O ZI DE MIERCURI FRUMOASA SI COLORATA !


 

 

559f3-aaww6tsgl8nh69kmk-e8scopmoy4j2g3d_dd5ml7fgrlpjgjtgsjdw253d253dHRISTOS A INVIAT !

Buna dimineata,miercuri !
E zi cu soare  dar cu dinti ,la 12 grade !
Va doresc o lunga vara fierbinte!
Sa fiti doar,IUBIRE!
…si pentru ca este vremea macilor… <3 inca sunt in floare:

MACII

Ardeau ca nişte facle vii,
în vârf de firave tulpini.
Îşi înălţau râzând zglobii
obrazul roşu dintre spini.

I-am adunat cu mâini avare,
am rătăcit în seara blândă,
umplându-mi braţele de floare
învăpăiată şi plăpândă.

Şi m-am întors într-un târziu,
departe cîmpul rămânea,
atât de singur şi pustiu
în urma mea.

Dar când acasă-am încercat
să-i strâng într-un aprins buchet,
toţi macii mei s-au scuturat
ca nişte lacrimi pe parchet.

poezie clasică de Magda IsanosmnOmA8yYDqDJvtv1CT6m67mBgKr26ZrL6qsNj2oWuSODVJPjuFOpQw==Sa nu uitati :Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme calde.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme reci.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme nude.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme dureros de triste.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme de lumină.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme de flori.8dfde-maoeh6v9hhfsb9q-f0orsjmclyr4e0cjn3lttbo7_srrerb5ape_sa253d253d
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme de lună.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme de cântec.
Sunt zâmbete care sprijină cerul cu palme de soare.
Sunt zâmbete care cresc odată cu stelele şi devin uriaşe în ochii Timpului.
Sunt zâmbete care cresc odată cu iubirea şi devin nemuritoaremaci1.jpg

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la O ZI DE MIERCURI FRUMOASA SI COLORATA !

  1. anitanna spune:
    HRISTOS A INVIAT !
    Buna dimineata,tuturor !
    Asculta” …imi spuse ploaia, si-mi deschise fereastra din suflet…si undeva in adancul noptii se auzea clar, fosnetul unei inimi,batand ritmic…intr-un colt de univers…palpitand.
    Asa ca mi-am adunat in graba, toate tacerile,visele si amintirile, gasite pe pamant, le-am daruit celeilalte, asteptand. Si am ascultat din nou, sub streasina ploii…ecoul se intoarse…plin de parfum…insa mut.
    Si de atunci la fiecare ploaie, raman cu sufletul descuiat,
    Si flamand.
    Monica Danila – Atunci cand ploua


    „Cerul saruta pamantul prin ploaie ,pamantul saruta cerul prin flori !”
    Rabindranath Tagore

    sa aveti o zi de marti superba,insorita si colorata !

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    ZORI
    Aurora Stef
    Asculta cum se pregatesc s-apara zorii…
    cu strigat inrosit si mut,
    cu inaltare la ceasul aurorei
    se naste ziua din noaptea-n care s-a zbatut.

    Zgomot de foc,de stele cazatoare,
    de meteori haotic alergand
    s-a stins la ora care doare…
    A Z I isi serbeaza viata pe pamant.
    din vol.Elegii Safice,Iasi-2010

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

     photo alxi.jpg

    Cred ca fiecare dintre noi,stie cum arata un camp de maci.. vara,privind un lan de grau,adesea il vezi mai mult rosu decat auriu… ei aceea sunt macii rosii in floare…De fapt ii poti vedea oriunde,daca ai ochi de vazut,privit: pe langa drum, cale fereata…pe dealuri si campii…😕😀 Ce-ar fi sa ne imaginam un lan de maci.. si sa-l plasam,cu imaginatia intr-un loc anume,care ne-ar placea noua!? Ai facut asta??? Acum sa aflam uimitoarea poveste a lanului de maci…😛 ,asa ca sa ne imaginam in continuare ca langa drum,ca acolo l-am situat mental,este o potca pe care din cand in cand,deci arar,trec diverse personaje,oameni??? .. Privesc macii insiruiti…de-alungul potecii,ori din intinderea ce li se desfasoara in fata privirii si fiecare gandeste,poate ca asa:
    primul trecator pe poteca ,sa ne imaginam ca este o domnisoara de moda veche?😛 , se pare ca fata ramane fascinata de frumusetea culorii,a rosului aprins,de mirosul(au miros? parca nu… dupa cate stiu eu…?),dar sa ne imaginam ca da…😛 naucitor ce-l raspandesc si i se inmoaie picioarele si simte pentru o clipa ca timpul se opreste in loc pentru ea ❤ …😛

    O,dar iata ca mai trece cineva pe poteca ingusta iar acesta este un pictor;admira campul in intreaga lui complexitate si il sageta un gand:oare pot reusi sa pictez aceasta frumusete rosie,imensa,sa-i pun apusul,toate culorile pe oanza.. deveni-voi celebru??? Priveste lung,gandeste intens si se imbata cu presupusul..succes..,ori celebritate in devenire!?

    Apare si un al treilea trecator,personaj din povestea noastra imaginara… un taran,care vazand macii se infurie teribil,incepe sa blesteme si striga manios:Aici,eu grau am semanat !? De aici,trebuia,paine sa mananc !?😛

    Povestea continua..trec pe poteca personaje de profesii diferite..geolog,cartograf,vanator.. chiar isi face aparitia si un cuplu de indragostiti..❤ Acestia, se bucura de camp si ca sunt impreuna in mijlocul naturii. Au parte de o experienta frumoasa in intimitatea macilor rosii. Pasiunea e la cote inalte, si nu vor uita niciodata campul🙂 imens ,rosu…😕

    In final trece si un drogat..care incep sa-i sticleasca ochii… dar despre el nu scriu fiindca nu stiu ce simte… si nu-mi plac…

    Gandesc ca fiecare viziune,are dreptatea ei.. fiecare vede doar prin prisma lui de gandire.. deci din propria-i perspectiva!😛
    Si eu,mi-am imaginat ca sunt un trecator pe acea poteca…😕 imi place,ori nu-mi place,dar eu ii ador de fapt pentru ca asa simt si cred eu de cuviinta ! Imi place rosul lor intens, forma lor,ii ador!
    E,doar parerea mea!
    Acum imagineaza-ti ca ,campul de maci esti tu. Fiecare om cu care intri in contact va avea o viziune proprie asupra ta. Depinde din ce unghi privesti lucrurile. Ce e bun pentru tine poate fi rau pentru altul. Tu ai o libertate mai mare decat campul, tu decizi pe cine lasi in viata ta si pe cine nu. Tu decizi de parerile cui iti pasa, tu ii lasi pe cei din jur sa te catalogheze si sa te analizeze. Da, acuma poti sa zici ca nu tu esti responsabil de ce gandesc altii despre tine. Ok, insa tu esti responsabil pe cine lasi sa te influenteze!

    Enstein are un citat pe care il iubesc:

    “Fiecare este un geniu, dar daca judecam un peste dupa abilitatea lui de a se urca in copaci, va trai toata viata cu impresia ca este prost.”

    Iubesc citatul asta pentru ca e extraordinar de adevarat, si pentru ca prima oara cand l-am auzit mi-am amintit de vorbele care mi-au marcat parte din viata: “nu esti bun la nimic”. Mi-am amintit de orele de la scoala cand ma uitam pe pereti si ma plictiseam. Cand invatam de nevoie lucruri care nu mi le mai amintesc acum, si eram pe deasupra constient ca nu imi folosesc la nimic. Cand imi foloseam timpul sa devin mai bun in ceva ce nu vroiam sa fiu deloc🙂
    Sper ca povestea campului de maci sa-ti ofere o noua perspectiva. Inainte sa judeci pe cineva ..sa incerci sa te pui in pozitia lui. Sa intelegi de ce crede anumite lucruri. Si sa ai curajul sa spui, da am inteles ca tu crezi asta, si ai dreptate din perspectiva ta, asta nu inseamna ca eu nu am dreptate in vizunea mea. Nu e vorba sa contrazici pe cineva, sau sa-i dai dreptate fara sa analizezi lucrurile. Pur si simplu suntem diferiti si avem nevoi diferite. Nu exita bine sau rau, ci exista context. photo 2260278w1dfvowpql.gif

    Cu drag Manu
    preluata de pe net.

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna spune:
    Embarassed

    Grau pazit de maci 

    Mircea Dinescu

    Poetul daca doarme netulburat in flori 
    treziti-l voi prieteni caci vin seceratori 
    cu palme inrosite ascunse printre maci 
    daca eu tac tu maine n-ai nici un drept sa taci. 
    De mii de ani pamantul precum un ceas e-ntors 
    aceeasi cai mananca mereu acelasi orz 
    unde mormantul tine in brate alt mormant 
    ning oase de luceafar pe-o gura de pamant 
    si dragostea se duce mai sus de noi mai sus 
    iubind chiar rasaritul ce ne-a promis apus 
    cum ne-am intins in zare cu trupul ca un pod 
    si-am imblanzit zapada venind din polul nord 
    si fiarele varsate de prea straine custi 
    ( tarziu in loc de gloante ardeau cuvinte-n custi ) 
    le-om arata o tara cu grau pazit de maci, 
    cand eu nu tac tu maine n-ai nici un drept sa taci 
    ……………………. 

    Lucian Blaga 
    În lan 

    De prea mult aur crapş boabele de grâu. 
    Ici-colo stropi de mac 
    şi-n lan 
    o fată 
    cu gene lungi ca spicele de orz. 
    Ea strânge cu privirea snopii de senin al cerului 
    şi cântă. 

    Eu zac în umbra unor maci, 
    fără dorinţi, fără mustrări, fără căinţi 
    şi fără-ndemnuri, numai trup 
    şi numai lut. 
    Ea cântă 
    şi eu ascult. 
    Pe buzele ei calde mi se naşte sufletul.

    Apreciat de 2 persoane

  5. Mary spune:

    Anita, cati maci sunt astazi in Cafenea atatia pupici primesti. Foarte frumos/frumosi!

    Apreciat de 3 persoane

  6. anitanna spune:

    VISE
    Aurora Steff


    Si fluturii viseaza fluturi…
    in lunga noapte a uitarii
    danseaza-n cercuri si-nceputuri
    inscriu pe aripile zarii.

    Si florile viseaza soare…
    ascunse tainic in seminte
    din intuneric fac culoare
    petalelor ce-si pun dorinte.
     photo 428706_358300004201604_200125716685701_1224743_1243180742_n.jpg
    Si radacinile viseaza
    cu frunze sa mangaie cerul…
    si in lumina de amiaza
    copacii afla adevarul.
    Din vol.Taceri,Aurora Steff
    Poezia o gasiti si pe Pagina 13.. Forum cafenea.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Ileana spune:

    Adevarat A Inviat ! Frumos, mi-a placut tare mult palarioara🙂
    Vise frumoase draga mea Anitanna❤

    Apreciat de 1 persoană

  8. anitanna spune:

    
    https://youtube.googleapis.com/v/jUlOonHozqM&source=udsO zi binecuvantata va doresc!Iubirea e dulce, e copilaroasa, adolescentina, adulta, cateodata doare
    de-ti frange inima, alteori vindeca rani adanci, dar ramane cea dintai
    comoara pe care oamenii trebuie sa o pretuiasca si nu sa o ucida.
    Image and video hosting by TinyPic

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

