HAZUL ZILEI !


QVLQZklO_g8MwldRQ8JiaW1ziHupP_ObBSO6FUwH324djTvgcSJtbw==5xy5vt3O blondă către o prietenă:
– Azi a născut soră-mea, dar nu ştiu dacă are fată sau băiat, adică dacă am devenit mătuşă sau unchi
confused bounce Un moș merge la doctor.

Acesta îl întreabă:
– Cum stai cu inima, cu plămânii?
– Foarte bine.
– Dar e ceva care te supără?
– Da, am o problemă: când fac sex, aud fluierături în urechi.
– Ce vârstă ai mata?
– 83 de ani.
– Păi la 83 de ani ce ai vrea să auzi, aplauze?556881_423266961099031_1777284536_n

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la HAZUL ZILEI !

  1. anitanna spune:
    Imi privesc paginile de pe blogul ,Cafeneaua…. si zambesc ; e atata culoare si atata caldura , atatea ganduri frumoase si atatea urari de bine, incat ele s-au transformat intr-o adevarata lume …asa mi se pare mie; Eu nu am prea mari pretentii…ca altele ,ori altii!? 

     : …ma bucur de ceva cat de mic,nesemnificativ,fie o imagine,un gand simplu,dar sinncer…orice!?  :
    Si-n fiecare din ele este o parte din voi , cei ce pasiti alaturi de mine , indiferent daca e viscol sau o zi cu soare , indiferent daca sufletul va este usor sau sunteti sufocati de griji , indiferent daca eu am ce sa va dau in schimb , sau nu .
    Aceasta nu este o lume virtuala , e prea multa daruire ca sa fie o imitatie a adevarului , e prea multa intelepciune ca sa nu fie la fel de vie ca si lumea in care ne purtam pasii si intamplarile .
    Traiesc bucuria pe care mi-am dorit-o intotdeauna , aceea de a fi prezenta intr-o lume nascuta si reinnoita de oameni ce ajung cu sufletul pana la cer , iar de acolo se intorc cu daruri , pe care le aseaza in sufletul meu .
    E bucuria pe care imi doresc sa v-o aduc si eu , cum pot mai bine . . daca va place ori nu,daca o acceptati sau nu..depide doar de voi,dragi trecatori pe aici….
    Sa fiti binecuvantate,i !
    BUNA DIMINEATA,TUTUROR!

     Va asteapta cafeaua diminetilor de vara… aromata ,placuta al carei miros este amestecat cu cel al aerului prospat,curat de iarba si flori si insotita de cantec de gugustiuc matinal, aceste pasari cantatoare cu ale caror tril  ,strigat?  : inveselec linistea diminetilor mai ales… !?  : cand totul pare a fi adormit,amortit!?  :
    O zi excelenta alaturi de cei dragi!
    Sa fiti binecuvantate!

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

