FRUNZA AURIE !


K0QSRAuDC5cTK2-9Tha-4A2b_D-dqPbhZAIBht2bX7BiGO0O2LCLvw==.png photo 4cp2s.png

Micuta frunza aramie, photo 0_4cb5a_5f1de87_L.png

Tu,care ieri de viata erai plina,
Radeai la picurii de ploaie lina,
Si cantai prin zumzet amurgul ce-o sa fie.
Acum ai obosit de timpul ce s-a scurs,
Si-ncet incet te-a pleci si picuri spre pamant,
Dar farmecul culorii ,iti da un aer bland,
 photo 0_4cb5a_5f1de87_L.png
Starnind in amintire,…momente oricand,
Te voi pastra cu mine-n glastra,sufletu-mi va fi,
Culoarea ruginie,ochii-mi vor insufleti.
 photo hJI9uoU5WwcVOogxnpCMD1ag3Se4dJNz_YA4xEZ-DIuy3vJFqBZDTA.gif
O zi minunata va doresc de luni,inceput de noua saptamana si toamna autentica…

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la FRUNZA AURIE !

  1. anitanna spune:


    Sa ne reamintim… au fost candva????
    Nu-nţelegi că merită să trăieşti pentru ca să vezi cum cad frunzele şi apoi cum cresc mugurii, pentru o zi în care e soare, pentru alta în care plouă?…

    Cella Serghi

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:

    Bun venit ,draga calatoare,iti fac o propunere,de fapt nu-mi apartine…😛
     photo 14364910_981677505287359_1009697343416878285_n_zps5xwtot4q.jpg
    ….hai sa impartim toamna…si
    la partaj sa luam…o frunza tu
    o frunza…eu
    cinci vise tu,cinci vise eu…
    si tacerea…
    cu…rasariturile va fi mai greu…
    am sa le cedez ,totusi
    numai ca sa-mi lasi mie…noptile…
    ~Ion Minulescu~

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

     photo kitchen_thumb_zpsj1fwi7mo.jpg
    Seara buna va doresc!

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    INVITATIE LA O CAFEA !



    Buna dimineata!
    Va invit la o cafea despre care nu mai scriu nimic fiindca nu o pot face decat de binee.. sunt zeci si zeci de pagini atribuite ei,a inspirat povesti de dragoste si iubire chiar si de putere…iar istoria ei e imprimata adanca in papilele noastre gustative,,,cand auzi de ea iti rade tot sufletul…😕 Razz

    Ce ne-am face fiecare din noi fara ea??? fara aroma si gustul ei inconfundabil???
    V-ati gandit vreodata cum ar fi ca pe langa zaharnita de pe masa sa gasiti si o solnita cu sare???
    Sa nu ne fie a mirare…se poarta,cei mai altfel…  o savureaza dimineata cu sare..asa cum e ciocolata cu sare si piper…de pilda!? cum tot ce e nou e si ciudat si prinde deseori… multi au incercat si combinatia asta..
    sa aveti o zi de marti reusita cucafea aromata,dulce,placuta si inmiresmata… sunt florile toamnei care inca ne incanta privirea si sufletul…

    Apreciat de 2 persoane

  5. anitanna spune:


    Inca de pe vremea bunicii se stie ca bucataria ascunde o gramada de leacuri ieftine pentru frumusete. Va recomandam cateva:
    Lamaia are efect antibacterian. Aveti cateva cosuri pe fata? Umeziti
    un tampon mic de vata in suc de lamaie si aplicati-l de mai multe ori pe
    zi pe zonele afectate.
    Laptele face pielea fina si neteda. Turnati un litru de lapte nefiert in apa de baie.
    Albusul de ou aduna porii dilatati. Ungeti-va zonele cu probleme,
    lasand albusul sa actioneze 15 minute, apoi clatiti-va cu apa calduta.
    Mai multe gasiti pe pagina pensionarelor…https://anitanna.wordpress.com/pagina-pensionarilor/#comment-158805 O zi reusita!

    Apreciat de 2 persoane

  6. Adi spune:

    Fiecare om trebuie să își găsească timp, să se așeze și să privească căderea frunzelor.
    (Elizabeth Lawrence)

    Apreciat de 1 persoană

  7. anitanna spune:
    Buna dimineata dragi,prietene(i)  virtuale(i) !!
    In aceasta dimineata,dupa rugaciunea de multumire,gandul meu s-a indreptat repejor spre o cafea,calda,chiar fierbinte si aromata…
    Dar,dilema,ce sa prefer in aceasta dimineata rece,la 8-9 grade, de septembvbrie,sfarsit de luna ???😛 Hm,cat de rpede trece timpul???😕 ? O cafea instant,o cafea cu lapte si zahar, un cappucciono,un expreso,o cafea rece si dulce,un Latte,,ori o cafea neagra? 🙂 😕 😀
    Am enumarat atat de multe bauturi…dar se pot face de catre fiecare in casa,oricare dintre ea !?,e simplu si usor… 😕 🙂
    Eu,de pilda prefer o cafea ..LATTE,desi se spune ca cei care adauga lapte si zahar in cafea sunt caractere slabe si le place sa-i multumeasca pe altii.Totodata sunt predispusi la probleme cu stapanirea nervilor… 😛
    Sa va spun eu…nimic mai adevarat!?
    Dar fiecare crede ce vrea!? 😛
    Voi,ce preferati???Ce fel de cafea va place de obicei??? 😕

    Ca sa va pot spune ce inseamna ,ce semnificatie are aceasta pentru fiecare macar spre amuzamentul nostru!? 😕
    Sa aveti o zi vesela!? 😛
    Va doresc o dimineata placuta,cu bucurii nebanuite in ea!
    O zi de marti cu multe reusite si sa fiti iubite(i) !ImageDost.com - Free Fast Image Hosting For Everyone !

    https://anitanna.wordpress.com/diverse-stiri-si-informatii/comment-page-120/#comment-158811

    Apreciat de 1 persoană

  8. Adi spune:

    Bate vântul frunzele
    Și-mi leagănă visele,
    Soarele, până se stinge,
    Aripile mi le frânge.
    Plouă ploaie-în părul meu,
    Să mă fac un heleșteu
    Și-n oglinda apelor,
    Stingă-se lumea de dor.
    Ieși lună de după nori,
    Ca să-ți dau ai mei fiori.
    Să iau stelele de pe cer
    S-arunc cu ele-n eter.
    Doar mi-oi face cale bună
    După nori și după lună
    După vânt și după stele,
    După gândurile mele.
    Bate vântul frunzele @ Emilia Amariei

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

