EU CRED !


_3d BUNA DIMINEATA !

„Ia aminte la ce îţi spune viaţa. Ea îţi arată tot ce trebuie să ştii despre ceea ce poţi să devii.”

B_r-tXDIYe--p8RlkdCgSHODpCxEVJtD6jYhJhZpx-tMEwdLen1XMw==b6ArvMyB69yeyNlHXaJg3Wb2tW5P-K8Bzy6q_5MvjVrouba-Y9YA0Q==

„Eu cred că femeile sunt nebune când pretind că sunt egale cu bărbaţii; ele sunt de departe superioare şi întotdeauna au fost.

Orice ai da unei femei, ea îl va îmbunătăţi.

Dacă îi dai o casă, ea îţi va da un cămin.

Dacă-i dai alimente, ea îţi va da hrană.

Dacă-i dai un zâmbet, ea îţi va da inima ei.

Ea înmulţeşte şi sporeşte tot ce i se oferă.”

citat din William Golding

.b6ArvMyB69yeyNlHXaJg3Wb2tW5P-K8Bzy6q_5MvjVrouba-Y9YA0Q==.pngo zi de joi binecuvantata cu sanatate, reusite, cu mult bine si frumos in ea!

Sa fiti iubite(i) !

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

363 de răspunsuri la EU CRED !

  1. anitanna zice:

    BUNA DIMINEATA , SAMBATA !
    HRISTOS A INVIAT !

    Va doresc o zi de sambata … cat mai placuta ,linistita si armonioasa !

    Va invit la nelipsita cafea ori pretuitul ceai fierbinte al diminetii… 😕 😛

    Alaturi de ea doar… ganduri,ganduri si te indemn:nu te feri sa plangi.
    Licoarea din cupa vietii ar fi prea dulce si searbada,daca nu ar fi amestecata cu cateva lacrimi amare…
    Dupa amar stim cu totii ca dulcele e mai dulce …
    ”…Există pe lume o mulţime de lucruri de care habar n-avem mai înainte – lucruri inexplicabile care depăşesc raţiunea noastră. Ne închipuim că ştim totul şi când colo nu ştim nimic… Absolut nimic. ”
    A.J. Cronin în Gran Canaria…
    Fiti doar,IUBIRE !
    O zi de sambata cu reusite cu suflete linistite,calde si multumite !
    anitanna
    https://anitanna.wordpress.com/2016/08/11/eu-cred/comment-page-15/#comment-178909

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: O ZI FRUMOASA ! | Anitanna's Blog la Cafeneaua "Trandafirul rosu"

  3. anitanna zice:


    „Sufletul omului este asemeni firului de iarbă, ușor de strivit sub tălpi greoaie de nepăsare. Dar, când crezi că totul este pierdut, îl vezi cum se ridică în ciuda tuturor rănilor. Pentru că omul nu a fost făcut să se târască și nici să zacă inert pe pământ, ci să se întindă mereu spre cer.”
    Lasa-i pe oamenii din jurul tau sa te vada asa cum esti cu adevarat.
    Daca poti ajuta, atunci ajuta. Dar daca nu poti face asta, cel putin nu fa rau.
    Viata este prea scurta pentru a pierde timpul urand pe cineva.
    Asculta-ti gandurile inainte de a spune cu voce tare ce ai de spus.
    Daca esti in cautarea unui final fericit si nu gasesti niciunul, poate ca este timpul sa incepi sa cauti un nou inceput.
    O zi de sambata reusita,placuta si cu bucurii nebanuite !

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna zice:

    BUNA DIMINEATA , SAMBATA !
    HRISTOS A INVIAT !

    VA ASTEPTAM LA CAFEA !

    „Sufletul omului este asemeni firului de iarbă, ușor de strivit sub tălpi greoaie de nepăsare. Dar, când crezi că totul este pierdut, îl vezi cum se ridică în ciuda tuturor rănilor. Pentru că omul nu a fost făcut să se târască și nici să zacă inert pe pământ, ci să se întindă mereu spre cer.”
    Lasa-i pe oamenii din jurul tau sa te vada asa cum esti cu adevarat.
    Daca poti ajuta, atunci ajuta. Dar daca nu poti face asta, cel putin nu fa rau.
    Viata este prea scurta pentru a pierde timpul urand pe cineva.
    Asculta-ti gandurile inainte de a spune cu voce tare ce ai de spus.
    Daca esti in cautarea unui final fericit si nu gasesti niciunul, poate ca este timpul sa incepi sa cauti un nou inceput.

    O zi de sambata reusita,placuta si cu bucurii nebanuite !
    Fiti doar,IUBIRE !
    O zi de sambata cu reusite cu suflete linistite,calde si multumite !
    anitanna
    https://anitanna.wordpress.com/2016/08/11/eu-cred/comment-page-15/#comment-178909

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna zice:

    Acum,pentru ca nu am putut sa dorm,sunt la cafea,☕singura ,lumea obosita,toata doarme!?.A rasarit si Soarele e 🌞🌻 sus pe cer la locul lui,vad campia imensa stralucind si zambind parca la soare,la el….Este multa liniste si un aer curat simtit in pofta de mancare😁 si noptile dormite mai profund cu mici exceptii si aici !?😍
    Draga mea,nu are cum sa nu- ti placa ,Cronin,personajele lui sunt din lumea medicala
    .pana si in ,Gran Canaria,..nume dat unei insule exotice…nu se dezminte!
    Dar,cum am mai spus sus,au ramas cam demodate,depasite,traim alte vremuri cu alte preocupari pe masura evolutiei acestora ,zic eu!
    Crezi ca mai intereseaza pe cineva ce scrie el acum cand au de unde alege si nu ca pe vremea mea cand ce prindeai in masini ,devorai!?😪🍵
    Mie imi vin in minte,trilogia lui Jhon Galsworthy,Dostoievski,Turgheniev,Tolstoi,Dumas,Romain Roland ,Sthendal,Emily Bronte,Balzac,M Twain,V Hugo..cand nimeni poate din generatia asta nu mai stie nimic din multi alti scriitori ca nu li se spune….nu se mai invata literatura universala ori nu sunt preocupati de trecut !?
    Nepotii mei de pilda cred ca toata lumea are si traieste ca ei dintotdeauna ?…Cand le povestesti ceva din😁 …pe vremea mea…rad si- mi spun ca nu se poate asa ceva ca e de domeniul fantasticului 😍🍀!?…
    Pe masura ce cresc se vor lamuri ei….
    O zi buna va doresc!
    Pace si liniste in suflete si intelegere in familie impreuna cu sanatatea de care avem nevoie!?🌞🍵

    Apreciat de 1 persoană

    • Mary zice:

      Anita, nu dorm. Eu sunt la a doua cafea.
      Acum nu am dispozitia necesara pentru plimbari, sunt ceva de genul unui hibrid:dragon-arici. Nu stiu cum ar putea arata un astfel de hibrid in realitate dar simt ca parca scot mici flacari pe nas si sunt cam infoiata/aricita.
      O sa-mi revin.
      Frumoasa cafeneaua. Am trecut prin ea si v-am citit.
      Sambata in armonie tuturor!

      Apreciat de 2 persoane

  6. anitanna zice:


    Viata este un poem al nedreptatilor.
    Trebuie sa te lupti cu ea;sa te tii de ea….



    Am facut ce-am facut si m-am intors la prima mea dragoste…Invitatie la vals a lui Drumes;am fost marcata ani si ani de aceasta carte;de ce?Am scris care a fost legatura pe la inceputul acestui blog,prin anul 2011??? poate ca 2012 ! nu mai retin 😛 😕
    La fel cum mi-au placut si Elevul Dima dintr-a sap[rtea ori Scrisori de dragoste tot de M Drumes…
    Cititi-le dragi tinere trecatoare pe acest blog si nu o sa va para rau.
    Mult timp dupa citirea lor(eram tanara si eu.. eram indragostita:prima dragoste,primul sarut,prima tinere de mana si chiar ne-am identificat pana la un punct cu cei dou: M si M ) veti purta in suflet schimbul nebunesc de replici,nazdravaniile lor,iar din Scrisoarei de dragoste si morala:Banii nu aduc fericirea…
    Daca voi tinerii de astazi veti cauta sa va intemeiati o familie din dragoste si nu din drag de bani cum isi doresc tinerele fete,domnisoare…ar fi lumea mai altfel,mai buna,mai frumoasa,fericita si mai putine divorturi,deci nu atata suferinta… 😛

    Apreciat de 1 persoană

  7. Beta zice:

    O,da, ai dreptate in ce spui numai ca banii le aduc tinerelor de astazi satisfacerea capriciilor in toate domeniile si parca cineva cu coarne le atata sa fie ca si o concurenta, cine e cu cel ce are ce-i mai multi bani(nu mai conteaza carei etnii apartine si ca e ceva de moment si injositor poate la cum sunt tratate) ca sa le plimbe-n lumea mare sau sa le tina in barurile cele mai scumpe, etc. Este ceva ce s-a vrut sa fie asa , de aceia nici nu se mai ingrijesc de educatie, banii cumpara diplome ce conteaza ca suntem repetenti la limba romana si nu avem vocabular din lipsa de lectura. Incerc parca sa intrezaresc ca incep unii sa-si revina, sa inteleaga ca lectura se face cu cartea in mana nu pe net spicuind ca nu se poate citi cu leptopul in brate sau cu tableta ori telefonul, e incomod si nesanatos plus atentia nu este aceiasi.
    Mary, eu nu am judecat pe nimeni si nici nu judec doar am spus ca nu-mi place cand aud sau citesc de sinucideri, este impotriva a ceea ce am invatat eu la religie si impotriva lui Dumnezeu, el e judecatorul suprem , el are drept de viata si luat viata. Multumesc oricum si sunt de aceeasi parere cu ce ai completat tu, eu nu m-am mai uitat la nora ca nu mi-a mai placut regia a fost mereu aceiasi de la un moment dat si personajele mai needucate si profitoare. Nu am mai avut rabdarea necesara si m-am uitat la altele care erau mai vesele ma mai scoteau din negurile care ma tot incearca uneori de la nemultumirile mele sufletesti. Am urmarit asa ca saritura de puric Te vreau langa mine ca-mi este draga Gabriela si i-am ramas fidela cum sunt eu intr-o relatie. Sunt fericita ca Dumnezeu i-a indeplinit dorinta si ruga sa fie mamica asa ca o sa aibe o fetita am inteles. Ma bucur pentru ea si pentru toate femeile care-si doresc copii si le este greu sa ramana insarcinate.
    Mie pe langa cele enumerate de tine Anita mi-a placut Sienkiewicz – Prin foc si sabie, Potopul, Quo Vadis etc. Multe, f. multe carti bune pe vremea noastra, pastram maruntisul de la restul de la cumparaturi, il puneam in pusculita si cum faceam suma de care aveam nevoie iute la librarie si mai cumparam o carte…… Vremuri frumoase, apuse deja, sa fim sanatoase ca si acestea sunt frumoase, de noi depinde totul.
    Sa dormiti bine doamne dragi, pupici ❤

    Apreciat de 2 persoane

  8. Mary zice:

    Buna, Beta. N-am spus nimic si nici n-am tras concluzii. Am spus ca ii pot intelege doar pentru faptul ca se intampla ceva inexplicabil in capul lor atunci, ceva ce nu mai poate fi controlat.
    ” Pedeapsa” pe care o aplica preotii pentru ca asa le este serviciul este fix frectie la picior pentru mort. Sa spun ca partea buna ar fi descurajarea celor care au de gand s-o faca. Este trist pentru ca indiferent ce problema ai o iesire tot exista undeva. Timpul oricum cicatrizeaza acea problema si in timp apar alte si alte noi oportunitati.
    Iti dai seama cata intelepciune trebuie sa aiba tineretul ca sa fie multumit cu o viata modesta, adica din munca lor( cel putin pentru inceput).
    Dorinta nu este rea, problema este intr-adevar cum obtin acele caprici.

    Apreciat de 2 persoane

    • anitanna zice:

      Bun gasit si nu sperati intr- o revenire,o schimbare de optica ,fiindca nu are cum sa se faca!?Asa este educat copilul in aceste vremuri,are deplina libertate in a face ce doreste,doar profesorul este admonestat ori pus la zid si fiindca a stresat un copil pana si cu intrebari,ori ca i- a adus o usoara jignire,ofensa 😀 !?👅😀 Sunt atat de liberi,au atatea privilegii prin regulamentul scolar …au atata timp pentru activitati extrascolare si cum marea majoritate sunt nesupravegheati ori numai de cei batrani,avand parintii plecati in strainataturi,…isi ocupa timpul cu tableta,telefonul,calculatorul cu cluburile si barurle cei mai mari…cu jocuri aiurite de unde iau si acest comportament violent,nesabuit!?
      De asta sunt neastamparati,agitati si cu capul in nori majoritatea;pe strada cand trec,mai ales fetele,se trag,harjonesc fara jena de cei din jur, cu baietii,se alearga,rad isteric si tipa ca si cum ar fi in codru… 🙂 😕 😀
      Ce carte,ce lectura??…viseaza doar bani,distractii si net…si au atat de multe libere la scoala,tot felul de minivacante cum le spun ei si pe care le asteapta ca sa- i bduca,tati,mami ,undeva…sunt crescuti in puf fara sa stie cei greutatea,lipsa banilor,a unei paini pe masa….si de aici vin si necazurile!?
      Fetele???Cauta barbati fie si in varsta…doar cu bani!?…sa le satisfaca pretentiile!?..

      Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

