TRISTETI CARE DOR !


tumblr_ly0obkyimv1r1nydzo1_500-1

TRISTETI

Incep o zi ca oricare alta,nici mai buna si cred ca nici mai rea… doar cu tristeti ce dor,deci fara bucurii care  iarasi dor si ele .. cx-s1zocgkgmutw8ybgijeqzaw5yqvhisu4e-vrb2v4ose1rfiszkq
parca asa spunea odata,poetul:
In lacrima lunii ne-ntalniram
O zi ca orice zi,
Fara de luminaiubiram
fara de tristeti,ne-m desparti.
Lermontov

Va doresc o zi de joi fara tristeti!
Sa fiti iubite(i) !

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la TRISTETI CARE DOR !

  1. anitanna spune:

    Buna dimineata ,om drag si bun,cu suflet frumos!
    Bun venit in cafenea!
    Poate ca va intrebati deseori: ce face asta aici???
    Asa ca nu ma condamnati,judecati ori barfiti…asa incerc si invat cum ar trebui sa ma simt mai bine,sa ma eliberez pe mine insami de tristeti si mahniri poate ca uneori si de revolta?! Stiti de ce fac asta??? Unul din motive ar fi ca sa fac loc si altora care vin le urmeaza negresit…
    Poate ca ar fi bine sa urmez indemnul:
    „Cand esti trist,priveste spre cer.
    O stea se va naste.
    autor necunoscut
    Si totusi sa stiti ca o fac mereu, cand simt toate astea si de aceea ma si rog intens si trebuie sa va mai spun si asta: de fiecare data simt si ajutorul!
    De ceva timp si in somn,chem>>>>Doamne,ajuta-ma ! Doamne nu ma parasi!
    Cu toate astea-n gand …o zi de joi cu bine si frumos in ea!
    O zi cu rugaciune!
    Sa stii ca”Tristetea este gandul la mine,bucuria este gandul la tine”
    Sfantul Augustin

    „E trist cand lumea te barfeste,dar cand nu te barfeste nimeni e groaznic.”
    Oscar Wilde
    „La sfarsitul fiecaei povesti ne asteapta tristetea”
    Paulo Coelho
    Si ultimul citat…”Un suflet trist este un sufet cu luminile stinse”
    Pr Arsenie Boca

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:

    Despre taceri care sacaie si dor si ele…TACERI ! 10416588_728336223889498_8827868783066557898_n                    TACERI
    Aurora Stef
    Imi port tacerile cu mine
    Carapace grea,de cuvinte
    Mereu neajunse pe buze,
    Ascunse-n adancuri de ganduri,
    In labirintice icoane
    Ferindu-se de ariadne….
    …….din volumul,Taceri,2013,Iasi
    editura PIM

    „TACEREA – se aude mai tare decat vorbirea la pereti.” C. Oanca

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:

    Omul e un univers închis cu legile-i proprii care-i comanda viata efemera, tot atât de departe de ceilalti oameni ca si un astru de ceilalti astri, fara nici un mijloc de comunicare reala cu nimeni. Iluzia comunitatii cu alti semeni te înseala numai pâna în momentul unei mari zdruncinari sufletesti, când, deodata, îti dai seama ca nici parintii, nici fratii, nici prietenii, nimeni nu te poate nici ajuta, nici macar întelege..”
    (Romanul Jar, Liviu Rebreanu)dqmxjp

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    OMAGIU TACERII

    Îmi place tăcerea…
    Îmi place tăcerea, iubesc tăcerea
    ştiu când să tac, cum să tac
    unde să tac şi când să tac.
    Mă cert… tăcând, înjur… tăcând
    râd…. tăcând, mănânc… tăcând.
    Ascult tăcerea, savurez tăcerea şi tac.
    Am nevoie de tăcere, de liniştea tăcerii,
    tăcerea e fidelă şi nu mă parasesste
    niciodată.
    Îmi place compania ei, şi mă conversez cu ea
    despre una, despre alta.
    Ea mă înţelege, este cel mai bun confident,
    nu mă bârfeşte, nu mă jigneşte
    niciodată.
    Mă iubeşte aşa cum sunt…
    iar eu, la rândul meu, nu o contrazic
    niciodată.
    O respect – întotdeauna – tăcând!
    poezie de Viorel Vintila

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

