O DUMINICA BINECUVANTATA !


0e9b7-rx7oqtd1wtrjtsowfse_jmenafic4fxq4ekf5rtkabbmuxkgwrnl4q253d253d

BUN VENIT !

 
 BUN VENIT IN CAFENEA !

Buna dimineata suflete dragi si minunate din Cafenea!
Buna diminetata,tuturor trecatorilor nevazuti!
Afara ploua,marunt, e ceata si vant si ma gandeam ca…😕😛🙂😀„De-am fi avut fiecare dintre noi o umbrelă… O umbrelă care să ne apere sufletele fragile de oamenii ce lovesc în ele. O umbrelă care să ne apere urechile de cuvinte dureroase. O umbrelă care să ne apere ochii de imagini sfâșietoare. O umbrelă care să ne adăpostească de vântul și frigul care se lasă peste noi. O umbrelă sub care să ne pierdem atunci când vrem să fim singuri… O umbrelă pe care să o închidem doar atunci când vrem să privim la cer, să înălțam o mulțumire, un strigăt tăcut, o rugă…” DACA… !?
anitanna.

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita frumos , ca cel care nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze, care nu se roaga si CREDE si nu ajuta pe cel in suferinta....e un nefericit !
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la O DUMINICA BINECUVANTATA !

  1. anitanna zice:

    In omul care te incarca cu energie pozitiva cu mult bine si frumos ar trebui sa priveste ca intr-o oglinda;Si tot uitandu-te,cautand la el,la acesta ai sa constati ca pierzi mereu din ce in ce mai putina en. pozitiva … vi s-a intamplat asta????
     photo AQf9qxpjKXOgGcjkJpkIqGi79ZdIOPhZEbHwkc_GnYjutIPjPphDGA_zpsefakgvf5.jpg O zi binecuvantata de duminica va doresc ,tuturor care pasiti pragul acestui loc…Cafenelei!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    Mă supăr doar când vreau eu –
    Pilda numărul 1

    Un călugar era irascibil. Se supăra foarte repede, aproape din orice. Deşi se ruga neîncetat lui Dumnezeu să îl scape de supărare, de fiecare dată când se ridica de la rugăciune, se mânia pe unul dintre fraţi.
    La un moment a îndrăznit să-I spună lui Dumnezeu: „Doamne, nu Te-am rugat eu să mă scapi de supărare? De ce mă laşi să mă cert cu fraţii aşa des?”.
    Dumnezeu i-a răspuns: “Cum vrei tu să exersezi refuzul supărării fără materie primă? Nu Mi-ai spus tu să te scap de supărare? De aceea îţi trimit mereu pe cineva, ca să ai ocazie să nu te superi chiar dacă îţi dă motiv. Tu poţi să înveţi să înoţi într-un bazin fără apă? Tot aşa este şi cu răspunsul Meu la rugăciunile tale! Numai tu eşti stăpân pe reacţiile tale”.
    Călugărul s-a luminat şi de atunci îşi spunea mereu: „Mă supăr doar când vreau eu”.
    Şi aşa a scăpat călugărul de supărare.
    O zi de duminica cu binecuvantari de SUS ! photo vfJPssXbKpxa9q2egMACCbrEEXL94mcsU2fvIcDOEJr-zSpPmIRbKw_zps7po7ycq7.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:

     photo l_6960-otkritki-Otkritka-kartinka-lyubov-otkritka-pro-lyubov-pozhelanie-lyubvi-i-schastya-frazi-o-lyubvi-Love-vlyublennie_zpsiuipavgn.jpg
    „Când îţi plouă în suflet, fă-ţi umbrelă dintr-o bucurie.”
    citat din Emil Cioran

    „Eu am reuşit să am, azi, numai îndoieli şi să nu mai ridic ochii spre cer decât ca să ştiu când trebuie să iau umbrela.”
    citat celebru din Octavian Paler

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna zice:

    _NZtvd7tYwm6mARDwUszuJRFM0nEiLHUUoY8IXOpXskI8AQMokBJHg==

     photo c7EQsCWFGbPzna-XFHJznmbR1Xfow-mIWRuUzzjWfLg3zKmQFdiMWQ_zps7ier1vzz.png

    Omul simte nevoia sã fie dorit. Aceasta este una din principalele nevoi ale fiinţei umane. Dacã nu se simte iubit, omul începe sã moarã cate putin !. Dacã simte cã viaţa sa nu conteazã pentru nimeni, ea îşi pierde semnificaţia chiar pentru el însuşi. De aceea, iubirea este cea mai mare terapie posibilã. ..
    .
    Buna  ziua,tuturor !
     O zi de duminica cu  mult Dor si  Sperante !
    Iata ,noua ni s-a facut dor si plecam… la cei dragi si seara la opera ! Voi???? Ramaneti cu bineeeee… Va imbratisez prieteni dragi ! photo c7EQsCWFGbPzna-XFHJznmbR1Xfow-mIWRuUzzjWfLg3zKmQFdiMWQ_zps7ier1vzz.png !

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.