MI-AI ADUS IAR PRIMAVARA !


Bun  venit in Cafenea!541055_492070594182730_1778005721_nMereu imi spun ca aceasta minunata melodie este una din cele mai frumoase cantece de dragoste ,stare prin care trecem fiecare dintre noi in viata ce o traim, cu versuri de o sensibilitate deosebita si universal valabile,o melodie ce iti mangaie sufletul si inima ,iar eu sunt o impatimita a cantecelor interpretatate cu atata minunatie si sensibilitate de acest mare si inegalat artist galatean,Alexandru Jula pe care l-am descoperit in anii tinererii mele si sunt ceva de atunci.. !

19101-0_5a42f_fe7d2d99_xl
Dureros si pacat de tineretul de astazi..care trece cu nepasare peste anumite etape dintr-o relatie de prietenie,dragoste si iubire , se aventureaza cu nerabdare  in directa actiune…in trairile ei nepermise , si nu au cum sa o inteleaga pentru ca ei trec la concretete,fara fiorul asteptarii. Trebuie mai multa educatie acolo unde se poate face!

O zi binecuvantata!d1dfe-0_4cb64_6834dd91_xl

 

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la MI-AI ADUS IAR PRIMAVARA !

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

