IMBRATISARI !


165b2-gj8ch1mt7l-cmm5dr0rwwbu4tutg0h0xkww20qrfeq-1grwxax2l5aImbratisati…este un medicament miraculos!O minunata ocazie amuzanta cand o oferi ,dar si cand o primesti,arata ca nu esti indiferent(a) …

Imbratisarea este un lucru perfect.

Este o sursa prea putin folosita dar cu puteri magice.

Chiar si virtual …

O zi reusita de miercuri si

Va imbratisez cu drag!3dd7d-07oq9fvorh1-v_i6z65ycigf6sfdg-ecucgbsonnfpvhqtnijjdi8g

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la IMBRATISARI !

  1. anitanna spune:
    Nichita Stănescu


    IMBRATISAREAV7LnM101hwxMKZOFEpEXNFkfSHJQVkJ_fp6zzeDNXRic-SWH5YbJUw==

    Când ne-am zărit, aerul dintre noi
    şi-a aruncat dintr-o dată
    imaginea copacilor, indiferenţi şi goi,
    pe care-o lasă să-l străbată.

    Oh, ne-am zvârlit, strigându-ne pe nume,
    unul spre celălalt, şi-atât de iute,
    că timpul se turti-ntre piepturile noastre,
    şi ora, lovită, se sparse-n minute.

    Aş fi vrut să te păstrez în braţe
    aşa cum ţin trupul copilăriei, întrecut,
    cu morţile-i nerepetate.
    Şi să te-mbrăţişez cu coastele-aş fi vrut. trandafiri029

    Apreciază

  2. anitanna spune:

    Am inceput fiecare dintre noi numaratoarea inversa!
    Asa fac eu si asa cred ca o faci si tu,cea/cel care ma citesti…Ori faci altceva?? 😀
    Ce sa-ti aduca ,Noul An ,2017,care peste 4 zile va bate tare,hotarat la usa ???
    Eu,as zice ca sa vina cu mai mult timp… pentru ce poate ca va intebati!?
    La ce-i trebuie asteia asa ceva??Ce sa mai faca cu el??? 😛 😀
    Pai, imi trebuie pentru a putea iubi.. ❤ .pentru ca doar ea,iubirea este secretul vietii vesnice…Nu va speriati .nu am de gand sa traiesc o vesnicie !? Ci doar cat imi ingaduie ,Bunul Dumnezeu!
    ori ca sa ma rog …pentru ca si rugaciunea alina si mangaie sufletele…
    Sa ma bucur…cand imi vad nepotii cum cresc si cum se implinesc…
    O,dar ce nu as face daca as avea timp..cate ar mai fi si-mi trec prin minte… 😕 ???
    De pilda sa plang ,chiar.. sa eliberez emotiile din inima mea mare…
    sa…
    Pfff…gata cu mine ,va astept pe voi mai tinerelelor.. ca aveti de unde darui…
    Aş vrea să fiu iubirea, să-ţi pot îndulci zâmbetul. photo 040.gifDin toate astea eu aleg sa fiu uitarea….ca sa-mi aline suferinta… lacrima,somnul iar pentru voi,iubirea… 😛 Miercurea sa va fi binecuvantata!0_cc043_a2c1a36_xl.png

    O zi de miercuri cu dor si sanatate!

    Apreciază

  3. anitanna spune:


    „Bucură-te de lucrurile mărunte căci, într-o zi, ai putea să-ți dai seama că acestea au fost cu adevărat mărețe.”- Robert Braul
    Lucrurile bune vin mereu si mereu, dar trebui sa le pastram un loc special la masa…RABDARII..👍🎼
    O zi reusita!
    https://anitanna.wordpress.com/2016/08/11/eu-cred/comment-page-11/#comment-170600,va astept si aici…

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

