IARNA IN IMAGINI !


d0e58-bhbkmzxp7f-dq6lzfg-sv-ud8yimgjadnomyk8nzmwfqub7d7kl4g253d253d

Iarna…

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la IARNA IN IMAGINI !

  1. anitanna zice:

    Buna dimineata si bun venit si pe aici… ! ❤
    sa stiti ca ,asa cum banuiti de altfel,imaginile sunt de pe Google…
    Va invit la ciripit de pasarele… la liniste,pace si va doresc o sambata colorata in tot ce va place!

    „Bucură-te de lucrurile mici,căci într-o zi,privind în urmă,ai să descoperi că au fost lucruri mari.
    Cea mai bună zi este ziua de azi!
    Cărarea vieţii e frumoasă!
    Fii liniştit!”
    Ierarh Hrisostom Filipescu

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:


    .O zi perfecta, alaturi de cei dragi!
    Упоителен роз ароматOjkIs2tFx8OrumQFnJgf3bJrfMvp_0CCWeB8QM31

    Apreciază

  3. anitanna zice:


    CÂNTEC DE DOR
     photo c982d2ce-9d7f-446f-94c4-8491d48c85aa.jpg
    de Nichita Stănescu

    Mă culcasem lângă glasul tău.
    Era tare bine acolo şi sânii tăi calzi îmi păstrau
    tâmplele.

    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.
    Poate ceva despre crengile şi apele care ţi-au cutreierat
    nopţile.
    Sau poate copilăria ta care a murit
    undeva, sub cuvinte.
    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.

    Mă jucam cu palmile în zulufii tăi.
    Erau tare îndărătnici
    şi tu nu mă mai băgai de seamă.

    Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.
    Poate doar aşa, de tristeţea amurgurilor.
    Ori poate de drag
    şi de blândeţe.
    Nu-mi mai amintesc de ce plângeai. ❤

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

