 🙂

    Apreciază

    • anitanna zice:

       photo 9WBcEXPMzKp738_hcGHWCvWIWJL3GEeVRWv62J-pONA.gif
      La mine este soare,cer senin ,o zi de primavara cu adevarat minunata desi suntem in iarna adica spre sfarsitul acesteia asa sper! :?! photo 0_a2b0c_1b1a6642_XL.jpg
      Va fost vreo data frica de ceva,chiar teama ?? De exemplu de minciuna,de tradare..??? 😛 Ori de vreun secret al vostru pe care l-ar descoperi cineva??? 😛 Cat despre secrete poate ca nu ar trebui sa ne fie teama,fiindca fiecare dintre noi are un secret al lui,al ei,e ca un fel de intimitate.. 😕 ,pe cand minciuna si tradarea ,eu cred ca-ti macina sufletul!
      Astazi,cu acest gand m-am trezit, si nu stiu de ce a pus stapanire pe mine,ma framanta,eu nu am nici secrete,nu spun minciuni si de tradat nu am facut-o si nici nu am de gand s-o fac!? Sa fiu sincera ,mi-ar fi teama,pentru ca mai devreme ori mai tarziu,fiecare dintre noi,platim scump pentru asa ceva si nu-mi doresc o viata complicata,stesata… ci cat mai calma,linistita si placuta.. 😕 Ma doare sa vad alaturi de mine oameni suferind si din cauza mea!? 😛
      Dar,uite ca ma framanta si aceste simtaminte.. pe care le mai observ la altii de langa mine si poate ca ma afecteaza?!? Ma pun pe ganduri?! O zi reusita de miercuri cu toate ca am promis ca va fi fara cuvinte 😀 !


      Gândurile, emoţiile, situaţiile vin şi trec. Pacea, încrederea şi liniştea rămân mereu în adâncul fiinţei fiecaruia . Primeste in inima speranta…in suflet iertare si iubire …pe buze dragoste…in ochi bunatate. Ceea ce ramane in urma ta nu este ceea ce afisezi in fata oamenilor ci ceea ce scrii in inimile lor!…                                                                    O ZI PLACUTA – Un zambet …un compliment…o mangaiere…o imbratisare… daruite din suflet pot atinge un alt suflet! photo ep3jdklZ8choP9fRum2z8B765RbulMMFZWKchSnf0nE951xGBqM8iQ.jpg

      Apreciază

    • anitanna zice:

      Am revenit. photo 481312_557874774242601_882374215_n.jpg.mi-am amintit de un citat,scris de poeta Nina Cassian si pe care l-am vazut scris pe o carte postala ilustrata la fata mea-cadou primit de la elevii clasei la care a fost diriginta anul trecut!
      Mi-a placut si parca este si mult adevar in cele scrise ,asa ca-l las si eu aici,sperand sa va faca placere si sa trezeasca interes!? 😛
       photo violets-2.jpg
      “Am întins palma în care erau anii aceia tineri și frumoși, și vîntul mi i-a luat, fără a mă lăsa să spun că i-am iubit, că îi regret, că au fost prea puțini și prea frumoși. Mi-au fost Anii aproape de Suflet…regretabil de Puțini…dureros de Frumoși… Ci ducă-se!… Am nevoie de Timp pentru Anii ce Vor urma… Am nevoie de Loc în Suflet pentru Oamenii ce-l Vor Umple… Și am nevoie de Iubiri pe care să nu le zboare Vîntul… Nu regret ce-am Iubit și mi-a fost Frumos… Regret ce mi-a fost Puțin și ceea ce Nu Se Mai Întoarce…”
      NINA CASSIAN

      Oricum,ar fi fost,buni sau rai,acei ani nu se vor mai intoarce ! Si totusi,continui sa intind mana… 😛 😕 la ce-mi ofera viata,ce-mi pune in palma nu voi sti,dar stiu ce vreau si pentru ce lupt,inca mai lupt!Sa aveti o zi de weekend minunata si reusita!Peste doua zile sarbatorim,Dragobetele,ziua iubirii la romani si cziua aflarii Capului Sf Ioan Botezatorul! Sa fiti iubite si binecuvantate! photo 7a4c9ddc3c.jpg

      Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

