URARI DE DUMINICA DE LA PRIETENI !


25RVa0qs7p53EBmr1wZtkSx-Aoflc9Ad-zuJwdqyUjhvkce7p7SX6A==..draga,Adi  aceasta este  postarea facuta de tine …iti apartine !

….“O calatorie se masoara cel mai bine in prieteni si nu in kilometri.” Tim Cahill

Salutare, salutare……toata lumea la plimbareeeee!:) Sus pe saua bicicletei si dupa mine….pe coclauri virtuale,:) …..cine mă însoţeşte în această minunată călatorie in care se imbina realul cu imaginarul si cu virtualul? ……numai impreuna putem transforma acest spaţiul virtual într-un loc plăcut în care sa revinm întotdeauna cu drag şi mult dor,…. haideti, aduceti locuri de vis …unde sa ne plimbam, sa meditam sau sa ne distram…:) Să avem o duminică frumoasă şi reconfortantă alături de noi şi cei dragi! Pupici dragi!😉

Am iubit de când mă ştiu
Cerul străveziu,
Despletitele răchite,
Curcubeiele pe stânci
Ori
pădurile adânci
Sub ger alb încremenite.
Mi-a fost drag pe
bărăgane
Să văd fetele morgane
Ori pe crestele din
munte
Joc de trăsnete rotunde,
Scurgerea cocorilor,
Pacea
înălţimilor,
Semeţia pinilor
Plini de scama norilor.
Am
iubit iubirea pură,
Floare roşie pe gură
Şi în
inimă arsură,
În priviri zăpezi candide
Şi-n piept
voci necontenite.
M-a înfiorat ades
Tot ce gândurile ţes:
Pe al
filelor polei
Dansuri repezi, legănate,
De pe arcuri
înstrunate,
Săgetarea de idei…
Toată-această
măreţie
Ne-a fost dată din vecie…
Nicolae Labis – Am Iubit…

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la URARI DE DUMINICA DE LA PRIETENI !

  1. anitanna spune:

    Multumesc pentru aceasta postare… sa stii ca vin la plimbare dar nu pe bicicleta ca nu cred ca mai pot tine directia…😀😕 ,ci cu pasul… pe langa drum,pe langa drum,agale… cu bastonul in mana si traistuta in spate,poate punem si de un picnic, in final..
    Superba imaginea si indemnul incitant…
    O seara placuta !

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    Speram sa treci pe aici,draga Adi, sa dai like la postare ca este interesanta ,are imagini frumoase,muzica de calitate ,iar poezia… sublima… Labis,doar Labis!
    M-am uitat pe imagine sa vad dac zaresc vreo papadie,adica eu ,sa spun drept,m-am gandit la Blaga,la Oda simplisimei flori, un pean cum se spune in textul ei; o stiu de cand eram si eu mai mica…ce tii si cu asocierile astea, cu gandurile care te duc unde nici nu „gandesti”
    „papadie,ecumenica floare,
    dupa a ta aurie ardoare
    – pe nescrisele file-
    anul isi hotaraste fericitele zile.”
    …… papadia o modesta floare,o frumusete modesta din care se pot impartasi toti ;o floare de rand neluata in seama asa cum spune poetul..
    … dar cu puteri miraculoase,nu-i asa???
    regret,dar nu mai pot pune imagini….
    O seara frumoasa!

    Apreciat de 2 persoane

    • Adi spune:

      ….. am lipsit o perioada de pe blog de aceea am intarziat cu vizita pe aceasta pagina…este minunat ca aici, gandurile si visele noastre sunt libere si neingradite🙂 ……exact ca o papadie suntem….. puful ei fiindu-ne visele care atunci cand simt sa devina realitate….zboara aici in casuta ta…. transformandu-se in cuvinte vii😉❤

      Apreciat de 2 persoane

      • anitanna spune:

        Multumesc,draga mea!
        Am sters rugamintea pe care ti-o facusem..’:dD ,dar am sa o pun pe chat -Facebook.. nu vreau sa creez interpretari ,ori polemici ca nu am nimic a ascunde.. .
        O zi frumoasa asa ca tine cu reusite si succes in tot ce faci! Te pup! photo wdam0gBGJbcWWpsCFoJ4nxKQdKVbSc72P9TS9HJOlMpKIyczyfGEFg.gifSA AVETI O ZI BUNA_zpsj1naqv4h.gif

        Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

     photo 1656_1649_19-24-papadia_zpslwuqmzdn.jpg gandurile zboara ca puful de papadie,dar unde se vor opri ele oare???

    Apreciat de 2 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

