SA NE BUCURAM !


Buna dimineata!
Au trecut 5 zile din iarna..Cat de repede trece timpul asta,cum fug zilele una dupa alta.afara este superb,misterios si astept ninsoarea de cateva zile bune ca sa-mi aduca cu ea o liniste mai placuta…asa simt de fiecare data!?
E un anotimp al reflectiilor,al darurilor,al ingaduintelor ,bunatatii fata de semeni, si cu toate astea se pare ca uneori facem ce facem si ne zgandarim rabdarea si starea sufleteasca cu cate ceva…. asa ca sa nu fie totul cum se cuvine!? :P: …
Ascult,linistea diminetii,stau nemiscata -n fereastra,winter005891vipics.jpgsunt doar 0 grade, copacii sunt golasi,e rece si vant taios, o atmosfera sumbra,dar imi face placere sa inspir aerul curat ,rece si tare al diminetii ce parca uneori ma infioara!?
Sorb din licoarea calda,placut aromata,

Ma uit la cer si-mi inchipui cum isi va  cerne fulgii albi,si cum acestia  vor cadea  alene spre pamant, asezand covorul moale… alb,stralucitor.. ca intr-o poveste! Dar sunt doar inchipuiri,vise… 😕 Eu,totusi astept!? 😛 Am rabdare!
E lumea minunilor,a visului ,a sperantei… Sa mai credem si anul asta in minuni..Sa nu uitam sa fim copii,sa nu uitam de noi,de cei de langa noi si de cei care ne iubesc ,ne accepta cu bune dar si cu rele…
Va doresc ca iarna asta sa va aduca cele mai frumoase clipe.
Sa va bucure cu tot si toate!
Sa ne fie mai buna decat cele de pana acum,sa ne bucure si sa ne fie cu impliniri si reusite!
Asa si ziua Sfanta de astazi, cea a  Sfantului   Sava si Anastasie , sa ne binecuvinteze cu sanatate si multe bucurii in aceasta minunata si asteptata luna a sarbatorilor de iarna,a cadourilor,a bucuriilor si a misterului si credintei ! !
Bucurii,bine si frumos pentru fiecare care treceti pe aici…
Imbratisari prietenesti !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la SA NE BUCURAM !

  1. anitanna zice:

    HAVE A NICE DAY !

    HAVE A NICE DAY !
    Intotdeauna m-am simtit  fericita, dar  stii de ce?
    Pentru ca nu astept nimic de la nimeni, pentru ca eu consider ca 
    asteptarile intotdeauna ranesc…
    Viata este scurta, iubeste-ti viata ta … fii fericit..
    …si zambeste, traieste doar pentru tine si:
    … … … Inainte de a vorbi, asculta
    Inainte de a scrie, gandeste
    Inainte de a cheltui, castiga
    Inainte de a te ruga, iarta
    Inainte de a rani, simte
    Inainte de a ura, iubeste
    Inainte de a renunta, incearca
    Inainte de a muri, traieste …
    Asta e viata …
    Simte, traieste, iubeste si lasa-te iubit!”O zi cu binecuvantari dragi de SUS !

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    HAVE A NICE DAY !
    Sentimentul colorează… nu pensula!
    Poţi colora c-o bucăţică de cărbune, şi toate tuburile din lume nu-ţi dau albastrul unei flori de inişor dacă nu-l ai în suflet.”
    Nicolae Grigorescu

    Lucru care mi se intampla
    mi-e frica sa ti-l spun,
    inima mea e ranita
    si e adevarat ca lucru asta-l traiesc
    iubirea sa fie adevarata,
    motivul sa fie cauza
    in ochii astia care privesc
    dragoste sa gasesc

    daca esti o stea
    care lumina aduce in viata mea goala,
    niciodata sa nu se stinga,
    niciodata sa nu ma lasi
    niciodata sa nu pierzi iubirea asta

    daca esti un vis,
    stinge lumina din visele mele ca traiesc,
    sa nu apara zorii zilei niciodata,
    niciodata sa sa nu se sfarseasca iubirea
    pe care o am in mine, pt. tine
    si asa sa pot sa te iubesc

    pe drumul meu totul a fost intuneric
    si niciodata visele nu au fost reale,
    niciodata nu au putut sa fie adevarate,
    dar acum esti aici si am renascut
    inceputul meu, sfarsitul meu
    viata mea esti tu. te iubesc
     photo iarna.gif

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

