TACERI .


4e15e-309457_463469663709490_548114145_n

ep44behsfkeir04en2je

 Intr-o lume plina de ura trebuie sa indraznim sa speram.

dqmxjp99b02-01bj055dubjCe am pierdut? Destule ,de un an  si fiinta draga care mi-a dat viata-mama…Dar nu mă simt săraca. Am în inimă comori ! Am învățat să păstrez într-un colț de suflet lucruri pe care să nu mi le poată lua nimeni. Le-am pitulat bine de ochii lumii. Mi-am pus deoparte durerea, demnitatea, în altă parte credința, într-un alt loc puterea de a renaște mereu, într-un colțisor mi-am ascuns copilăria și într-un altul iubirea. Le păstrez la loc de cinste. În cămăruțele inimii mele.  Pana cand??Numai bunul Dumnezeu o stie!       10416588_728336223889498_8827868783066557898_n                    TACERI
Aurora Stef
Imi port tacerile cu mine
Carapace grea,de cuvinte
Mereu neajunse pe buze,
Ascunse-n adancuri de ganduri,
In labirintice icoane
Ferindu-se de ariadne….
…….din volumul,Taceri,2013,Iasi
editura PIM
„TACEREA – se aude mai tare decat vorbirea la pereti.”C. Oanca

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la TACERI .

  1. anitanna spune:

    Nu-mi lua tacerea… ce rugaminte minunata.. eu va ofer o melodie a Angelei Similea…tot cu si despre o doleanta…
    aceea de a nu-mi lua dragostea…

    V-ati gandit ca uneori tacerea poate insemna liniste,implinire sufleteasca,la unii dintre noi???
    Sa nu-mi spuneti ca ea este sinonima cu suferinta cu durerea ca va contrazic cu vehementa…😛
    De cate ori nu taci,deci nu scoti un cuvant,dar prin privire,gesturi spui mai multe decat o mie de cuvinte…??😛
    Sunt multi care cred ca a tacea inseamna ca nu ai ce spune.. 😀 ca o faci din aroganta,din dispret,din ignoranta.. dar nu-i asa… si nu ar trebui ca tu.. calator pe aceste pagini…sa ma compari cu tine,sa ai pretentia sa fiu ca tine.. volubila,expansiva,vorbareata…pentru ca eu sunt eu.. asa cum am fost creata… diferita de tine.
    De aceea imi place sa privesc in jur,sa ascult,analizez si sa vorbesc mai mult prin tacere..unii ma inteleg,iar altii poate ca se straduiesc si inca se intreaba… de ce ???
    Sa aveti o zi buna si frumoasa! photo pDI-QJOzzNigfr8wH3FxY30niubYtH6g0wIw8Ni4gJ5zu4BfxHs0og.png

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:

    Omul e un univers închis cu legile-i proprii care-i comanda viata efemera, tot atât de departe de ceilalti oameni ca si un astru de ceilalti astri, fara nici un mijloc de comunicare reala cu nimeni. Iluzia comunitatii cu alti semeni te înseala numai pâna în momentul unei mari zdruncinari sufletesti, când, deodata, îti dai seama ca nici parintii, nici fratii, nici prietenii, nimeni nu te poate nici ajuta, nici macar întelege..”
    (Romanul Jar, Liviu Rebreanu)

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

    Buna dimineata, tuturor care pasesc pragul cafenelei!
    HRISTOS A INVIAT !
    Cred ca placerea este de cealalta parte,deci a mea,iar onoarea de a ma vizita si de a lasa si un mesaj… tot a mea este !
    O zi frumoasa va doresc cu sanatate si impliniri,iar astazi fiindca-i vineri ,Dumnezeu sa va dea multa iubire si TRIUMF!
    Aveti un blog exceptional,o oaza de liniste,pace si multa lumina sufeteasca cum imi place sa spun cateodata si de-al meu,dar…
    nu se compara ..am mai scris-o,spus-o si merita sa fie rostit la infinit…
    Va imbratisez cu drag virtual,prieteneste!

    E foarte  simplu  sa fii fericit,dar mai greu este sa fii simplu…

    Lucian Blaga
    Liniste

    Atâta linişte-i în jur de-mi pare că aud
    cum se izbesc de geamuri razele de lună.

    În piept
    mi s-a trezit un glas străin
    şi-un cântec cânta-n mine-un dor
    ce nu-i al meu.

    Se spune că strămoşii cari au murit fără de vreme,
    cu sânge tânăr înca-n vine,
    cu patimi mari în sânge,
    cu soare viu în patimi,
    vin,
    vin sa-şi trăiasca mai departe
    în noi
    viaţa netrăita.

    Atâta linişte-i în jur de-mi pare că aud
    cum se izbesc de geamuri razele de lună.

    O, cine ştie – suflete,-n ce piept îţi vei cânta
    şi tu odată peste veacuri
    pe coarde dulci de linişte,
    pe harfă de-ntuneric – dorul sugrumat
    şi frânta bucurie de viaţă? Cine ştie?
    Cine ştie?

    (1919)

    Apreciat de 2 persoane

  4. Ileana spune:

    Adevarat A Inviat! Iti doresc sa ai un weekend frumos cu soare si pe cei dragi alaturi❤

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:
    Dacă vreun necaz ți-a deschis mai bine ochii asupra oamenilor, ai mare grijă să nu-ți închizi inima pentru dânșii.
    Dacă cineva te-a făcut să plângi, ai mare grijă să nu uiți să ștergi lacrimile altora și mai ales să nu-i faci tu pe alții să plângă.
    Dacă cineva ți-a trădat încrederea, sau mai grav, iubirea, ai mare grijă să nu fugi de cei care au nevoie de încredere și iubire.
    Dacă cineva nu te-a luat în seamnă, ai mare grijă să nu uiți să fii atent cu cei de lângă tine.
    Daca cineva ți-a întunecat ziua de astăzi, ai mare grijă să nu uiți să fii tu soarele semenului tău.
    Dacă cineva astăzi a fost nervos și lipsit de respect față de tine, ai mare grijă să nu uiți să fii calm și prietenos cu toți.
    Dacă cineva nu te-a căutat decât atunci când avea nevoie de tine, ai mare grijă să nu uiți să-i cauți pe cei pe care nu-i caută nimeni.
    Dacă cineva nu are nimic să-ți ofere, oferă-i tu măcar zâmbetul tău.
    Altruismul, generozitatea, iertarea și mai presus de toate iubirea tuturor este semnul distinctiv al unui caracter nobil!
    Fii un nobil, chiar dacă te tragi din cei mai săraci oameni.
    Noblețea spiritului, a caracterului tău este un titlu pe care ți-l dai singur și nu ți-l poate lua nimeni.

    Apreciază

  6. anitanna spune:
    Nu am nevoie de nimic în afara lui Dumnezeu. Nimic în afara iubirii Lui. Pentru că atunci când El este lângă mine am TOT. Hrană pentru suflet. Înveliș pentru trup. Bogăție pentru minte. Pace și armonie.
    Când El este alături de mine se face lumină în viața mea și nu mai simt teamă. Și nici tristețe. Iar răceala pe care o simt uneori în suflet este înlocuită de o rază călduță de speranță.
    Nu am nevoie de nimic pentru că El este suficient pentru orice aș avea nevoie. Poate că nu întotdeauna realizez acest lucru, poate că nu întotdeauna îi mulțumesc, dar întotdeauna îl voi purta în suflet.
    Mulțumesc pentru că ești alături de noi indiferent de ceea ce facem zilnic, indiferent dacă acțiunile noastre te rănesc, indiferent dacă deciziile sau neîncrederea noastră te dezamăgesc constant.
    Mulțumesc că ne iubești ca un părinte a cărui dragoste este necondiționată și nelimitată.
    Mulțumesc pentru că înainte să-ți cer tu îmi dai și înainte să te rog să-mi fii alături tu ești.”

     Oricat de grabit ai fi,gasesti o clipa in care sa taci si sa asculti..sa privesti in liniste dincolo de tine… ❤
    O zi linistita va doresc!

    Apreciază

  7. anitanna spune:

    Buna dimineata,dragile mele !

    O dimineata reusita ,o zi pe placul inimii fiecareia, cu impliniri si ganduri care sa va devina realitate.😛

    Zi de miercuri cu soare si vise implinite !
    Va imbratisez!

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

