DE TOATE PENTRU TOTI!


Welcome-Picture-G123302

LA MULTI ANI !

La multi ani, celor trei   distinse doamne si mari artiste,Margareta Paslaru,Angela Similea,Mirabela Dauer… la-multi-ani-fata-mea-ioana-la-multi-ani-buna-mea_48de29e23664d3

2c7ae-179z

Sursa:www.anitanna.wordpress.com cafeneaua Trandafirul Rosu ,blog,Anitanna.

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

183 de răspunsuri la DE TOATE PENTRU TOTI!

  1. georgica spune:

    Septembrie
    Ieri am văzut un cârd de berze
    Cum se-ndreptau în drum spre sud
    Mi-au aburit de jale ochii
    Şi mi-am simţit obrazul ud.
    Pe cerul vânăt, ca de humă
    Insinuau un „A” prelung
    Şi le –am şoptit şi eu „adio”
    Căci plopii i-am văzut că plâng.
    Se veseleau de vânt scaieţii,
    Ciulini-n tumbe se-ntreceau
    Şi ciori în pâcla dimineţii
    În sumbru praznic petreceau.
    Atâtea frunze moarte-mbracă
    Pământul aspru şi crăpat
    Încât mă-ntreb dac-a fost vară,
    Sau poate numai c-am visat.
    Şi iar mă-ntreb dacă-i aievea
    Acest decor – sau e coşmar,
    Căci iarăşi îmi aduc aminte
    Că-mi trece viaţa în zadar.
    … Fără rost sunt întrebări
    Şi degeaba plopii plâng
    Dacă berze pleacă-n zări
    Şi nu pot să le ajung.
    poezie de Boris Ioachim

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna spune:

      Pot schimba melodia,pentru ca vad ca nu se deschide video?!😀🙂
      Probabil ca l-ai adus de pe Facebook ori trilulilu si de asta…😕 si te rog nu le mai lua de-acolo ca nu dau voie cei din admin. sa le postam pe bloguri… si nu se deschid ca sa le vedem si chiar si dispar,probabil ca le sterg ei…😕 ori WP?
      O zi reusita… O zi buna!

      Apreciază

  2. georgica spune:

    O zi de vineri cu reusite in ce-ti doresti

    Apreciat de 1 persoană

  3. georgica spune:

    Și păsări zi de zi se duc
    Ici – colo vezi doar câte una
    Precum o nucă-n vârf de nuc,
    Așa e toamna totdeauna…”

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna spune:


      Buna dimineata,Georgica si bun venit!
      Sa stii ca ti-am simtit lipsa si te asteptam…
      Am vazut pe Hi5 o trimitere pentru care iti multumesc.
      Sa ai o saptamana minunata!
      Gândurile frumoase și pline de optimism îți deschid o altă ușă în viață. O ușă către fericire, către împlinire, către speranță și încredere. Întotdeauna gândurile și sentimentele sincere vor încolți mai frumos decât orice sămânță iar sufletul nostru va deveni un izvor nesecat de hrană vie.

      Amintește-ți să hrănești mereu sufletul , să-l uzi, să-i smulgi buruienile, să-i vorbești, să-l îngrijești cu dedicație, pentru că sufletul este comoara cea mai de preț a noastră.
      Amintește-ți că fiecare clipă îți oferă șansa unică de a lucra la sufletul și la mintea ta și fii pregătit să profiți de toate.
      Întâmpină plin de optimism și încredere fiecare zi din viață, deschide ușa spre fericire și împlinire sufletească cu aceeași curiozitate și plăcere cu care te avânți spre lucrurile care-ți plac și lasă în urma ta toate neplăcerile care ți-ar putea tulbura liniștea interioară. „”
      A cazut o frunza-n calea ta??? … sa ne amintim ca e ,toamna!

      Ai o pagina minunata!

      Apreciat de 1 persoană

  4. georgica spune:

    Buna Ana sa stii ca nu am m-ai intrat sa-ti spun drept din cauza ca nu am m-ai vazut de la nimeni niciun raspuns , acum m-ai trimit ceva cu toate ca nu prea sunt luat in seama pe saitul asta , eu te apreciez foarte mult si-ti multumesc de prietenia ta.

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna spune:

      Buna seara,Georgica si bun venit!
      Ma intrebam de ce taci si de ce nu mai treci pe aici..Motivul asta sa fie??ca nu te vede nimeni,ca nu-ti acordam atentie!?
      Sa stii ca nu e adevarat..cei care trec sunt multi,te uita la trafic, dar nu dau like si nu lasa nicun coment;numai trec,privesc ,citesc… si apoi pleaca si iarasi revin..😕 Asa e pe siteurile astea!
      Apoi ,noi cele de aici,lasam fiecare mesajele pe care le dorim si camnd intra fiecare scrie cate veva de bun venit,le citeste,ori comenteaza….
      De pilda si Adi si Mary ,au o pagina a lor,pe care comenteza mereu ,dar nici la ele nu lasa nimeni nimic,doar sunt citite ,urmarite
      😀 si cu siguranta ca sunt si placute,admirate ,ca si la tine,aici … Sa stii ca si in lumea virtuala,exact ori mai abitir ca afara,in cea reala,se poarta,INVIDIA,RACA, RAUTACISMELE????Asa ca nu trebuie sa te mire si mergi mai departe cu ce faci si cum faci ca e bine,frumos,placut si ne da o stare de liniste si bine.. Eu,de asta iti multumesc mereu!
      Asta-i pagina lor…https://anitanna.wordpress.com/2015/03/20/tu-esti-iubirea-mea/comment-page-26/#comment-164061intra si lasa-le ceva !
      Sa ai o seara buna si te astept cu noi postari!
      Oricum,iti multumesc pentru ce faci!
       photo DJXrZrhyASfxfMPByx5h2jmvw7YH1uqEnf2dNogPf-IH-ihyVhtjaw_zpsp0vfw1mh.jpg

      Apreciază

    • anitanna spune:

      Multumesc,minunata poezie,o citesc cu placere si cu strangere de inima tare des!
      O zi frumoasa de vineri de inceput de weekend mai ales pentru domnitele tinere si frumoase in Cafenea,care si lucreaza,au serviciu si cu toate astea stau pe blog de veghe,de straja si in noptile lor …ma refer la Ady si mary..le gasesti mereu pe pagina MIREASA…
      Dimineata noastra ,galateana,a ta si a mea este senina? parca si putin mai luminoasa decat cea de ieri???😛
      Da,Doamne!
      M-am saturat de ploaie si vant,rece, si frig…😕 Si abia este doar inceputul…😀
      Spor si reusite in ce faci! photo 13873028_522440637948784_5071341853673197484_n_zpsefdwg3go.jpg
      Toate cele bune si frumoase de la mine de la noi!❤

      Apreciază

  5. anitanna spune:


    În luna lui Noiembrie , dragostea lui Dumnezeu să vă umple sufletele prieteni, cu și MAI multă pace , credinciosie,cu liniste , bunatate
    si speranta, cu tarie,putere de a trece peste dureri si necazuri ..😕 …și să vă îmbogățească inimile❤ cu și MAI multă intelepciune , caldura si lumina… ! !
    O lună a lui,BRUMAR , și nu numai ,plină cu bucurie,cu speranta si mult colorata !
    Cu prietenie sincera ….

    Apreciază

  6. georgica spune:

    Cand toamna se imbratiseaza cu iarna …

    Apreciat de 1 persoană

  7. anitanna spune:


    O zi de sambata minunata va doresc!
    Este ultimul weekend din Brumar… acusi,acusi vine si iarna,macar in calendar… daca nu in real… Pfff!!!

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

