IN CAUTAREA…


…FERICIRII …12931263_1175663839140434_4604370082132187708_n

In cautarea…..

https://youtu.be/JsIEWqRuSvs

”Îmi caut fericirea printre greutățile vieții. Am învățat să mă ridic după fiecare căzătură și să mulțumesc că pot merge mai departe. Mă străduiesc să înțeleg câte ceva din fiecare lecție predată, din fiecare eșec, din fiecare încercare. Am ales să mă concentrez asupra mea și nu a celor din jur. Mi-am șters lacrimile și mi-am aruncat la coș slăbiciunile și temerile. Am ales direcții necunoscute care m-au dus în locuri din care am ieșit altcineva. M-am acceptat, m-am iubit, m-am înțeles și am căutat să mă respect, pentru că am înțeles că nimeni altcineva nu o va face în locul meu. Mi-am eliberat sufletul de amărăciune, regret și invidie și i-am dat aripi să zboare înaintea viselor mele.
Îmi caut împlinirea printre încercările de zi cu zi. Azi puțin. Mâine mai mult. Nu cedez. Nu plâng. Nu implor. Mă rog în schimb. Și sper. Și seara uneori visez la ceva imposibil. Și zâmbesc în somn. Sau cel puțin așa îmi place să cred. Visez și zâmbesc pentru că știu în sufletul meu că Dumnezeu e mare. Și că El este cu mine. Și atâta timp cât îi simt prezența, grija, iubirea nimic nu mă poate dărâma pentru totdeauna.”BIBI M

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la IN CAUTAREA…

  1. anitanna spune:


    Buna dimineata suflete dragi.o dimineata cat mai placuta,insorita si reusita va doresc, cu mii de ganduri bune .cu fericire,bucurii si mult bine si frumos mai ales in ea !
    HRISTOS A INVIAT ! photo 7xa3s8REqgXTMx4irn6gIcBEBndrEP6qQyKKibaqW2G68fOo20dYwQ_zpsz1ypq4bx.gif
    Sa fiti iubite(i) !
    Sa fiti binecuvantate(i ) !

    Poftiti la o cafea,va asteapta!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:

     photo 9j8YrKTiqe_0hSOFheVaKhbiHrLx8XNxTraUjQ0_1P8M9m1kWeLpiw_zpse71rkchx.gifNiciodată să nu crezi că este fericit cel care depinde de bunăstarea sa. Se sprijină pe temelii fragile şi se bucură de bunuri care vin din afară: bucuria se duce tot aşa cum a venit. Ceea ce se naşte în adîncurile fiinţei, în schimb, este statornic şi trainic, creşte şi ne însoţeşte pînă la capăt: celelalte bunuri, ţinute la mare preţ de mulţime, durează o zi.
    „Cum aşa? Nu pot fi şi folositoare, şi plăcute?” Cine spune că nu? Cu o singură condiţie însă: dacă ele depind de noi şi nu noi de ele. Toate bunurile care sînt supuse sorţii devin rodnice şi plăcute dacă cel ce le ţine în stăpînire se are şi pe sine în stăpînire şi nu este în voia lucrurilor.

    Ramîi cu bine.
    Seneca
    sursa BIBI M…Hi5,

    Apreciat de 2 persoane

  3. Ileana spune:

    Hristos A inviat !
    Draga mea, aici unde sunt eu timpul e mai blad, in tara inca e frig, urat, insa dupa aceasta sptamana se va incalzi. Iti trimit imbratisarea mea calda, ganduri frumose si o zi perfecta ! Pupici !<3

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    HRISTOS A INVIAT !
    Pentru fiecare trecatoare,ori trecator prin Cafenea,un gand bun in prag de dimineata…pentru ca bunatatea fie ea si a gandului curat nu ne este data de la nastere precum numele ,ea se formeaza si se aciueaza treptat in sufletele noastre odata cu trecerea timpului…
    As zice ca bunatatea si-o naste omul in fiecare moment din zi sau moment al gandirii si actiunii sale… parca asa spunea poetul,candva ! -Octavian Goga..
    Daca vrei sa fii puternic atunci fii bland,bun si tandru !In asta sta puterea fiecareia din noi..aveti inima plina cu ele dar si cu multa iubire !
    O zi de duminica binecuvantata!



    FITI IUBITE(i) !

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

